Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-21
Lubawa: ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE USŁUG EDUKACYJNYCH I SZKOLENIOWYCH KURSY ZAWODOWE
Numer ogłoszenia: 336590 - 2013; data zamieszczenia: 21.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubawie , ul. Rzepnikowskiego 9a, 14-260 Lubawa, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 645 28 55, faks 89 645 28 55.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE USŁUG EDUKACYJNYCH I SZKOLENIOWYCH KURSY ZAWODOWE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) CZĘŚĆ 1: KURS ZAWODOWY - NOWOCZESNY SPRZEDAWCA: a) Ilość osób: 3 osoby, b) Ilość godzin szkolenia: minimum 120 godz., w tym: 40 godz. zajęć teoretycznych i 80 godz. zajęć praktycznych c) Okres realizacji: PAŹDZIERNIK - GRUDZIEŃ 2013r. 2) CZĘŚĆ 2: KURS ZAWODOWY - FRYZJERKA: a) Ilość osób: 3 osoby; b) Ilość godzin szkolenia: minimum 150 godz., w tym: 30 godz. zajęć teoretycznych i 120 godz. zajęć praktycznych c) Okres realizacji: PAŹDZIERNIK - GRUDZIEŃ 2013r. 3) CZĘŚĆ 3: KURS ZAWODOWY - OBSŁUGA WÓZKA WIDŁOWEGO: a) Ilość osób: 4 osoby; b) Ilość godzin szkolenia: minimum 67 godz., w tym: 48 godz. zajęć teoretycznych i 19 godz. zajęć praktycznych; c) Okres realizacji: PAŹDZIERNIK - GRUDZIEŃ 2013r. 4) CZĘŚĆ 4: KURS ZAWODOWY - OPIEKUNKA OSÓB STARSZYCH I NIEPEŁNOSPRAWNYCH: a) Ilość osób: 1 osoba, b) Ilość godzin szkolenia: minimum 150 godz., w tym: 30 godz. zajęć teoretycznych i 120 godz. zajęć praktycznych c) Okres realizacji: PAŹDZIERNIK - GRUDZIEŃ 2013r. 5) CZĘŚĆ 5: KURS ZAWODOWY - POMOCNIK KUCHARZA: a) Ilość osób: 2 osoby b) Ilość godzin szkolenia: minimum 180 godz., w tym: 50 godz. zajęć teoretycznych i 130 godz. zajęć praktycznych c) Okres realizacji: PAŹDZIERNIK - GRUDZIEŃ 2013r.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0, 80.53.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
KURSY ZAWODOWE - CZĘŚĆ 1, 2, 3, 4, 5 : W okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy przeprowadził usługi/szkolenia odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia w ramach poszczególnych części zamówienia, tj.: 1) CZĘŚĆ 1: - co najmniej 2 Kursy zawodowe - Nowoczesny sprzedawca lub Obsługa kas fiskalnych dla klientów pomocy społecznej: Miejskich Ośrodków Pomocy Społecznej, Gminnych Ośrodków Pomocy Społecznej, Powiatowych Centrów Pomocy Społecznej - potwierdzone pozytywnymi referencjami z MOPS, GOPS, PCPRC (dołączone do oferty); 2) CZĘŚĆ 2: - co najmniej 2 Kursy zawodowe - Fryzjer/ka dla klientów pomocy społecznej: Miejskich Ośrodków Pomocy Społecznej, Gminnych Ośrodków Pomocy Społecznej, Powiatowych Centrów Pomocy Społecznej - potwierdzone pozytywnymi referencjami z MOPS, GOPS, PCPR (dołączone do oferty); 3) CZĘŚĆ 3: - co najmniej 2 Kursy zawodowe - Obsługa wózka jezdniowego dla klientów pomocy społecznej: Miejskich Ośrodków Pomocy Społecznej, Gminnych Ośrodków Pomocy Społecznej, Powiatowych Centrów Pomocy Społecznej - potwierdzone pozytywnymi referencjami z MOPS, GOPS, PCPR (dołączone do oferty); 4) CZĘŚĆ 4: - co najmniej 2 Kursy zawodowe - Opiekun/ka osób starszych lub Opiekun/ka osób niepełnosprawnych lub Opiekun/ka osób starszych i niepełnosprawnych dla klientów pomocy społecznej: Miejskich Ośrodków Pomocy Społecznej, Gminnych Ośrodków Pomocy Społecznej, Powiatowych Centrów Pomocy Społecznej -potwierdzone pozytywnymi referencjami z MOPS, GOPS, PCPR (dołączone do oferty); 5) CZĘŚĆ 5: - co najmniej 2 Kursy zawodowe - Pomocnik kucharza lub Kucharz dla klientów pomocy społecznej: Miejskich Ośrodków Pomocy Społecznej, Gminnych Ośrodków Pomocy Społecznej, Powiatowych Centrów Pomocy Społecznej -potwierdzone pozytywnymi referencjami z MOPS, GOPS, PCPR (dołączone do oferty).