eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów MazowieckaSporządzenie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Ostrów Mazowiecka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-29

Ostrów Mazowiecka: Sporządzenie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Ostrów Mazowiecka
Numer ogłoszenia: 336696 - 2009; data zamieszczenia: 29.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Ostrowi Mazowieckiej , ul. Władysława Sikorskiego 5, 07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie, tel. 029 74-68-600 w. 41, faks 029 7468600.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: gminaostowmaz.home.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Ostrów Mazowiecka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Ostrów Mazowiecka, które obejmuje: a) opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla terenu Gminy Ostrów Mazowiecka, polegające na opracowaniu projektu studium uwarunkowań kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Ostrów Mazowiecka - który będzie stanowił załącznik do Uchwały Rady Gminy - z uwzględnieniem obowiązujących aktów wykonawczych wraz z projektem uchwały Rady Gminy Ostrów Mazowiecka w sprawie uchwalenia zmiany studium; b) przygotowanie ogłoszenia prasowego obwieszczenia o przystąpieniu do zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego na terenie gminy Ostrów Mazowiecka oraz przygotowanie pisemnych zawiadomień do instytucji organów właściwych do uzgadniania i opiniowania projektów studium; c) przygotowanie wykazu wniosków złożonych do projektu studium; d) przygotowanie materiałów planistycznych sporządzonych na potrzeby projektu studium (aktualne na dzień przekazania projektu studium do uzgodnienia), e) przygotowanie materiałów planistycznych sporządzonych na podstawie przepisów odrębnych wykorzystanych na potrzeby projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (aktualne na dzień przystąpienia do sporządzania projektu studium do uzgodnienia); f) przygotowanie wykazu opinii i uzgodnień do projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego do uzgodnień wynikających z obowiązujących ustaw; g) przygotowanie ogłoszenia prasowego, obwieszczenia o wyłożeniu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, do publicznego wglądu; h) obsługę wyłożenia projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko wynikającego z obowiązującej ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w dni ustalone z Urzędem Gminy w Ostrowi Mazowieckiej - w razie konieczności składanie wyjaśnień osobom zainteresowanym (pisemnie i ustnie); i) prezentację projektu studium na forum Gminy, uczestniczenie w posiedzeniach: Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, Komisjach Rady Gminy oraz udział w dyskusji publicznej na temat rozwiązań przyjętych w projekcie studium; j) dostarczenie kompletnego opracowania projektu studium do uchwalenia zmiany studium i prezentacja na sesji Rady Gminy; k) wykonawca winien przekazać zamawiającemu prace w ilościach: -opracowanie ekofizjograficzne 1 egz., -opracowanie ekofizjograficzne w formie elektronicznej - 1 płyta CD, -prognoza oddziaływania na środowisko - 4 egz., -5 egzemplarzy projektu studium w formie graficznej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej. 2. Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Ostrów Mazowiecka, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Realizacja zamówienia będzie składać się z niżej wymienionych części: 1. Część I - analiza danych wyjściowych: a) analiza stanu istniejącego i zgodności z ustaleniami studium w 1 egz. oraz w 1 egz. w formie elektronicznej, b) analiza wniosków, przekazanych przez Wójta Gminy, wraz z propozycją ich uwzględnienia w 1 egz. oraz w 1 egz. w formie elektronicznej, c) przedstawienie wyników analiz Wójtowi Gminy, d) opracowanie koncepcji projektu planu w skali 1:2000 uwzględniającej wyniki z dokonanej analizy oraz opracowania ekofizjograficznego, 2 egz. oraz w 1egz. w formie elektronicznej; e) opracowanie uzasadnień nieuwzględnienia wniosków w projekcie planu w 2 egz. oraz 1 egz. w formie numerycznej, 2. Część II - projektowanie: a) opracowanie projektu planu, składającego się z projektu uchwały zawierającej część tekstową, tj.: ustalenia planu, rysunku planu w skali 1:1000 w 1 egz., przedstawionego na kopii mapy zasadniczej, udostępnionej przez Zamawiającego, b) opracowanie projektu planu , w formie publikacji elektronicznej, c) opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko uwzględniającej wymagania zawarte w przepisach ustawy Prawo ochrony środowiska w 2 egz. oraz 1 egz. w formie elektronicznej, 3.Część III - prognoza skutków finansowych: a) sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu uwzględniającej wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego(Dz.U. Nr 164, poz. 1587) orz przepisów o gospodarce nieruchomościami w odniesieniu do zasad i do osób uprawnionych do określania tych skutków, zawierającej: - prognozę wpływu ustaleń planu na dochody własne i wydatki gminy, w tym na: - wpływy z podatku od nieruchomości, - inne dochody związane z obrotem nieruchomościami gminy, - opłaty i odszkodowania, o których mowa w art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z wyodrębnieniem poszczególnych funkcji przeznaczenia terenu, - prognozę wpływu ustaleń planu na wydatki związane z realizacją inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy, - wnioski i zalecenia dotyczące przyjęcia proponowanych rozwiązań projektu planu w tym stawek procentowych, na podstawie których ustala się opłatę, o której mowa w art.36 ust. 4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wynikające z uwzględnienia ich skutków finansowych, b) przekazanie prognozy w 2 egz. oraz w 1 egz. w formie elektronicznej Zamawiającemu. 