eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pułtusk › budowa hali sportowej o wymiarach wewnętrznych areny sportowej 36x18x8 z łącznikiem, niezbędnym zapleczem sanitarno-szatniowym i widownią, dostępnej dla niepełnosprawnych, zlokalizowanej przy Publicznym Gimnazjum Nr 1 przy ul. M. Konopnickiej 5 w Pułtusku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-14

POZYCJA 33664

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Pułtusk: budowa hali sportowej o wymiarach wewnętrznych areny sportowej 36x18x8 z łącznikiem, niezbędnym zapleczem sanitarno-szatniowym i widownią, dostępnej dla niepełnosprawnych, zlokalizowanej przy Publicznym Gimnazjum Nr 1 przy ul. M. Konopnickiej 5 w Pułtusku Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Pułtusk, do kontaktów: Lucjan Buczyłko, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 023 692 81 25, fax 023 692 42 96, e-mail: um@pultusk.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pultusk.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa hali sportowej o wymiarach wewnętrznych areny sportowej 36x18x8 z łącznikiem, niezbędnym zapleczem sanitarno-szatniowym i widownią, dostępnej dla niepełnosprawnych, zlokalizowanej przy Publicznym Gimnazjum Nr 1 przy ul. M. Konopnickiej 5 w Pułtusku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Pułtusk, ul. M. Konopnickiej 5, na terenie funkcjonującej szkoły P.G. Nr 1. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa hali sportowej o wymiarach wewnętrznych areny sportowej 36x18x8 z łącznikiem, niezbędnym zapleczem sanitarno-szatniowym i widownią, dostępnej dla niepełnosprawnych, zlokalizowanej przy Publicznym Gimnazjum Nr 1 przy ul. M. Konopnickiej 5 w Pułtusku według projektu budowlanego i wykonawczego hali sportowej opracowanego przez:Biuro projektowe: APA Autorska Pracownia Architektury Małgorzaty Zakrzewskiej, ul. Kondratowicza 4B m18, 03-242 Warszawa składającego się z opracowań wyszczególnionych w wykazie stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji zgodnie z pozwoleniem na budowę Decyzja Nr 602/06 z dnia 15-11-2006r., oraz przedmiarem robót z dokumentacji projektowej wymienionej powyżej i Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót Wyposażenie hali w sprzęt sportowy trwale związany z budynkiem według wykazu podanego w SIWZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.25 - Hale sportowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.25 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: obiekt pod klucz o wartości powyżej 60.000.euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 27data rozpoczęcia: 01.08.2007; lub data zakończenia: 30.10.2009

