eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinUsługa edukacyjna polegająca na organizacji i przeprowadzeniu zajęć dodatkowych w ramach projektu Nauka kluczem do dobrej pracy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-07

Lublin: Usługa edukacyjna polegająca na organizacji i przeprowadzeniu zajęć dodatkowych w ramach projektu Nauka kluczem do dobrej pracy
Numer ogłoszenia: 336692 - 2012; data zamieszczenia: 07.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Energetycznych , ul. Długa 6, 20-346 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7443314, faks 081 7442422.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsen.lublin.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Oświatowa Jednostka Organizacyjna Gminy Lublin.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa edukacyjna polegająca na organizacji i przeprowadzeniu zajęć dodatkowych w ramach projektu Nauka kluczem do dobrej pracy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na organizacji i przeprowadzeniu zajęć dodatkowych w ramach projektu Nauka kluczem do dobrej pracy. Projekt Nauka kluczem do dobrej pracy jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2.Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 34.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełnienia tego warunku Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobą/ami zdolnymi do wykonania zamówienia. CZĘŚĆ NR 1: Posiadają kwalifikacje do prowadzenia zajęć ujętych w przedmiocie zamówienia zgodnie z Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli. Posiadają minimum 5 letnie doświadczenie pedagogiczne w szkolnictwie zawodowym. Stopień awansu co najmniej nauczyciel mianowany. CZĘŚĆ NR 2: Posiadają kwalifikacje do prowadzenia zajęć ujętych w przedmiocie zamówienia zgodnie z Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli. Posiadają minimum 5 letnie doświadczenie pedagogiczne w szkolnictwie zawodowym. Stopień awansu co najmniej nauczyciel mianowany. CZĘŚĆ NR 3: Posiadają kwalifikacje do prowadzenia zajęć ujętych w przedmiocie zamówienia zgodnie z Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli. Posiadają minimum 5 letnie doświadczenie pedagogiczne w szkolnictwie zawodowym. Stopień awansu co najmniej nauczyciel mianowany. CZĘŚĆ NR 4: Posiadają kwalifikacje do prowadzenia zajęć ujętych w przedmiocie zamówienia zgodnie z Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli. Posiadają minimum 5 letnie doświadczenie pedagogiczne w szkolnictwie zawodowym. Stopień awansu co najmniej nauczyciel mianowany. CZĘŚĆ NR 5: Posiadają kwalifikacje do prowadzenia zajęć ujętych w przedmiocie zamówienia zgodnie z Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli. Posiadają minimum 5 letnie doświadczenie pedagogiczne w szkolnictwie zawodowym. Stopień awansu co najmniej nauczyciel mianowany. CZĘŚĆ NR 6: Posiadają kwalifikacje do prowadzenia zajęć ujętych w przedmiocie zamówienia zgodnie z Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli. Posiadają minimum 5 letnie doświadczenie pedagogiczne w szkolnictwie zawodowym. Stopień awansu co najmniej nauczyciel mianowany. CZĘŚĆ NR 7: Posiadają kwalifikacje do prowadzenia zajęć ujętych w przedmiocie zamówienia zgodnie z Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli. Posiadają minimum 5 letnie doświadczenie pedagogiczne w szkolnictwie zawodowym. Stopień awansu co najmniej nauczyciel mianowany. CZĘŚĆ NR 8: Posiadają wykształcenie wyższe na kierunku psychologia lub pedagogika. Posiadają doświadczenie w prowadzeniu zajęć edukacyjnych z młodzieżą w zakresie efektywnych metod uczenia się min. 30 godzin . CZĘŚĆ NR 9: Posiadają wykształcenie wyższe na kierunku psychologia lub pedagogika. Posiadają doświadczenie w prowadzeniu zajęć edukacyjnych z młodzieżą w zakresie efektywnych metod uczenia się min. 30 godzin. CZĘŚĆ NR 10: Posiadają wykształcenie wyższe na kierunku psychologia lub pedagogika. Posiadają doświadczenie w prowadzeniu zajęć edukacyjnych z młodzieżą w zakresie efektywnych metod uczenia się min. 30 godzin. CZĘŚĆ NR 11: Posiadają wykształcenie wyższe na kierunku psychologia lub pedagogika. Posiadają doświadczenie w prowadzeniu zajęć edukacyjnych z młodzieżą w zakresie efektywnych metod uczenia się min. 30 godzin. CZĘŚĆ NR 12: Posiadają wykształcenie wyższe na kierunku psychologia lub pedagogika. Przeprowadziły min. 20 godzin zajęć z młodzieżą w zakresie profilaktyki uzależnień CZĘŚĆ NR 13: Posiadają wykształcenie wyższe na kierunku psychologia lub pedagogika Przeprowadziły min. 20 godzin zajęć z młodzieżą w zakresie profilaktyki uzależnień. CZĘŚĆ NR 14: Posiadają wykształcenie wyższe na kierunku psychologia lub pedagogika. Przeprowadziły min. 20 godzin zajęć z młodzieżą w zakresie profilaktyki uzależnień. CZĘŚĆ NR 15: Posiadają wykształcenie wyższe na kierunku psychologia lub pedagogika. Przeprowadziły min. 20 godzin zajęć z młodzieżą w zakresie profilaktyki uzależnień. CZĘŚĆ NR 16: Posiadają kwalifikacje do prowadzenia zajęć ujętych w przedmiocie zamówienia zgodnie z Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli. Posiadają minimum 5 letnie doświadczenie pedagogiczne w szkolnictwie zawodowym. Stopień awansu co najmniej nauczyciel mianowany. CZĘŚĆ NR 17: Posiadają kwalifikacje do prowadzenia zajęć ujętych w przedmiocie zamówienia zgodnie z Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli. Posiadają minimum 5 letnie doświadczenie pedagogiczne w szkolnictwie zawodowym. Stopień awansu co najmniej nauczyciel mianowany. CZĘŚĆ NR 18: Posiadają kwalifikacje do prowadzenia zajęć ujętych w przedmiocie zamówienia zgodnie z Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli. Posiadają minimum 5 letnie doświadczenie pedagogiczne w szkolnictwie zawodowym. Stopień awansu co najmniej nauczyciel mianowany. CZĘŚĆ NR 19: Posiadają kwalifikacje do prowadzenia zajęć ujętych w przedmiocie zamówienia zgodnie z Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli. Posiadają minimum 5 letnie doświadczenie pedagogiczne w szkolnictwie zawodowym. Stopień awansu co najmniej nauczyciel mianowany. CZĘŚĆ NR 20: Posiadają kwalifikacje do prowadzenia zajęć ujętych w przedmiocie zamówienia zgodnie z Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli. Posiadają