eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź07/11 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nieprzekraczającej 193 000 EURO na dostawy testów alergologicznych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-14

Łódź: 07/11 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nieprzekraczającej 193 000 EURO na dostawy testów alergologicznych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 336632 - 2011; data zamieszczenia: 14.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika , ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, 6895912, faks 042 6895911.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.lodz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.kopernik.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 07/11 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nieprzekraczającej 193 000 EURO na dostawy testów alergologicznych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa testów alergologicznych wyszczególnionych ilościowo i asortymentowo w załączniku nr 2 do SIWZ w podziale na 3 pakiety. Pakiet nr 1 Naskórkowe testy płatkowe Pakiet nr 2 - Roztwory do skórnych prób punktowych Pakiet nr 3 - Roztwory do skórnych prób punktowych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

14) Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji niniejszego zamówienia. Złożenie Załącznika w zakresie podwykonawstwa jest fakultatywne. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców należy załączyć wypełniony - Załącznik nr 7 do SIWZ z wykazem zakresu zadań zlecanych Podwykonawcom. W przypadku nie złożenia w/ w załącznika Zamawiający uzna, iż Wykonawca zamierza wykonać zadanie samodzielnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści umowy w trybie i na zasadach określonych w art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a Wykonawca wyraża na to zgodę, w następujących przypadkach: a wydłużenia, na okres kolejnych 3 miesięcy, okresu trwania umowy - w przypadku niewyczerpania całości asortymentu określonego w Załączniku nr 1 w terminie na jaki umowa została zawarta, b zmiany wielkości opakowania, dawki lub postaci w sytuacji wprowadzenia przez producenta producentów danego produktu innej niż wskazana w załączniku do umowy opakowania, dawki lub postaci z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, c zakupu u Wykonawcy w miejsce produktu wskazanego w załączniku nr 1 do umowy odpowiednika chemicznego tego samego lub innego producenta po cenie nie wyższej niż cena zawarta w umowie za dany produkt, w wypadku gdy będzie to uzasadnione potrzebami terapeutycznymi albo w sytuacji braku produktu w oryginalnym opakowaniu, dawce lub postaci. d zmianę ilości poszczególnych pozycji w pakietach w sytuacji gdy: - nastąpi zmiana w zakresie liczby pacjentów korzystających ze świadczeń zdrowotnych Zamawiającego, bądź; - wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na wykonywaniu świadczeń zdrowotnych, bądź; - w wyniku zmiany prawa możliwe będzie dzięki temu podniesienie poziomu jakości świadczeń wykonywanych przez Zamawiającego, bądź; - w innych sytuacjach uzasadnionych wykonywaną przez Zamawiającego działalnością medyczną

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopernik.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika w Łodzi ul. Pabianicka 62 93-513 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika w Łodzi ul. Pabianicka 62 93- 513 Łódź Kancelaria Szpitala.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 -Naskórkowe testy płatkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Alergologiczne testy płatkowe z wykazu Europejskiej Serii Podstawowej (dla min. 20 pacjentów).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Roztwory do skórnych prób punktowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Kontrola ujemna 1 zestaw butelka 3 ml zestaw 19 2 Histamina 1 zestaw butelka 3 ml zestaw 19 3 Trawy/ zboża 1 zestaw butelka 3 ml zestaw 19 4 Owoce cytrusowe 1 zestaw butelka 3 ml zestaw 19 5 Roztocza - D. Farinae 1 zestaw butelka 3 ml zestaw 19 6 Roztocza D. Pteronyssinus 1 zestaw butelka 3 ml zestaw 19 7 Tymotka łąkowa 1 zestaw butelka 3 ml zestaw 19 8 Kupkówka pospolita 1 zestaw butelka 3 ml zestaw 19 9 Żyto 1 zestaw butelka 3 ml zestaw 19 10 Olcha 1 zestaw butelka 3 ml zestaw 19 11 Leszczyna 1 zestaw butelka 3 ml zestaw 19 12 Brzoza 1 zestaw butelka 3 ml zestaw 19 13 Babka lancetowata 1 zestaw butelka 3 ml zestaw 19 14 Bylica 1 zestaw butelka 3 ml zestaw 19 15 Alternaria tenuis 1 zestaw butelka 3 ml zestaw 19 16 Cladosporium herbarum 1 zestaw butelka 3 ml zestaw 19 17 Sierść chomika 1 zestaw butelka 3 ml zestaw 19 18 Sierść psa 1 zestaw butelka 3 ml zestaw 19 19 Sierść świnki morskiej 1 zestaw butelka 3 ml zestaw 8 20 Sierść królika 1 zestaw butelka 3 ml zestaw 12 21 Sierść kota 1 zestaw butelka 3 ml zestaw 19 22 Wełna owcy 1 zestaw butelka 3 ml zestaw 4 23 Pióra papugi 1 zestaw butelka 3 ml zestaw 8 24 Sierść konia 1 zestaw butelka 3 ml zestaw 7 25 Wieprzowina 1 zestaw butelka 3 ml zestaw 12 26 Mięso kurze 1 zestaw butelka 3 ml zestaw 12 27 Dorsz 1 zestaw butelka 3 ml zestaw 12 28 Mąka pszenna 1 zestaw butelka 3 ml zestaw 12 29 Mleko krowie 1 zestaw butelka 3 ml zestaw 17 31 Jajko całe 1 zestaw butelka 3 ml zestaw 14 32 Żółtko 1 zestaw butelka 3 ml zestaw 12 33 Białko jaja 1 zestaw butelka 3 ml zestaw 12 34 Kakao 1 zestaw butelka 3 ml zestaw 12 35 Seler 1 zestaw butelka 3 ml zestaw 12 36 Ziemniak 1 zestaw butelka 3 ml zestaw 12 37 Kalafior 1 zestaw butelka 3 ml zestaw 12 38 Pietruszka 1 zestaw butelka 3 ml zestaw 12 39 Papryka 1 zestaw butelka 3 ml zestaw 12 40 Jabłko 1 zestaw butelka 3 ml zestaw 12 41 Pomarańcza 1 zestaw butelka 3 ml zestaw 12 42 Banan 1 zestaw butelka 3 ml zestaw 12 43 Truskawka 1 zestaw butelka 3 ml zestaw 12 44 Cytryna 1 zestaw butelka 3 ml zestaw 12 45 Orzech laskowy 1 zestaw butelka 3 ml zestaw 12 46 Orzeszki ziemne 1 zestaw butelka 3 ml zestaw 12 47 Orzech włoski 1 zestaw butelka 3 ml zestaw 12 49 Curry 1 zestaw butelka 3 ml zestaw 10 50 Pomidor 1 zestaw butelka 3 ml zestaw 12 51 Mięso indycze 1 zestaw butelka 3 ml zestaw 12 52 Mąka kukurydziana 1 zestaw butelka 3 ml zestaw 12 53 Mąka żytnia 1 zestaw butelka 3 ml zestaw 12 54 Penicyllium notatum 1 zestaw butelka 3 ml zestaw 16 55 Aspergillus fumigatus 1 zestaw butelka 3 ml zestaw 16.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Roztwory do skórnych prób punktowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Soja 1 zestaw butelka 3 ml zestaw 9 2 Marchew 1 zestaw butelka 3 ml zestaw 8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.