eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH POWIATU INOWROCŁAWSKIEGO W SEZONIE 2009/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-29

Inowrocław: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH POWIATU INOWROCŁAWSKIEGO W SEZONIE 2009/2010
Numer ogłoszenia: 336754 - 2009; data zamieszczenia: 29.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu z/s w Latkowie , Latkowo 11, 88-108 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3533048, 3552709 w. 35.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.ZDPLATKOWO.COM.PL

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH POWIATU INOWROCŁAWSKIEGO W SEZONIE 2009/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zadanie nr 1 : Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w obszarze gmin Kruszwica, Inowrocław. 2) Zadanie nr 2 : Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w obszarze gmin Dąbrowa Biskupia, Inowrocław. 3) Zadanie nr 3 : Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w obszarze gmin Janikowo, Pakość, Inowrocław. 4)Zadanie nr 4 : Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w obszarze gmin Gniewkowo,Rojewo, Inowrocław. 5)Zadanie nr 5 : Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w obszarze gmin Złotniki Kuj., Pakość, Inowrocław. 1.Odśnieżanie pługami z jednoczesnym zwalczaniem śliskości zimowej solarkami zainstalowanymi na skrzyni samochodu, 2.Zwalczanie śliskości zimowej solarkami przy użyciu solanki lub soli z piaskiem, 3.Odśnieżanie równiarkami samojezdnymi, spycharkami lub ładowarkami. 4.Użycie ładowarek do usuwania zwałowisk śnieżnych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 3800,00 zł ( słownie : trzy tysiące osiemset złotych), Zadanie nr 2 - 2300,00 zł (słownie : dwa tysiące trzysta złotych), Zadanie nr 3 - 2900,00 zł (słownie : dwa tysiące dziewięćset złotych), Zadanie nr 4 - 3400,00 zł (słownie : trzy tysiące czterysta złotych), Zadanie nr 5 - 2200,00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy : 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym względzie : a) wykażą i udokumentują, że w okresie ostatnich trzech lat wykonali minimum 1 usługę o podobnym zakresie jakie obejmuje zamówienie; b) dysponują w pełni sprawnymi jednostkami sprzętu i transportu, w tym względzie: Do zadania Nr 1, Nr 2, Nr 3, Nr 4, Nr 5 (na każde zadanie): - nośniki samochodowe o ładowności 10 ÷ 15 Mg - 2 szt., - piaskarki, solarki, piaskarko - solarki - 2 szt., - pługi lemieszowe- 2 szt., - równiarki samojezdne, spycharki- 1 szt., - ładowarki - 1 szt.. Wszystkie rodzaje w/w sprzętu posiadają dodatkowe światła drogowe umożliwiające pracę w warunkach ograniczonej widoczności, światła ostrzegawcze pulsujące barwy pomarańczowej oraz światła gabarytowe. Sprzęt pracujący oraz obszar prowadzenia robót, musi być oznakowany zgodnie z Instrukcją o znakach i sygnałach, w celu zapewnienia pełnego bezpieczeństwa na drodze. Na sprzęt dzierżawiony Wykonawca w swej ofercie przedstawi umowy przedwstępne z ich właścicielami. c) dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania zamówienia, w tym względzie : - kierownik robót - 1 osoba z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych; - średni nadzór techniczny, - operatorzy sprzętu (z uprawnieniami). 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym względzie : a) dysponują odpowiednimi środkami finansowymi lub posiadają zdolność kredytową. b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. 3. Oceny spełniania warunków dokona komisja przetargowa. 4. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie : spełnia / nie spełnia. 5. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnienia wymienionych warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków zawartych w pkt. V, Zamawiający wymaga złożenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów: 1) wypełniona i podpisana oferta z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1a, 1b,1c,1d, 1e. 2) oświadczenie z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2, 3) oświadczenie z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3, 4) parafowany przez wykonawcę Formularz postanowień umowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4; 5) wypełniony i podpisany Formularz kosztorysu ofertowego z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5a,5b,5c,5d, 5e. 6) wypełniony i podpisany wykaz stawek i narzutów z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 6a,6b,6c,6d, 6e; 7) Informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi ( wzór informacji - załącznik nr 7). 8) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca lub Podwykonawca (wzór wykazu - załącznik nr 8.). Na sprzęt dzierżawiony Wykonawca w swej ofercie przedstawi umowy przedwstępne z ich właścicielami. 9) Aktualnego odpisu w właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy Wykonawców, którzy w rozumieniu Ustawy z dnia 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, Dz.U. nr 197, poz. 1661 są podmiotami zbiorowymi). 12) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - (wzór wykazu załącznik nr 9). Do wykazu należy załączyć stosowne kopie uprawnień. 14) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług w zakresie zimowego utrzymania dróg, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (wzór wykazu - załącznik nr 10). 15) Oświadczenie o złożeniu oferty wspólnej (konsorcjum) - jeżeli dotyczy, z zawartą informacją o członkach konsorcjum, liderze, solidarnej odpowiedzialności. 16) Oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi lub przy pomocy podwykonawców (jeżeli przy pomocy podwykonawców - należy podać zakres robót jaki będzie im powierzony). 17) Oświadczenie o ubezpieczeniu wykonywanego zadania z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi, oraz od odpowiedzialności cywilnej. Odpowiedzialność cywilna powinna uwzględniać szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków. 18) Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 19) Dowód wniesienia wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdplatkowo.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu, ul. Poznańska 384 c 88 - 100 Inowrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2009 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu, ul. Poznańska 384 c 88 - 100 Inowrocław.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w obszarze gmin Kruszwica, Inowrocław.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYKAZ DRÓG POWIATOWYCH UTRZYMYWANYCH W 1. P. STANDARDZIE ZIMOWEGO UTRZYMANIA - 33011 m WYKAZ DRÓG POWIATOWYCH UTRZYMYWANYCH W 2. P. STANDARDZIE ZIMOWEGO UTRZYMANIA - 99760 m.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w obszarze gmin Dąbrowa Biskupia, Inowrocław..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYKAZ DRÓG POWIATOWYCH UTRZYMYWANYCH W 1. P. STANDARDZIE ZIMOWEGO UTRZYMANIA - 15405 m WYKAZ DRÓG POWIATOWYCH UTRZYMYWANYCH W 2. P. STANDARDZIE ZIMOWEGO UTRZYMANIA - 64419 m.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w obszarze gmin Janikowo, Pakość, Inowrocław.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYKAZ DRÓG POWIATOWYCH UTRZYMYWANYCH W 1. P. STANDARDZIE ZIMOWEGO UTRZYMANIA - 33676 m WYKAZ DRÓG POWIATOWYCH UTRZYMYWANYCH W 2. P. STANDARDZIE ZIMOWEGO UTRZYMANIA - 68000 m.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w obszarze gmin Gniewkowo, Rojewo, Inowrocław..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYKAZ DRÓG POWIATOWYCH UTRZYMYWANYCH W 1. P. STANDARDZIE ZIMOWEGO UTRZYMANIA - 10215 m WYKAZ DRÓG POWIATOWYCH UTRZYMYWANYCH W 2. P. STANDARDZIE ZIMOWEGO UTRZYMANIA - 105437 m.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w obszarze gmin Złotniki Kuj., Pakość, Inowrocław..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYKAZ DRÓG POWIATOWYCH UTRZYMYWANYCH W 1. P. STANDARDZIE ZIMOWEGO UTRZYMANIA - 24869 m WYKAZ DRÓG POWIATOWYCH UTRZYMYWANYCH W 2. P. STANDARDZIE ZIMOWEGO UTRZYMANIA - 52137 m.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.