minimum 5 letnie doświadczenie pedagogiczne w szkolnictwie zawodowym. Stopień awansu co najmniej nauczyciel mianowany. CZĘŚĆ NR 21: Posiadają kwalifikacje do prowadzenia zajęć ujętych w przedmiocie zamówienia zgodne z Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli. Posiadają minimum 5 letnie doświadczenie pedagogiczne w szkolnictwie zawodowym. Stopień awansu co najmniej nauczyciel mianowany. CZĘŚĆ NR 22: Posiadają wykształcenie wyższe zawodowe . Posiada kwalifikacje do prowadzenia zajęć z pierwszej pomocy. Posiadają minimum 5 letnie doświadczenie pedagogiczne w szkolnictwie zawodowym. Stopień awansu co najmniej nauczyciel mianowany. CZĘŚĆ NR 23: Posiadają wykształcenie wyższe zawodowe o profilu elektrycznym. Posiadają minimum 5 letnie doświadczenie pedagogiczne w szkolnictwie zawodowym. Posiadają uprawnienia SEP. Stopień awansu co najmniej nauczyciel mianowany. CZĘŚĆ NR 24: Posiadają wykształcenie wyższe zawodowe o profilu elektrycznym. Posiadają minimum 5 letnie doświadczenie pedagogiczne w szkolnictwie zawodowym. Posiadają uprawnienia SEP. Stopień awansu co najmniej nauczyciel mianowany. CZĘŚĆ NR 25: Posiadają wykształcenie wyższe o profilu informatycznym. Posiadają minimum 5 letnie doświadczenie pedagogiczne w szkolnictwie zawodowym. Stopień awansu co najmniej nauczyciel mianowany. CZĘŚĆ NR 26: Posiadają wykształcenie wyższe o profilu informatycznym. Posiadają minimum 5 letnie doświadczenie pedagogiczne w szkolnictwie zawodowym Stopień awansu co najmniej nauczyciel mianowany. CZĘŚĆ NR 27: Posiadają wykształcenie wyższe o profilu informatycznym. Posiadają minimum 5 letnie doświadczenie pedagogiczne w szkolnictwie zawodowym. Stopień awansu co najmniej nauczyciel mianowany. CZĘŚĆ NR 28: Posiadają wykształcenie wyższe o profilu informatycznym. Posiadają minimum 5 letnie doświadczenie pedagogiczne w szkolnictwie zawodowym. Stopień awansu co najmniej nauczyciel mianowany. CZĘŚĆ NR 29: Posiadają wykształcenie wyższe o profilu informatycznym. Posiadają minimum 5 letnie doświadczenie pedagogiczne w szkolnictwie zawodowym. Stopień awansu co najmniej nauczyciel mianowany. CZĘŚĆ NR 30: Posiadają wykształcenie wyższe o profilu informatycznym. Posiadają minimum 5 letnie doświadczenie pedagogiczne w szkolnictwie zawodowym. Stopień awansu co najmniej nauczyciel mianowany. CZĘŚĆ NR 31: Posiadają wykształcenie wyższe o profilu informatycznym. Posiadają minimum 5 letnie doświadczenie pedagogiczne w szkolnictwie zawodowym. Stopień awansu co najmniej nauczyciel mianowany. CZĘŚĆ NR 32: Posiadają wykształcenie wyższe o profilu informatycznym. Posiadają minimum 5 letnie doświadczenie pedagogiczne w szkolnictwie zawodowym. Stopień awansu co najmniej nauczyciel mianowany. CZĘŚĆ NR 33: Posiadają wykształcenie wyższe w zakresie doradztwa zawodowego Lub wykształcenie wyższe na innym kierunku i studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego. Przeprowadziły min. 50 godzin zajęć z doradztwa zawodowego z młodzieżą. CZĘŚĆ NR 34: Posiadają wykształcenie wyższe w zakresie doradztwa zawodowego Lub wykształcenie wyższe na innym kierunku i studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego. Przeprowadziły min. 50 godzin zajęć z doradztwa zawodowego z młodzieżą.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony Formularz Oferta Wykonawcy wg wzoru stanowiącego: Zał. nr 1.1-1.34 odpowiednio do części na którą Wykonawca składa ofertę 2) wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z opisem posiadanych kwalifikacji i doświadczenia na formularzu stanowiącym Zał. nr 2 do SIWZ lub w oparciu o wzór formularza (należy złożyć odrębny wykaz na poszczególne części zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę). 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę nie będą podpisywane przez osobę lub osoby wskazane, jako osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba lub osoby zostały umocowane. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub notarialnego odpisu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuści dokonywanie zmian w umowie w sprawie zamówienia publicznego w następującym zakresie i na następujących warunkach: a.) w przypadku, gdy konieczność ich wprowadzenia wynikać będzie ze zmian przepisów prawa, w oparciu o które realizowana będzie umowa, wystąpienia siły wyższej oraz zmian funkcjonalno - organizacyjnych u Zamawiającego. b.) zmiany stawki podatku VAT. c.) innych uzasadnionych okoliczności uniemożliwiających wykonanie umowy, których nie można było przewidzieć na etapie składania oferty. 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, z zastrzeżeniem zmian, o których mowa w ust. 3. 3. Aneksu do umowy nie sporządza się w następujących przypadkach: a) zmiana adresu korespondencyjnego lub zmiana rachunku bankowego stron. W razie wystąpienia powyższych przypadków stosowne postanowienia umowy ulegają zmianie automatycznie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zsen.lublin.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Energetycznych im. prof. Kazimierza Drewnowskiego w Lublinie Ul. Długa 6, 20-346 Lublin, sekretariat szkoły.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2012 godzina 12:00, miejsce: Zespół Szkół Energetycznych im. prof. Kazimierza Drewnowskiego w Lublinie Ul. Długa 6, 20-346 Lublin, sekretariat szkoły.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Nauka kluczem do dobrej pracy jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2.Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki dla uczniów klas I-III Technikum Energetyczno- Informatycznego w Lublinie, mających kłopoty w przyswajaniu podstawowych pojęć matematycznych - w roku szkolnym 2012/2013 dla czterech grup uczniów/uczennic w grupach do 8 osób. Dla grupy jest przewidziane przeprowadzenie 60 godzin zajęć pozalekcyjnych z matematyki. Zajęcia powinny odbywać się przez 30 tygodni po 2 godziny dydaktyczne tygodniowo (godz. dydaktyczna trwa 45 min.), od poniedziałku do piątku przed lub po zajęciach lekcyjnych. Realizacja zajęć powinna być poprzedzona i zakończona testem diagnozującym wiadomości i umiejętności uczniów z zakresu danego przedmiotu. Testy będą opracowane przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia analizy uzyskanych wyników. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 240 godzin. Szczegóły realizacji zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawiera wzór umowy wg wzoru stanowiącego Zał. Nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki dla uczniów klas I-III Technikum Energetyczno- Informatycznego w Lublinie, mających kłopoty w przyswajaniu podstawowych pojęć matematycznych -w roku szkolnym 2012/2013 dla czterech grup uczniów/uczennic w grupach do 8 osób. Dla grupy jest przewidziane przeprowadzenie 60 godzin zajęć pozalekcyjnych z matematyki . Zajęcia powinny odbywać się przez 30 tygodni po 2 godziny dydaktyczne tygodniowo (godz. dydaktyczna trwa 45 min.), od poniedziałku do piątku przed lub po zajęciach lekcyjnych. Realizacja zajęć powinna być poprzedzona i zakończona testem diagnozującym wiadomości i umiejętności uczniów z zakresu danego przedmiotu. Testy będą opracowane przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia analizy uzyskanych wyników. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 240 godzin. Szczegóły realizacji zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawiera wzór umowy wg wzoru stanowiącego Zał. Nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki dla uczniów klas I-III Technikum Energetyczno- Informatycznego w Lublinie, mających kłopoty w przyswajaniu podstawowych pojęć matematycznych - w roku szkolnym 2012/2013 dla czterech grup uczniów/uczennic w grupach do 8 osób. Dla grupy jest przewidziane przeprowadzenie 60 godzin zajęć pozalekcyjnych z matematyki. Zajęcia powinny odbywać się przez 30 tygodni po 2 godziny dydaktyczne tygodniowo (godz. dydaktyczna trwa 45 min.), od poniedziałku do piątku przed lub po zajęciach lekcyjnych. Realizacja zajęć powinna być poprzedzona i zakończona testem diagnozującym wiadomości i umiejętności uczniów z zakresu danego przedmiotu. Testy będą opracowane przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia analizy uzyskanych wyników. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 240 godzin. Szczegóły realizacji zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawiera wzór umowy wg wzoru stanowiącego Zał. Nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych oraz rozwijających z języka angielskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka angielskiego dla uczniów klas I-III Technikum Energetyczno- Informatycznego w Lublinie, mających trudności w posługiwaniu się językiem angielskim (mówienie, czytanie, pisanie) oraz zajęć rozwijających dla uczniów klas IV przygotowujących do egzaminu maturalnego z języka angielskiego- w roku szkolnym 2012/2013 dla pięciu grup uczniów/uczennic w grupach do 8 osób. Dla grupy jest przewidziane przeprowadzenie 60 godzin zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego. Zajęcia powinny odbywać się przez 30 tygodni po 2 godziny dydaktyczne tygodniowo (godz. dydaktyczna trwa 45 min.), od poniedziałku do piątku przed lub po zajęciach lekcyjnych. Realizacja zajęć powinna być poprzedzona i zakończona testem diagnozującym wiadomości i umiejętności uczniów z zakresu danego przedmiotu. Testy będą opracowane przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia analizy uzyskanych wyników. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 300 godzin. Szczegóły realizacji zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawiera wzór umowy wg wzoru stanowiącego Zał. Nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych oraz rozwijających z języka angielskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka angielskiego dla uczniów klas I-III Technikum Energetyczno- Informatycznego w Lublinie, mających trudności w posługiwaniu się językiem angielskim (mówienie, czytanie, pisanie) oraz zajęć rozwijających dla uczniów klas IV przygotowujących do egzaminu maturalnego z języka angielskiego-w roku szkolnym 2012/2013 dla pięciu grup uczniów/uczennic w grupach do 8 osób. Dla grupy jest przewidziane przeprowadzenie 60 godzin zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego. Zajęcia powinny odbywać się przez 30 tygodni po 2 godziny dydaktyczne tygodniowo (godz. dydaktyczna trwa 45 min.), od poniedziałku do piątku przed lub po zajęciach lekcyjnych. Realizacja zajęć powinna być poprzedzona i zakończona testem diagnozującym wiadomości i umiejętności uczniów z zakresu danego przedmiotu. Testy będą opracowane przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia analizy uzyskanych wyników. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 300 godzin. Szczegóły realizacji zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawiera wzór umowy wg wzoru stanowiącego Zał. Nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych oraz rozwijających z języka angielskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka angielskiego dla uczniów klas I-III Technikum Energetyczno- Informatycznego w Lublinie, mających trudności w posługiwaniu się językiem angielskim (mówienie, czytanie, pisanie) oraz zajęć rozwijających dla uczniów klas IV przygotowujących do egzaminu maturalnego z języka angielskiego- w roku szkolnym 2012/2013 dla pięciu grup uczniów/uczennic w grupach do 8 osób. Dla grupy jest przewidziane przeprowadzenie 60 godzin zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego. Zajęcia powinny odbywać się przez 30 tygodni po 2 godziny dydaktyczne tygodniowo (godz. dydaktyczna trwa 45 min.), od poniedziałku do piątku przed lub po zajęciach lekcyjnych. Realizacja zajęć powinna być poprzedzona i zakończona testem diagnozującym wiadomości i umiejętności uczniów z zakresu danego przedmiotu. Testy będą opracowane przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia analizy uzyskanych wyników. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 300 godzin. Szczegóły realizacji zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawiera wzór umowy wg wzoru stanowiącego Zał. Nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć rozwijających z matematyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć rozwijających z matematyki dla uczniów klas IV Technikum Energetyczno- Informatycznego w Lublinie, przygotowujących do egzaminu maturalnego - w roku szkolnym 2012/2013 dla pięciu grup uczniów/uczennic w grupach do 8 osób. Dla grupy jest przewidziane przeprowadzenie 60 godzin zajęć pozalekcyjnych z matematyki (kształcenie w zakresie podstawowym). Zajęcia powinny odbywać się przez 30 tygodni po 2 godziny dydaktyczne tygodniowo (godz. dydaktyczna trwa 45 min.), od poniedziałku do piątku przed lub po zajęciach lekcyjnych. Realizacja zajęć powinna być poprzedzona i zakończona testem diagnozującym wiadomości i umiejętności uczniów z zakresu danego przedmiotu. Testy będą opracowane przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia analizy uzyskanych wyników. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 300 godzin. Szczegóły realizacji zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawiera wzór umowy wg wzoru stanowiącego Zał. Nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć w formie warsztatów efektywnego uczenia się.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć w formie warsztatów efektywnego uczenia się dla uczniów klas I-III Technikum Energetyczno- Informatycznego w Lublinie, ukierunkowane na poznanie technik stymulujących rozwój i wspierających proces uczenia się - w roku szkolnym 2012/2013 dla sześciu grup uczniów/uczennic w grupach do 8 osób. Dla grupy jest przewidziane przeprowadzenie 8 godzin warsztatów psychologicznych (godz. dydaktyczna trwa 60 min.), od poniedziałku do piątku przed lub po zajęciach lekcyjnych lub w soboty. Program powinien być prowadzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. Realizacja zajęć powinna być poprzedzona i zakończona testem diagnozującym wiadomości i umiejętności uczniów z zakresu efektywnych metod uczenia się. Testy będą opracowane przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia analizy uzyskanych wyników. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 48 godzin. Szczegóły realizacji zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawiera wzór umowy wg wzoru stanowiącego Zał. Nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć w formie warsztatów efektywnego uczenia się.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć w formie warsztatów efektywnego uczenia się dla uczniów klas I-III Technikum Energetyczno- Informatycznego w Lublinie, ukierunkowane na poznanie technik stymulujących rozwój i wspierających proces uczenia się - w roku szkolnym 2012/2013 dla sześciu grup uczniów/uczennic w grupach do 8 osób. Dla grupy jest przewidziane przeprowadzenie 8 godzin warsztatów psychologicznych (godz. dydaktyczna trwa 60 min.), od poniedziałku do piątku przed lub po zajęciach lekcyjnych lub w soboty. Program powinien być prowadzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. Realizacja zajęć powinna być poprzedzona i zakończona testem diagnozującym wiadomości i umiejętności uczniów z zakresu efektywnych metod uczenia się. Testy będą opracowane przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia analizy uzyskanych wyników. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 48 godzin. Szczegóły realizacji zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawiera wzór umowy wg wzoru stanowiącego Zał. Nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć w formie warsztatów efektywnego uczenia się.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć w formie warsztatów efektywnego uczenia się dla uczniów klas I-III Technikum Energetyczno- Informatycznego w Lublinie, ukierunkowane na poznanie technik stymulujących rozwój i wspierających proces uczenia się - w roku szkolnym 2012/2013 dla sześciu grup uczniów/uczennic w grupach do 8 osób. Dla grupy jest przewidziane przeprowadzenie 8 godzin warsztatów psychologicznych (godz. dydaktyczna trwa 60 min.), od poniedziałku do piątku przed lub po zajęciach lekcyjnych lub w soboty. Program powinien być prowadzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. Realizacja zajęć powinna być poprzedzona i zakończona testem diagnozującym wiadomości i umiejętności uczniów z zakresu efektywnych metod uczenia się. Testy będą opracowane przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia analizy uzyskanych wyników. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 48 godzin. Szczegóły realizacji zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawiera wzór umowy wg wzoru stanowiącego Zał. Nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć w formie warsztatów efektywnego uczenia się.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć w formie warsztatów efektywnego uczenia się dla uczniów klas I-III Technikum Energetyczno- Informatycznego w Lublinie, ukierunkowane na poznanie technik stymulujących rozwój i wspierających proces uczenia się - w roku szkolnym 2012/2013 dla sześciu grup uczniów/uczennic w grupach do 8 osób. Dla grupy jest przewidziane przeprowadzenie 8 godzin warsztatów psychologicznych (godz. dydaktyczna trwa 60 min.), od poniedziałku do piątku przed lub po zajęciach lekcyjnych lub w soboty. Program powinien być prowadzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. Realizacja zajęć powinna być poprzedzona i zakończona testem diagnozującym wiadomości i umiejętności uczniów z zakresu efektywnych metod uczenia się. Testy będą opracowane przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia analizy uzyskanych wyników. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 48 godzin. Szczegóły realizacji zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawiera wzór umowy wg wzoru stanowiącego Zał. Nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć w formie warsztatów z profilaktyki uzależnień.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć w formie warsztatów z profilaktyki uzależnień dla uczniów klas I-III Technikum Energetyczno- Informatycznego w Lublinie, ukierunkowane na niwelowanie zachowań prowadzących do przedwczesnego wypadnięcia z systemu oświaty ,wzrost wiedzy na temat uzależnień (alkohol, narkotyki, dopalacze) - w roku szkolnym 2012/2013 dla sześciu grup uczniów/uczennic w grupach do 8 osób. Dla grupy jest przewidziane przeprowadzenie 4 godzin warsztatów (godz. dydaktyczna trwa 60 min.), od poniedziałku do piątku przed lub po zajęciach lekcyjnych lub w soboty. Program powinien być prowadzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. Realizacja zajęć powinna być poprzedzona i zakończona testem diagnozującym wiadomości i umiejętności uczniów z zakresu zajęć. Testy będą opracowane przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia analizy uzyskanych wyników. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 24 godziny. Szczegóły realizacji zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawiera wzór umowy wg wzoru stanowiącego Zał. Nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć w formie warsztatów z profilaktyki uzależnień.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć w formie warsztatów z profilaktyki uzależnień dla uczniów klas I-III Technikum Energetyczno- Informatycznego w Lublinie, ukierunkowane na niwelowanie zachowań prowadzących do przedwczesnego wypadnięcia z systemu oświaty ,wzrost wiedzy na temat uzależnień (alkohol, narkotyki, dopalacze)- w roku szkolnym 2012/2013 dla sześciu grup uczniów/uczennic w grupach do 8 osób. Dla grupy jest przewidziane przeprowadzenie 4 godzin warsztatów (godz. dydaktyczna trwa 60 min.), od poniedziałku do piątku przed lub po zajęciach lekcyjnych lub w soboty. Program powinien być prowadzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. Realizacja zajęć powinna być poprzedzona i zakończona testem diagnozującym wiadomości i umiejętności uczniów z zakresu zajęć. Testy będą opracowane przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia analizy uzyskanych wyników. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 24 godziny. Szczegóły realizacji zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawiera wzór umowy wg wzoru stanowiącego Zał. Nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć w formie warsztatów z profilaktyki uzależnień.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć w formie warsztatów z profilaktyki uzależnień dla uczniów klas I-III Technikum Energetyczno- Informatycznego w Lublinie, ukierunkowane na niwelowanie zachowań prowadzących do przedwczesnego wypadnięcia z systemu oświaty ,wzrost wiedzy na temat uzależnień (alkohol, narkotyki, dopalacze)- w roku szkolnym 2012/2013 dla sześciu grup uczniów/uczennic w grupach do 8 osób. Dla grupy jest przewidziane przeprowadzenie 4 godzin warsztatów (godz. dydaktyczna trwa 60 min.), od poniedziałku do piątku przed lub po zajęciach lekcyjnych lub w soboty. Program powinien być prowadzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. Realizacja zajęć powinna być poprzedzona i zakończona testem diagnozującym wiadomości i umiejętności uczniów z zakresu zajęć. Testy będą opracowane przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia analizy uzyskanych wyników. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 24 godziny. Szczegóły realizacji zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawiera wzór umowy wg wzoru stanowiącego Zał. Nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć w formie warsztatów z profilaktyki uzależnień.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć w formie warsztatów z profilaktyki uzależnień dla uczniów klas I-III Technikum Energetyczno- Informatycznego w Lublinie, ukierunkowane na niwelowanie zachowań prowadzących do przedwczesnego wypadnięcia z systemu oświaty ,wzrost wiedzy na temat uzależnień (alkohol, narkotyki, dopalacze)- w roku szkolnym 2012/2013 dla sześciu grup uczniów/uczennic w grupach do 8 osób. Dla grupy jest przewidziane przeprowadzenie 4 godzin warsztatów (godz. dydaktyczna trwa 60 min.), od poniedziałku do piątku przed lub po zajęciach lekcyjnych lub w soboty. Program powinien być prowadzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. Realizacja zajęć powinna być poprzedzona i zakończona testem diagnozującym wiadomości i umiejętności uczniów z zakresu zajęć. Testy będą opracowane przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia uzyskanych wyników. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 24 godziny. Szczegóły realizacji zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawiera wzór umowy wg wzoru stanowiącego Zał. Nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć praktycznych w formie warsztatów wyrównujących wiedzę i praktykę uczniów Technikum Energetyczno- Informatycznego w Lublinie, w zakresie programowania strukturalnego i obiektowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć praktycznych w formie warsztatów wyrównujących wiedzę i praktykę uczniów Technikum Energetyczno- Informatycznego w Lublinie, w zakresie programowania strukturalnego i obiektowego - w roku szkolnym 2012/2013 dla 1 grupy uczniów/uczennic do 8 osób. Dla grupy jest przewidziane przeprowadzenie 60 godzin warsztatów praktycznych (godz. dydaktyczna trwa 45 min.), od poniedziałku do piątku przed lub po zajęciach lekcyjnych. Realizacja zajęć powinna być poprzedzona i zakończona testem diagnozującym wiadomości i umiejętności uczniów z zakresu zajęć. Testy będą opracowane przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia uzyskanych wyników. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 60 godzin. Szczegóły realizacji zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawiera wzór umowy wg wzoru stanowiącego Zał. Nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć praktycznych w formie warsztatów, wyrównujących wiedzę i praktykę uczniów Technikum Energetyczno-Informatycznego w Lublinie, w zakresie systemów i sieci komputerowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć praktycznych w formie warsztatów, wyrównujących wiedzę i praktykę uczniów Technikum Energetyczno- Informatycznego w Lublinie, w zakresie systemów i sieci komputerowych - w roku szkolnym 2012/2013 dla 1 grupy uczniów/uczennic do 8 osób. Dla grupy jest przewidziane przeprowadzenie 60 godzin warsztatów praktycznych (godz. dydaktyczna trwa 45 min.), od poniedziałku do piątku przed lub po zajęciach lekcyjnych. Realizacja zajęć powinna być poprzedzona i zakończona testem diagnozującym wiadomości i umiejętności uczniów z zakresu zajęć. Testy będą opracowane przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia analizy uzyskanych wyników. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 60 godzin. Szczegóły realizacji zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawiera wzór umowy wg wzoru stanowiącego Zał. Nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć praktycznych w formie warsztatów, wyrównujących wiedzę i praktykę uczniów Technikum Energetyczno- Informatycznego w Lublinie, w zakresie elektrotechniki i elektroniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć praktycznych w formie warsztatów, wyrównujących wiedzę i praktykę uczniów Technikum Energetyczno- Informatycznego w Lublinie, w zakresie elektrotechniki i elektroniki - w roku szkolnym 2012/2013 dla 1 grupy uczniów/uczennic do 8 osób. Dla grupy jest przewidziane przeprowadzenie 60 godzin warsztatów praktycznych (godz. dydaktyczna trwa 45 min.), od poniedziałku do piątku przed lub po zajęciach lekcyjnych. Realizacja zajęć powinna być poprzedzona i zakończona testem diagnozującym wiadomości i umiejętności uczniów z zakresu zajęć. Testy będą opracowane przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia analizy uzyskanych wyników. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 60 godzin. Szczegóły realizacji zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawiera wzór umowy wg wzoru stanowiącego Zał. Nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć praktycznych w formie warsztatów, wyrównujących wiedzę i praktykę uczniów Technikum Energetyczno- Informatycznego w Lublinie, w zakresie elektrotechniki i elektroniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć praktycznych w formie warsztatów, wyrównujących wiedzę i praktykę uczniów Technikum Energetyczno- Informatycznego w Lublinie, w zakresie elektrotechniki i elektroniki - w roku szkolnym 2012/2013 dla 1 grupy uczniów/uczennic do 8 osób. Dla grupy jest przewidziane przeprowadzenie 60 godzin warsztatów praktycznych (godz. dydaktyczna trwa 45 min.), od poniedziałku do piątku przed lub po zajęciach lekcyjnych. Realizacja zajęć powinna być poprzedzona i zakończona testem diagnozującym wiadomości i umiejętności uczniów z zakresu zajęć. Testy będą opracowane przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia analizy uzyskanych wyników. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 60 godzin. Szczegóły realizacji zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawiera wzór umowy wg wzoru stanowiącego Zał. Nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć praktycznych w formie warsztatów, wyrównujących wiedzę i praktykę uczniów Technikum Energetyczno- Informatycznego w Lublinie, w zakresie automatyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć praktycznych w formie warsztatów, wyrównujących wiedzę i praktykę uczniów Technikum Energetyczno- Informatycznego w Lublinie, w zakresie automatyki - w roku szkolnym 2012/2013 dla 1 grupy uczniów/uczennic do 8 osób. Dla grupy jest przewidziane przeprowadzenie 60 godzin warsztatów praktycznych (godz. dydaktyczna trwa 45 min.), od poniedziałku do piątku przed lub po zajęciach lekcyjnych. Realizacja zajęć powinna być poprzedzona i zakończona testem diagnozującym wiadomości i umiejętności uczniów z zakresu zajęć. Testy będą opracowane przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia analizy uzyskanych wyników. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 60 godzin. Szczegóły realizacji zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawiera wzór umowy wg wzoru stanowiącego Zał. Nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć praktycznych w formie warsztatów, wyrównujących wiedzę i praktykę uczniów Technikum Energetyczno- Informatycznego w Lublinie, w zakresie automatyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć praktycznych w formie warsztatów, wyrównujących wiedzę i praktykę uczniów Technikum Energetyczno- Informatycznego w Lublinie, w zakresie automatyki - w roku szkolnym 2012/2013 dla 1 grupy uczniów/uczennic do 8 osób. Dla grupy jest przewidziane przeprowadzenie 60 godzin warsztatów praktycznych (godz. dydaktyczna trwa 45 min.), od poniedziałku do piątku przed lub po zajęciach lekcyjnych. Realizacja zajęć powinna być poprzedzona i zakończona testem diagnozującym wiadomości i umiejętności uczniów z zakresu zajęć. Testy będą opracowane przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia analizy uzyskanych wyników. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 60 godzin. Szczegóły realizacji zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawiera wzór umowy wg wzoru stanowiącego Zał. Nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć praktycznych w zakresie bezpieczeństwa pracy w pracowniach zawodowych, obsługi sprzętu i pomocy specjalistycznych w pracowniach oraz pierwszej pomocy dla uczestników warsztatów praktycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć praktycznych w zakresie bezpieczeństwa pracy w pracowniach zawodowych, obsługi sprzętu i pomocy specjalistycznych w pracowniach oraz pierwszej pomocy dla uczestników warsztatów praktycznych -w roku szkolnym 2012/2013 dla 6 grup uczniów/uczennic do 8 osób. Dla grupy jest przewidziane przeprowadzenie 12 godzin warsztatów praktycznych (godz. dydaktyczna trwa 45 min.), od poniedziałku do piątku przed lub po zajęciach lekcyjnych. Realizacja zajęć powinna być poprzedzona i zakończona testem diagnozującym wiadomości i umiejętności uczniów z zakresu zajęć. Testy będą opracowane przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia analizy uzyskanych wyników. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 72 godziny. Szczegóły realizacji zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawiera wzór umowy wg wzoru stanowiącego Zał. Nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć rozwijających w formie warsztatów - AKADEMIA ELEKTRYKA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć rozwijających w formie warsztatów - AKADEMIA ELEKTRYKA, w zakresie eksploatacji sieci i urządzeń elektroenergetycznych do 1kV, przygotowujących uczniów Technikum Energetyczno- Informatycznego w Lublinie do egzaminu kwalifikacyjnego w tym zakresie- w roku szkolnym 2012/2013 dla 1 grupy uczniów/uczennic do 8 osób. Dla grupy jest przewidziane przeprowadzenie 30 godzin warsztatów praktycznych (godz. dydaktyczna trwa 45 min.), od poniedziałku do piątku przed lub po zajęciach lekcyjnych oraz w weekendy. Realizacja zajęć powinna być poprzedzona i zakończona testem diagnozującym wiadomości i umiejętności uczniów z zakresu zajęć. Testy będą opracowane przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia analizy uzyskanych wyników. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 30 godzin. Szczegóły realizacji zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawiera wzór umowy wg wzoru stanowiącego Zał. Nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć rozwijających w formie warsztatów - AKADEMIA ELEKTRYKA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć rozwijających w formie warsztatów - AKADEMIA ELEKTRYKA, w zakresie eksploatacji sieci i urządzeń elektroenergetycznych do 1kV, przygotowujących uczniów Technikum Energetyczno- Informatycznego w Lublinie do egzaminu kwalifikacyjnego w tym zakresie- w roku szkolnym 2012/2013 dla 1 grupy uczniów/uczennic do 8 osób. Dla grupy jest przewidziane przeprowadzenie 30 godzin warsztatów praktycznych (godz. dydaktyczna trwa 45 min.), od poniedziałku do piątku przed lub po zajęciach lekcyjnych oraz weekendy. Realizacja zajęć powinna być poprzedzona i zakończona testem diagnozującym wiadomości i umiejętności uczniów z zakresu zajęć. Testy będą opracowane przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia analizy uzyskanych wyników. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 30 godzin. Szczegóły realizacji zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawiera wzór umowy wg wzoru stanowiącego Zał. Nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć rozwijających w formie warsztatów - AKADEMIA CISCO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć rozwijających w formie warsztatów - AKADEMIA CISCO przygotowujących do egzaminu i dających możliwość uzyskania międzynarodowego certyfikatu CISCO dla uczniów Technikum Energetyczno- Informatycznego w Lublinie - w roku szkolnym 2012/2013 dla 1 grupy uczniów/uczennic do 8 osób. Dla grupy jest przewidziane przeprowadzenie 80 godzin warsztatów praktycznych (godz. dydaktyczna trwa 45 min.), od poniedziałku do piątku przed lub po zajęciach lekcyjnych oraz w weekendy. Realizacja zajęć powinna być poprzedzona i zakończona testem diagnozującym wiadomości i umiejętności uczniów z zakresu zajęć. Testy będą opracowane przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia analizy uzyskanych wyników. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 80 godzin. Szczegóły realizacji zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawiera wzór umowy wg wzoru stanowiącego Zał. Nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć rozwijających w formie warsztatów - AKADEMIA CISCO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć rozwijających w formie warsztatów - AKADEMIA CISCO przygotowujących do egzaminu i dających możliwość uzyskania międzynarodowego certyfikatu CISCO dla uczniów Technikum Energetyczno- Informatycznego w Lublinie - w roku szkolnym 2012/2013 dla 1 grupy uczniów/uczennic do 8 osób. Dla grupy jest przewidziane przeprowadzenie 80 godzin warsztatów praktycznych (godz. dydaktyczna trwa 45 min.), od poniedziałku do piątku przed lub po zajęciach lekcyjnych oraz w weekendy. Realizacja zajęć powinna być poprzedzona i zakończona testem diagnozującym wiadomości i umiejętności uczniów z zakresu zajęć. Testy będą opracowane przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia analizy uzyskanych wyników. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 80 godzin. Szczegóły realizacji zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawiera wzór umowy wg wzoru stanowiącego Zał. Nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć rozwijających w formie warsztatów - AKADEMIA CISCO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć rozwijających w formie warsztatów - AKADEMIA CISCO przygotowujących do egzaminu i dających możliwość uzyskania międzynarodowego certyfikatu CISCO dla uczniów Technikum Energetyczno- Informatycznego w Lublinie - w roku szkolnym 2012/2013 dla 1 grupy uczniów/uczennic do 8 osób. Dla grupy jest przewidziane przeprowadzenie 80 godzin warsztatów praktycznych (godz. dydaktyczna trwa 45 min.), od poniedziałku do piątku przed lub po zajęciach lekcyjnych oraz w weekendy. Realizacja zajęć powinna być poprzedzona i zakończona testem diagnozującym wiadomości i umiejętności uczniów z zakresu zajęć. Testy będą opracowane przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia analizy uzyskanych wyników. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 80 godzin. Szczegóły realizacji zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawiera wzór umowy wg wzoru stanowiącego Zał. Nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć rozwijających w formie warsztatów - AKADEMIA ECDL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć rozwijających w formie warsztatów - AKADEMIA ECDL przygotowujące do egzaminu i dające możliwość uzyskania Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych dla uczniów Technikum Energetyczno- Informatycznego w Lublinie - w roku szkolnym 2012/2013 dla 1 grupy uczniów/uczennic do 8 osób. Dla grupy jest przewidziane przeprowadzenie 120 godzin warsztatów praktycznych (godz. dydaktyczna trwa 45 min.), od poniedziałku do piątku przed lub po zajęciach lekcyjnych oraz w weekendy. Realizacja zajęć powinna być poprzedzona i zakończona testem diagnozującym wiadomości i umiejętności uczniów z zakresu zajęć. Testy będą opracowane przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia analizy uzyskanych wyników. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 120 godzin. Szczegóły realizacji zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawiera wzór umowy wg wzoru stanowiącego Zał. Nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć rozwijających w formie warsztatów - AKADEMIA ECDL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć rozwijających w formie warsztatów - AKADEMIA ECDL przygotowujące do egzaminu i dające możliwość uzyskania Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych dla uczniów Technikum Energetyczno- Informatycznego w Lublinie - w roku szkolnym 2012/2013 dla 1 grupy uczniów/uczennic do 8 osób. Dla grupy jest przewidziane przeprowadzenie 120 godzin warsztatów praktycznych (godz. dydaktyczna trwa 45 min.), od poniedziałku do piątku przed lub po zajęciach lekcyjnych oraz w weekendy. Realizacja zajęć powinna być poprzedzona i zakończona testem diagnozującym wiadomości i umiejętności uczniów z zakresu zajęć. Testy będą opracowane przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia analizy uzyskanych wyników. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 120 godzin. Szczegóły realizacji zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawiera wzór umowy wg wzoru stanowiącego Zał. Nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć rozwijających w formie warsztatów - AKADEMIA ECDL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć rozwijających w formie warsztatów - AKADEMIA ECDL przygotowujące do egzaminu i dające możliwość uzyskania Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych dla uczniów Technikum Energetyczno- Informatycznego w Lublinie - w roku szkolnym 2012/2013 dla 1 grupy uczniów/uczennic do 8 osób. Dla grupy jest przewidziane przeprowadzenie 120 godzin warsztatów praktycznych (godz. dydaktyczna trwa 45 min.), od poniedziałku do piątku przed lub po zajęciach lekcyjnych oraz w weekendy. Realizacja zajęć powinna być poprzedzona i zakończona testem diagnozującym wiadomości i umiejętności uczniów z zakresu zajęć. Testy będą opracowane przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia analizy uzyskanych wyników. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 120 godzin. Szczegóły realizacji zamówienia oraz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć rozwijających w formie warsztatów - AKADEMIA ECDL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć rozwijających w formie warsztatów - AKADEMIA ECDL przygotowujące do egzaminu i dające możliwość uzyskania Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych dla uczniów Technikum Energetyczno- Informatycznego w Lublinie - w roku szkolnym 2012/2013 dla 1 grupy uczniów/uczennic do 8 osób. Dla grupy jest przewidziane przeprowadzenie 120 godzin warsztatów praktycznych (godz. dydaktyczna trwa 45 min.), od poniedziałku do piątku przed lub po zajęciach lekcyjnych oraz w weekendy. Realizacja zajęć powinna być poprzedzona i zakończona testem diagnozującym wiadomości i umiejętności uczniów z zakresu zajęć. Testy będą opracowane przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia analizy uzyskanych wyników. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 120 godzin. Szczegóły realizacji zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawiera wzór umowy wg wzoru stanowiącego Zał. Nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć rozwijających w formie warsztatów - AKADEMIA ECDL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć rozwijających w formie warsztatów - AKADEMIA ECDL przygotowujące do egzaminu i dające możliwość uzyskania Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych dla uczniów Technikum Energetyczno- Informatycznego w Lublinie - w roku szkolnym 2012/2013 dla 1 grupy uczniów/uczennic do 8 osób. Dla grupy jest przewidziane przeprowadzenie 120 godzin warsztatów praktycznych (godz. dydaktyczna trwa 45 min.), od poniedziałku do piątku przed lub po zajęciach lekcyjnych oraz w weekendy. Realizacja zajęć powinna być poprzedzona i zakończona testem diagnozującym wiadomości i umiejętności uczniów z zakresu zajęć. Testy będą opracowane przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia analizy uzyskanych wyników. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 120 godzin. Szczegółowy realizacji zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawiera wzór umowy wg wzoru stanowiącego Zał. Nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Prowadzenie indywidualnych warsztatów z doradztwa zawodowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie indywidualnych warsztatów z doradztwa zawodowego dla uczniów Technikum Energetyczno- Informatycznego w Lublinie, mających na celu wspomaganie uczniów w podejmowaniu decyzji edukacyjnych i zawodowych, przy wykorzystaniu aktywnych metod pracy -w roku szkolnym 2012/2013 30 uczniów/uczennic po 2,5 godziny na ucznia (1 godzina lekcyjna = 60 minut). Program powinien być prowadzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. Realizacja zajęć powinna być poprzedzona i zakończona ankietą diagnozującą wiadomości i umiejętności w zakresie poruszania się po rynku pracy i edukacji, przygotowaniem listu motywacyjnego oraz Cv uczestnika spotkania. Ankiety będą opracowane przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia analizy uzyskanych wyników. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 75 godzin. UWAGA: Planowany termin rozpoczęcia zajęć styczeń 2013 r., w przypadku zgodny Instytucji Pośredniczącej zajęcia rozpoczną się w październiku 2012 r. Szczegóły realizacji zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawiera wzór umowy wg wzoru stanowiącego Zał. Nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Prowadzenie indywidualnych warsztatów z doradztwa zawodowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie indywidualnych warsztatów z doradztwa zawodowego dla uczniów Technikum Energetyczno- Informatycznego w Lublinie, mających na celu wspomaganie uczniów w podejmowaniu decyzji edukacyjnych i zawodowych, przy wykorzystaniu aktywnych metod pracy -w roku szkolnym 2012/2013 30 uczniów/uczennic po 2,5 godziny na ucznia (1 godzina lekcyjna = 60 minut). Program powinien być prowadzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. Realizacja zajęć powinna być poprzedzona i zakończona ankietą diagnozującą wiadomości i umiejętności w zakresie poruszania się po rynku pracy i edukacji, przygotowaniem listu motywacyjnego oraz Cv uczestnika spotkania. Ankiety będą opracowane przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia analizy uzyskanych wyników. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 75 godzin. UWAGA: Planowany termin rozpoczęcia zajęć styczeń 2013 r., w przypadku zgodny Instytucji Pośredniczącej zajęcia rozpoczną się w październiku 2012 r. Szczegóły realizacji zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawiera wzór umowy wg wzoru stanowiącego Zał. Nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.