Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-29
Morawica: Dostawa urządzeń medycznych do Działu Fizjoterapii
Numer ogłoszenia: 336746 - 2009; data zamieszczenia: 29.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy , ul. Spacerowa 5, 26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641378, faks 041 3641226.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń medycznych do Działu Fizjoterapii.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, rok produkcji 2009, gotowego do pracy: - zestawu do magnetoterapii: pulpit, wzmacniacz, aplikator 600mm, aplikator 315mm, aplika-tor 200mm, leżanka do aplikatora 600mm, stolik do aplikatora 315mm, stolik do aplikatora 200mm - 1 kpl, - konstrukcja sufitowa do Terapii Master - 1 kpl, - zestaw do Terapii Master-BASIC - 1 kpl, - stół elektryczny stacjonarny szer 80 cm, łamany - 1 szt, - materac trójdzielny do ćwiczeń - 3 szt - wózek inwalidzki ręczny ze zmywalna tapicerką - 2szt, - aparat COMBI do elektroterapii, laseroterapii, ultradźwięków wraz z okularami ochronnymi i stolikiem małym do aparatu COMBI - 1 kpl, określonego w specyfikacji technicznej stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferowane aparaty muszą posiadać deklarację zgodności (CE) i spełniać wymogi Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych. (Dz. U. z 2004 r Nr 93 poz. 896 z późniejszymi zmianami). 1.Dostawa sprzętu obejmie wszystkie koszty związane z transportem, z montażem oraz przeszkoleniem pracowników obsługujących sprzęt w zakresie eksploatacji i obsługi aparatu w dniu zamontowania i uruchomienia urządzenia oraz wyda stosowne imienne zaświadczenie o odbytym szkoleniu, a także wraz z aparatem dostarczy instrukcję obsługi w języku polskim. 2.Miejsce realizacji zamówienia: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy - Dział Fizjoterapii. 3.Wymagany termin realizacji zamówienia: w ciągu 21 dni od daty zawarcia umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który: 1.Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Wyraża zgodę na termin płatności faktur za wykonaną dostawę w ciągu 30 dni. 6. Spełnia wszystkie inne wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Poświadczenie kserokopii musi być dokonane na każdej stronie kserokopii w przypadku dokumentów wielostronicowych. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający wymaga przedstawienia wymienionych niżej dokumentów: a)oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy (załącznik do SIWZ); b) oświadczenie stosowne do wymogów art. 36 ust.4 ustawy dotyczące podwykonawców (załącznik do SIWZ); c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te mają stwierdzać aktualny stan prawny wykonawcy, zakres jego działalności stwierdzający, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu, osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółki cywilne, konsorcja), wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, ustanowiony przez nich pełnomocnik przed podpisaniem umowy musi przedstawić zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych wykonawców. 2.Inne wymagane dokumenty stanowiące ofertę: d) wypełniony formularz oferty sporządzony według wymaganego wzoru (załącznik do SIWZ). e) prawidłowo wypełniony formularz specyfikacji technicznej sporządzony wg wymaganego wzoru (załącznik do SIWZ). f) aktualna deklaracja zgodności CE zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. (Dz. U. z 2004 r Nr 93 poz. 896 z późniejszymi zmianami) lub inny ak-tualny dokument dopuszczający przedmiot zamówienia do obrotu w kraju - zgodnie z obowiązującym prawem. g) materiały i informacje producenta w języku polskim potwierdzające parametry techniczne i użytkowe oferowanego sprzętu; h) warunki serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego na oferowany aparat. i) warunki gwarancji na oferowany sprzęt lub kserokopia karty gwarancyjnej. j) instrukcja obsługi w języku polskim. 2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospoli-tej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz. U. Nr 87, poz. 605)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.morawica.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia w cenie 10,00zł, dokonując opłaty w kasie w siedzibie Zamawiającego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2009 godzina 10:45, miejsce: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy, ul. Spacerowa 5..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie finansowany ze środków unijnych..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I Specyfikacja techniczna - Aparat do magnetoterapii MAGNETRONIC MF-20.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do magnetoterapii MAGNETRONIC MF-20 lub aparat równoważny - 1 szt Wyposażenie do zestawu: Wzmacniacz Aplikator szpulowy o średnicy 600mm Aplikator szpulowy o średnicy 315mm Aplikator szpulowy o średnicy 200mm Leżanka do aplikatora AS-600 Stolik pod aplikator AS-200 Stolik pod aplikator AS-315 Gwarancja - 24 miesiące, CE, Instrukcja obsługi w języku polskim - wraz z dostawą Autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oferowany przez sprzedawcę..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II Specyfikacja techniczna - Zestaw do terapii Master Basic.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do terapii Master Basic za pomocą systemu podwieszek - 1 szt Konstrukcja sufitowa do terapii Master - 1 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET III - Specyfikacja techniczna - Stół i materac rehabilitacyjny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół rehabilitacyjny trzyczęściowy - 1 szt. Materac rehabilitacyjny 3-częściowy składany do ćwiczeń - 3 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET IV - Specyfikacja techniczna - Wózki inwalidzkie standardowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózki inwalidzkie standardowe - 2 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET V - Specyfikacja techniczna - Aparat COMBI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat COMBI - 4-kanałowy, 4-polowa elektroterapia - powiększony zakres prądów; laseroterapia, ultradźwięk, magnetoterapia dwuobwodowa - 1 szt oraz okulary ochronne i stolik mały do aparatu. Gwarancja - 24 miesiące CE, Instrukcja obsługi w języku polskim - wraz z dostawą aparatu Autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oferowany przez sprzedawcę.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu jednorazowego do Pracowni Elektrofizjologii podmiotu leczniczego " Zespołu Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku
- "Zakup i dostawa zestawów do transportowania pacjentów dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu"
- Dostawa sprzętu do stymulacji serca wraz z dzierżawą programatora urządzeń dla potrzeb Pracowni Elektrofizjologii podmiotu leczniczego "Zespołu Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku
- Przetarg krajowy na dostawę sprzętu medycznego szkoleniowego dla ratownictwa medycznego
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego na potrzeby bieżącej działalności SPWZOZ w Stargardzie w podziale na 7 pakietów
- Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.