Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-07
Olsztyn: Usługa przeprowadzenia 2 kompleksowych modułów szkoleniowych w ramach Projektu systemowego Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Efektywnie, Fachowo, Skutecznie na Warmii i Mazurach realizowanego w ramach Priorytetu VII, Działania 7.1, Poddziałania 7.1.3 Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny
Numer ogłoszenia: 336684 - 2012; data zamieszczenia: 07.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Warmińsko-Mazurskie reprezentowane przez Zarząd Województwa , ul. Emilii Plater 1, 10-562 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5219100, faks 089 5219109, 5219849.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.warmia.mazury.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeprowadzenia 2 kompleksowych modułów szkoleniowych w ramach Projektu systemowego Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Efektywnie, Fachowo, Skutecznie na Warmii i Mazurach realizowanego w ramach Priorytetu VII, Działania 7.1, Poddziałania 7.1.3 Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia 2 kompleksowych modułów szkoleniowych w ramach Projektu systemowego Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Efektywnie, Fachowo, Skutecznie na Warmii i Mazurach realizowanego w ramach Priorytetu VII, Działania 7.1, Poddziałania 7.1.3 Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny. 2.W zakres modułu szkoleniowego wchodzą: zapewnienie odpowiedniej bazy szkoleniowej oraz noclegowej, zapewnienie wyżywienia, dojazdu oraz ubezpieczenia uczestników, opracowanie oraz dostarczenie materiałów szkoleniowych oraz przeprowadzenie ewaluacji i wystawienie odpowiednich certyfikatów. 3.Zamówienie zostało podzielone na dwie części: Część nr 1 - Język migowy jako klucz do przełamywania barier w komunikacji z osobami z zaburzeniami słuchu i mowy, Część nr 2- Prawo zamówień publicznych w instytucjach pomocy społecznej.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.30.00.00-3, 55.10.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 usługę szkoleniową
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem: - Dla Części nr 1 - co najmniej 1 osobą, która w okresie ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadziła minimum 120 godziny dydaktyczne/szkoleniowe/wykładowe z zakresu języka migowego w stopniu podstawowym, - Dla części nr 2 - co najmniej 1 osobą, która w okresie ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadziła minimum 44 godziny dydaktyczne/szkoleniowe/ wykładowe o tematyce związanej ze stosowaniem prawa zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 75
- 2 - Doświadczenie - 25
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy może mieć miejsce jedynie w przypadku uniemożliwienia terminowej realizacji przedmiotu umowy z powodu siły wyższej. Zmiana terminu zostanie wprowadzona do umowy w drodze aneksu
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warmia.mazury.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego Departament Zamówień Publicznych i Udzielania Zezwoleń ul. Emilii Plater 1, 10-562 Olsztyn, pok. 438.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego Departament Zamówień Publicznych i Udzielania Zezwoleń ul. Emilii Plater 1, 10-562 Olsztyn, pok. 438.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie w ramach Projektu systemowego Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Efektywnie, Fachowo, Skutecznie na Warmii i Mazurach realizowanego w ramach Priorytetu VII, Działania 7.1, Poddziałania 7.1.3 Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Język migowy jako klucz do przełamywania barier w komunikacji z osobami z zaburzeniami słuchu i mowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.30.00.00-3, 55.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Doświadczenie - 25
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prawo zamówień publicznych w instytucjach pomocy społecznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1b do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.30.00.00-3, 55.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Doświadczenie - 25
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Usługa polegająca na wykonaniu pogwarancyjnych przeglądów okresowych urządzeń i aparatury medycznej (powtórzenie unieważnionych części zamówienia w postępowaniu nr sprawy 9/2025)
- Wykonanie robót remontowo - budowlanych w zakresie infrastruktury niezbędnej do prowadzenia działalności leczniczej których celem jest dostosowanie i poprawa funkcjonalności pomieszczeń ...
- Dostawa wyposażenia stoiska promocyjnego
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku w Urzędzie Skarbowym w Działdowie.
- Pogwarancyjna opieka serwisowa aparatu rezonans magnetyczny MAGNETOM sola
- Dostawa pyłomierza grawimetrycznego do jednostki organizacyjnej UW-M w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Imprezy, spotkania oraz wydarzenia sportowe
- Usługa cateringowa
- Usługi organizacji wyjazdu
- Zapewnienie noclegu i wyżywienia podczas wyjazdu szkoleniowego Kompanii Reprezentacyjnej Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
- Kompleksowa organizacja i obsługa jednodniowego spotkania dotyczącego szkód w środowisku i historycznych zanieczyszczeń powierzchni ziemi.
- Szkolenia w zakresie podnoszenia świadomości o osobach z niepełnosprawnościami i szczególnymi potrzebami na poziomie podstawowym. Znak sprawy: DZPZ.283.35.2025.EO
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.