4. Część IV- komisja urbanistyczno-architektoniczna: a) uzyskanie opinii o projekcie planu komisji urbanistyczno-architektonicznej; b) wprowadzenie do projektu planu, uwzględnionych przez zamawiającego, korekt wynikających z uzyskanej opinii komisji; c) opracowanie uzasadnień uwzględnienia, w projekcie planu, uwag komisji urbanistyczno-architektonicznej. 5. Część V - uzgadnianie: a) uzyskanie opinii i uzgodnień do projektu planu od właściwych organów , wymaganych ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i przepisami odrębnymi; b) wprowadzenie do projektu planu korekt wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień organów określonych w pkt. 5, lit. a),b); c) opracowanie uzasadnień nieuwzględnienia wniosków w projekcie planu oraz opracowanie uwag organów opiniujących. 6. Część VI - wyłożenie i dyskusja publiczna: a) wyłożenie projektu planu do publicznego wglądu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko; b) opracowanie analizy uwag wniesionych do projektu planu wraz z propozycją ich uwzględnienia oraz uzasadnieniem nieuwzględnienia pozostałych 1 egz. oraz w 1 egz. w formie elektronicznej i uzyskanie akceptacji Zamawiającego; c) wprowadzenie do projektu planu korekt wynikających z rozpatrzenia uwag; d) ponowienie uzgodnień w niezbędnym zakresie; e) wprowadzenie do projektu planu korekt wynikających z ponownych uzgodnień; f) przygotowanie pisemnej informacji o sposobie wykorzystania ustaleń zawartych w prognozie oddziaływania na środowisko w 1 egz. oraz w 1egz. w formie elektronicznej. 7. Część VII - sposób realizacji infrastruktury technicznej: a) opracowanie sposobów realizacji zapisanych w planie, inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy i zasad ich finansowania, zgodnie z przepisami o finansach publicznych - 2 egz. oraz w 1 egz. w formie elektronicznej; b) przedstawienie propozycji zasad realizacji postanowień planu w 1 egz. i w 1 egz. formie elektronicznej i uzyskanie akceptacji Zamawiającego; c) przekazanie projektu planu Zamawiającemu w 4 egz. oraz w 1 egz. w formie publikacji elektronicznej na płycie CD, łącznie z listą nieuwzględnionych uwag oraz określeniem sposobu realizacji, zapisanych w planie inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy, i zasad ich finansowani, zgodnie z przepisami o finansach publicznych. 8. Część VIII - uchwalenie: a) przedstawienie projektu planu miejscowego Radzie Gminy do uchwalenia; b) wprowadzenie zmian do projektu planu wniesionych przez Radę Gminy i udział w czynnościach ponowionych, w niezbędnym zakresie, procedury planistycznej; c) przedstawienie Wojewodzie uchwały o uchwaleniu planu, wraz z załącznikami, oraz dokumentacją prac planistycznych w celu oceny pod względem zgodności z przepisami prawnymi przez Wojewodę; d) udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia planu do zgodności z przepisami prawnymi, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały w sprawie planu, w tym udział w postępowaniu przed sądami administracyjnymi. Materiały geodezyjne do opracowania studium i planu zapewnia Zamawiający. Pozostałe materiały przygotowuje oferent. Przedmiotem zmiany studium i planu będzie rozpatrzenie ok. 450 wniosków mieszkańców gminy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje w przedmiotowym postępowaniu wniesienia przez Wykonawców wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca lub osoba przez niego zatrudniona jako główny projektant musi posiadać uprawnienia do wykonywania zawodu urbanisty na podstawie obowiązujących przepisów. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Przedstawienie pisemnych zobowiązań innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na zasadzie: SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien dostarczyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) wykaz, co najmniej 2 wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie; 3) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; 4) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 3, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 5) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 6) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Ponadto Wykonawca załączy do oferty podpisany załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Dokumenty wymienione powyżej, muszą być dostarczone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaostrowmaz.home.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.gminaostrowmaz.home.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2009 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, sekretariat Urzędu Gminy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.