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Dysponują pomieszczeniami oraz sprzętem niezbędnym do należytej realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych 2) Zapewnią należytą realizację zajęć praktycznych - zajęcia u pracodawców prowadzących działalność zgodną z tematyką poszczególnych szkoleń, tj.: cześć 1,2,3,4,5 dających praktyczne wykorzystanie nabytej wiedzy w danym zawodzie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Dysponują osobami które posiadają wykształcenie niezbędne do realizacji poszczególnych szkoleń: a) wykładowcy/trenerzy zajęć teoretycznych biorący udział w realizacji zamówienia muszą posiadać wykształcenie wyższe o kierunku zgodnym z tematyką prowadzonych szkoleń lub wykształcenie wyższe i specjalizację kierunkową uprawniające do prowadzenia w/w szkoleń będących przedmiotem zamówienia (część 1,2,3,4,5); b) trenerzy zajęć praktycznych biorący udział w realizacji zamówienia muszą posiadać co najmniej wykształcenie średnie zgodne z tematyką prowadzonych szkoleń lub średnie i szkolenie kierunkowe uprawniające do prowadzenia szkoleń będących przedmiotem zamówienia (części 1,2,3,4,5);
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pokl.mops.lubawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pokl.mops.lubawa.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubawie 14-260 Lubawa, ul. Rzepnikowskiego 9 A.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt systemowy pn. Aktywność Twoją szansą na lepsze jutro Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubawie realizowanego w 2013r. współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: NOWOCZESNY SPRZEDAWCA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KURS ZAWODOWY - NOWOCZESNY SPRZEDAWCA: a) Ilość osób: 3 osoby, b) Ilość godzin szkolenia: minimum 120 godz., w tym: 40 godz. zajęć teoretycznych i 80 godz. zajęć praktycznych c) Okres realizacji: PAŹDZIERNIK - GRUDZIEŃ 2013r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 40
- 2. DOŚWIADCZENIE I WIEDZA - 60
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: FRYZJERKA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KURS ZAWODOWY - FRYZJERKA: a) Ilość osób: 3 osoby; b) Ilość godzin szkolenia: minimum 150 godz., w tym: 30 godz. zajęć teoretycznych i 120 godz. zajęć praktycznych c) Okres realizacji: PAŹDZIERNIK - GRUDZIEŃ 2013r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 40
- 2. DOŚWIADCZENIE I WIEDZA - 60
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: OBSŁUGA WÓZKA WIDŁOWEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KURS ZAWODOWY - OBSŁUGA WÓZKA WIDŁOWEGO: a) Ilość osób: 4 osoby b) Ilość godzin szkolenia: minimum 67 godz., w tym: 48 godz. zajęć teoretycznych i 19 godz. zajęć praktycznych c) Okres realizacji: PAŹDZIERNIK - GRUDZIEŃ 2013r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 40
- 2. DOŚWIADCZENIE I WIEDZA - 60
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: OPIEKUNKA OSÓB STARSZYCH I NIEPEŁNOSPRAWNYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KURS ZAWODOWY - OPIEKUNKA OSÓB STARSZYCH I NIEPEŁNOSPRAWNYCH: a) Ilość osób: 1 osoba, b) Ilość godzin szkolenia: minimum 150 godz., w tym: 30 godz. zajęć teoretycznych i 120 godz. zajęć praktycznych; c) Okres realizacji: PAŹDZIERNIK - GRUDZIEŃ 2013r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 40
- 2. DOŚWIADCZENIE I WIEDZA - 60
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: POMOCNIK KUCHARZA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KURS ZAWODOWY - POMOCNIK KUCHARZA: a) Ilość osób: 2 osoby b) Ilość godzin szkolenia: minimum 180 godz., w tym: 50 godz. zajęć teoretycznych i 130 godz. zajęć praktycznych c) Okres realizacji: PAŹDZIERNIK - GRUDZIEŃ 2013r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 40
- 2. DOŚWIADCZENIE I WIEDZA - 60
INNE PRZETARGI LUBAWA
więcej: przetargi LUBAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 4 warsztatów dla 200 beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Kursy językowe dla osób usamodzielniających się z rodzin zastępczych w projekcie "#Rodzina"
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w języku angielskim z trenerem w zakresie projektu "PATHWAYS", w ramach programu pn. "Welcome to Poland"
- Usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta ds. edukacji Powiatowego Koordynatora Sieci
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.