eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iwonicz-ZdrójUdzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 805 000 zł na pokrycie planowanego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-14

Iwonicz-Zdrój: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 805 000 zł na pokrycie planowanego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.
Numer ogłoszenia: 336682 - 2011; data zamieszczenia: 14.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 291554 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Iwonicz Zdrój, Aleja Słoneczna 28, 38-440 Iwonicz-Zdrój, woj. podkarpackie, tel. 013 435-02-12, 435-03-28, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 805 000 zł na pokrycie planowanego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 805 000 zł na pokrycie planowanego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów. 1. Kredyt zostanie zaciągnięty na okres 9 lat tj. do 2020 roku, z uwzględnieniem karencji w spłacie kapitału do 31.12.2011 roku. 2. Wyżej wymieniona kwota kredytu zostanie postawiona do dyspozycji Zamawiającego w okresie od następnego dnia po dniu zawarciu umowy kredytowej do dnia 30 grudnia 2011 r. Uruchomienie kredytu nastąpi bez prowizji i opłat na wniosek zamawiającego. 3. Przewidywany harmonogram spłaty kredytu: Spłata kredytu będzie realizowana od 01.01. 2012 r. do 31.12.2020 roku w następujący sposób: 2012 r. - 312 000,00zł. (4 x 78 000,00 zł) 2013 r. - 312 000,00zł. (4 x 78 000,00 zł) 2014 r. - 312 000,00zł. (4 x 78 000,00 zł) 2015 r. - 312 000,00zł (4 x 78 000,00 zł) 2016 r. - 312 000,00zł. (4 x 78 000,00 zł) 2017 r. - 312 000,00zł. (4 x 78 000,00 zł) 2018 r. - 312 000,00zł. (4 x 78 000,00 zł) 2019 r. - 312 000,00zł. (4 x 78 000,00 zł) 2020 r. - 309 000,00zł. (4 x 77 250,00 zł) 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmniejszania kwoty kredytu w przypadku zmniejszenia planu wydatków - bez prowizji i opłat. 5. Wykorzystanie kredytu następować będzie bez prowizji i opłat. 6. Oprocentowanie kredytu będzie zmienne ustalone jako suma marży zaproponowanej przez wykonawcę w ofercie i wskaźnika WIBOR 3 M. Wysokość marży będzie stała w całym okresie obowiązywania umowy. 7. Stawka WIBOR 3 M zmienia się w cyklu kalendarzowym kwartalnym i dla potrzeb realizacji zamówienia będzie przyjmowana wartość z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego kolejny okres. 8. Wykonawca będzie naliczał odsetki od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytów lub kredytu przy założeniu, że rok liczy 365/366 dni, od dnia powstania zadłużenia z tytułu udzielonych kredytów lub kredytu do dnia poprzedzającego jego spłatę włącznie. 9. Spłata kapitału kredytu w ratach kapitałowych (zgodnie z harmonogramem) - płatnych na koniec każdego kwartału. 10. Spłata rat kapitałowych rozpocznie się od 31.03.2012 r. 11. Kredyt będzie płatny w 36 ratach kwartalnych płatnych w okresie od 31.03.2012 do 31.12.2020, 12. Do wyliczenia kosztów kredytu należy przyjąć rzeczywistą liczbę dni w miesiącu, 13. Za spłatę odsetek należy przyjąć dzień wpływu należności na rachunek Wykonawcy. Jeżeli termin płatności przypada na dzień uznany za ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy. 14. W przypadku likwidacji stawki WIBOR 3M zostanie ona, za porozumieniem Stron, zamieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBOR 3M, albo na stawkę najbardziej zbliżoną wielkością i charakterem do stawki WIBOR 3M, bez kosztów obciążających Zamawiającego. 15. Za spłatę kredytu lub ich rat przyjmuje się dzień wpływu należności na rachunek kredytowy. Jeżeli termin płatności rat kredytowych przypada na dzień uznany za ustawowo wolny od pracy - spłata rat następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy. 16. Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty kredytu przed terminem bez żadnych opłat i prowizji. 17. Prawne zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. Zamawiający przewiduje podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji na podstawie bankowego tytułu egzekucyjnego. 18. Wykonawca wyznaczy pracownika upoważnionego do kontaktów z Zamawiającym w sprawach związanych z wykorzystywaniem kredytu. 19. Wykonawca nie będzie naliczał i pobierał jakichkolwiek prowizji i opłat. 20. Pierwsza płatność odsetek nastąpi do dnia 31.12.2011 r. 21. Bank będzie każdorazowo, najpóźniej 3 dni robocze przed datą spłaty odsetek, informował faksem Zamawiającego o wysokości odsetek do spłaty. 22. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu złożył w terminie do 3 dni od dnia zawiadomienia o wyborze oferty parafowany projekt umowy kredytowej oraz Harmonogram spłaty kredytu, która będzie uwzględniała wszystkie warunki określone w SIWZ, 23. Zamawiający nie będzie związany przedstawionym przez Wykonawcę projektem umowy kredytowej i zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do projektu przed podpisaniem umowy w wersji ostatecznej. Ewentualne zmiany do projektu umowy winny być zaakceptowane przez strony..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Podkarpacki Bank Spółdzielczy z siedzibą w Sanoku, Ul. Mickiewicza, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 713879,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 852480,09

  • Oferta z najniższą ceną: 852480,09 / Oferta z najwyższą ceną: 852480,09

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.