eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PajęcznoPRZYGOTOWANIE I DOSTAWA CAŁODZIENNEGO WYŻYWIENIA DLA PACJENTÓW SZPITALA Z UWZGLĘDNIENIEM DIET I KALORYCZNOŚCI DLA SPZOZ W PAJĘCZNIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-09

Pajęczno: PRZYGOTOWANIE I DOSTAWA CAŁODZIENNEGO WYŻYWIENIA DLA PACJENTÓW SZPITALA Z UWZGLĘDNIENIEM DIET I KALORYCZNOŚCI DLA SPZOZ W PAJĘCZNIE
Numer ogłoszenia: 336782 - 2015; data zamieszczenia: 09.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół OPieki Zdrowotnej w Pajęcznie , ul. 1 Maja 13/15, 98-330 Pajęczno, woj. łódzkie, tel. 034 3111663, faks 034 3111663 w. 18.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZYGOTOWANIE I DOSTAWA CAŁODZIENNEGO WYŻYWIENIA DLA PACJENTÓW SZPITALA Z UWZGLĘDNIENIEM DIET I KALORYCZNOŚCI DLA SPZOZ W PAJĘCZNIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przygotowania i dostawy posiłków w ramach całodziennego wyżywienia dla pacjentów Szpitala w Pajęcznie z uwzględnieniem diet i kaloryczności.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Podmiot został zarejestrowany we właściwym rejestrze

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania przynajmniej jednej usługi odpowiadającej rodzajowo przedmiotowi zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 50 % wartości złożonej oferty ogółem (w jednej umowie) oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie [w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę]. Jeżeli okres działalności jest krótszy -Wykonawca musi wykazać się co najmniej 2 usługami przygotowania i dostawy całodziennego wyżywienia dla Szpitali o wartości brutto nie niższej niż 100.000,00 zł rocznie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie uszczegółowionych wymagań

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym posiadającymi kwalifikacje zawodowe kucharza oraz dietetyka

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie uszczegółowionych wymagań

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- wykaz wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania przynajmniej jednej usługi odpowiadającej rodzajowo przedmiotowi zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 50 % wartości ogółem (w jednej umowie) i każda z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem poświadczenia nadal wykonywanych lub wykonanych usług wydanego nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać takiego poświadczenia należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy o wykonywanych lub wykonanych usługach [w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę]. Jeżeli okres działalności jest krótszy - Wykonawca musi wykazać się co najmniej 2 usługami przygotowania i dostawy całodziennego wyżywienia dla Szpitali o wartości brutto nie niższej niż 100.000,00 zł rocznie każda wraz z załączeniem poświadczenia nadal wykonywanych lub wykonanych usług wydanego nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać takiego poświadczenia należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy o wykonywanych lub wykonanych usługach. - oświadczenie, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym posiadającymi kwalifikacje zawodowe kucharza oraz dietetyka, - decyzję właściwego dla siedziby wykonawcy Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem, - aktualne zaświadczenie wydane przez właściwego terytorialnie Inspektora Sanitarnego potwierdzającego, że miejsce produkcji i dystrybucji posiłków oraz mycia termosów może być wykorzystane do świadczenia cateringu posiłków dla pacjentów szpitala (zaświadczenie nie może być wydane wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert) oraz aktualne zaświadczenie wydane przez właściwego terytorialnie Inspektora Sanitarnego potwierdzającego, że pojazd przeznaczony do przewozu posiłków spełnia wymogi sanitarne (zaświadczenie nie może być wydane wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert), - Oświadczenie, że posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie objętym zamówieniem. Jeżeli oferta firmy zostanie wybrana do realizacji zamówienia, Wykonawca najpóźniej w dniu zawarcia umowy przedłoży polisę ubezpieczeniową na kwotę nie niższą niż 250 000,00 zł (dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) obejmującą ewentualne szkody mogące powstać z realizacji umowy dotyczącej żywienia pacjentów w SP ZOZ w Pajęcznie - w szczególności zatrucia pokarmowe i powikłania z tym związane, - Dokument potwierdzający, że Wykonawca wdrożył system zapewnienia bezpieczeństwa zdrowotnego żywności HACCP. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, że system został wdrożony lub jest wdrażany z jednoczesnym zobowiązaniem, że na każde wezwanie Zamawiającego przedstawi on dokumenty potwierdzające wdrożenie systemu. - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 Pzp, załącznik nr 6 do SIWZ; - aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu podmiotu składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozpajeczno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ, ul. 1 Maja 13/15, 98-330 Pajęczno, budynek Szpitala III piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2015 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ, ul. 1 Maja 13/15, 98-330 Pajęczno, budynek Szpitala III piętro - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.