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagana jest wpłata wadium w wysokości - 150.000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: I ) O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a. Wykonawca powinien wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez roboty podobne należy rozumieć wykonanie roboty budowlanej polegającej na budowie hali sportowej, budynku mieszkalnego wielorodzinnego lub budynku użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż zamawiany obiekt, tj. 10000 m3 i wartości brutto co najmniej 2.000.000,00 zł każda. b. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, t.j.: kadrą uprawnioną do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (kierownika budowy), instalacyjnej c.o. i elektrycznej (kierowników robót dla danej branży), co najmniej jedna osoba z każdej branży. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a. Wykonawca musi wykazać, że osiągnął w każdym z ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, obroty w kwocie minimum 3.000.000,00 PLN. b. Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 1 500 000 PLN. c. Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1.500.000,00 PLN. 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu wymagań określonych art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163) - na formularzu zgodnym z Załącznikiem nr 1. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 6. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wyszczególnienie robót musi polegać na wpisaniu wykonanych obiektów budowlanych i podaniu ich wartości brutto, zamawiającego, daty i miejsca wykonania - wykaz według Załącznika nr 2 i załączeniu dokumentów potwierdzających należyte wykonanie wyszczególnionych w wykazie robót, np. referencje, pozytywne opinie lub odpowiadające im protokoły odbioru robót potwierdzające należyte wykonanie robót. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót powinny zawierać nazwę zamawiającego, rodzaj, zakres, wartość brutto, okres i miejsce wykonania robót. 7. Wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg Załączniku nr 3. Do wniosku należy załączyć: - potwierdzoną kopię uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach konstrukcyjno - budowlanej na podjęcie funkcji kierownika budowy oraz branży instalacyjnej c.o. i elektrycznej pozwalających na podjęcie funkcji kierowników robót dla danej branży, oraz - aktualne zaświadczenia o przynależności tych osób do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, oraz - dokument potwierdzający posiadanie przez te osoby wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, aktualnego na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. - oryginalne oświadczenia osób wskazanych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych przy realizacji robót o wyrażeniu zgody na podjęcie tych funkcji w związku realizacją niniejszego zamówienia. 8. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 1 500 000 PLN. 9. Sprawozdanie finansowego, albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres. 10. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie co najmniej 1 500 000 PLN - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 11. Oświadczenie, że na czas realizacji umowy Wykonawca ubezpieczy plac budowy na kwotę nie mniejszą niż 1.500.000,00 PLN - Załącznik nr 4 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie publiczne. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (pełnomocnictwo w oryginale należy dołączyć do wniosku). Wszelka korespondencja dokonywana będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych - pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają każdy oddzielnie dokumenty, o których mowa w pkt II ) ppkt 1, 2, 3, 4, 5, 9. Spełnienie warunków o których mowa w pkt I.2 a) i I.2 b) oraz w pkt I.3 a)-c) będzie oceniane łącznie w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie spełnią warunek o którym mowa w pkt 3 b) i w pkt 3 c), jeśli przedstawią co najmniej jedną opinię z banku lub co najmniej jedną polisę opiewającą na wymaganą kwotę. W przypadku złożenia więcej niż jednaj opinii z banku lub więcej niż jednej polisy zamawiający nie będzie sumował kwot podanych w tych dokumentach w celu potwierdzenia warunku posiadania odpowiednich środków finansowych oraz wykazania posiadania odpowiedniego ubezpieczenia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie. Wykonawcy zagraniczni. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji II.1.6) pkt II.2, II.3 i II.5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie zalega z uiszczaniem podatków opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w sekcji II.1.6) pkt II.4 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa w sekcji II.1.6) pkt II.2, II.4, II.5 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6, miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w sekcji II.1.6) pkt II.3 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące niż przed upływem terminu składania wniosków. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji II.1.6) pkt II.2, II.3, II.4, II.5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Dokumenty załączone do wniosku w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie tego Wykonawcy z postępowania oraz rodzi odpowiedzialność karną. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Brak złożenia któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów skutkować będzie wykluczeniem wnioskodawcy z dalszego postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Pzp (tekst jednolity Dz.U. 2006 r. Nr 164 poz. 1163). Zamawiający informuje, że na stronie internetowej zamawiającego jest zamieszczony wzór formularza wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załącznikami w tym wzory wymaganych oświadczeń oraz treść decyzji - pozwolenia na budowę. Adres strony internetowej:http://umpultusk.bip.org.pl/. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych wraz z wnioskiem dokumentach na zasadzie spełnia/nie spełnia. 2. Nie spełnienie choćby jednego z warunków wymaganych od wykonawców skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 3. W przypadku, gdy liczba wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przekroczy 5 zamawiający będzie oceniał punktowo wykonanie robót odpowiadających swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w załączniku 2 wraz wymaganymi potwierdzeniami, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający przyzna punkty za spełnienie warunków przez wykonawcę wg następujących zasad: Wykonawca otrzyma: - za każdą dodatkową potwierdzoną robotę z wykazu robót ponad minimalnie wymagane roboty, o których mowa w pkt III 2.pkt I 2) a, - 1 pkt dla trzeciej i każdej następnej; za każdy 1 000 000,00 PLN brutto wartości robót spełniających warunek o którym mowa w pkt. III 2.pkt I 2) a, ponad wartość minimalnie wymaganą dla dwóch robót zgodnie z pkt III 2.pkt I 2) a,- 1 pkt. Do dalszego etapu postępowania będzie zaproszonych 5 Wykonawców, którzy otrzymają największą liczbę punktów zgodnie z powyższymi zasadami. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: maksymalna liczba: 5. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena (%) 80 2. termin gwarancji (%) 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: umpultusk.bip.org.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2007 godzina 12:05. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.07.2007, godzina 12:15, Pułtusk, ul. Rynek 41, Ratusz- Sala Rady.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego. Priorytet v wzmocnienie roli miast w rozwoju regionu 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.06.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.