Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-27
Krzanowice: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWA OPAŁU W OKRESIE OD 01.01.2009 DO 31.12.2009 DO BUDYNKÓW NALEŻĄCYCH DO GMINY W KRZANOWICE W MAKSYMALNEJ ILOŚCI SZACUNKOWEJ DO 400 t
Numer ogłoszenia: 336855 - 2008; data zamieszczenia: 27.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Krzanowicach , ul. 15 Grudnia 5, 47-470 Krzanowice, woj. śląskie, tel. 032 4108202, 4108030, faks 032 4108042, 4108030.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzanowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWA OPAŁU W OKRESIE OD 01.01.2009 DO 31.12.2009 DO BUDYNKÓW NALEŻĄCYCH DO GMINY W KRZANOWICE W MAKSYMALNEJ ILOŚCI SZACUNKOWEJ DO 400 t.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wojnowice ul. Cukrownicza 1- węgiel orzech 10 t, muł 40 t; 2. Krzanowice ul. Długa 18- węgiel orzech 8 t, muł 35 t; 3. Borucin ul. Kopernika 45- węgiel orzech 6 t, flotokoncentrat 25 t; 4. Urząd Miejski Krzanowice- węgiel groszek EKO 35 t; 5. Krzanowice ul. Kolejowa 10 - węgiel groszek EKO 75 t; 6. Krzanowice ul. Kolejowa 24 - węgiel groszek EKO 25 t; 7. Krzanowice ul. Rynek 3- węgiel orzech 5 t, muł 10 t; 8. Bojanów ul. Raciborska 21 - węgiel groszek EKO 30 t; 9. Krzanowice ul. Cegielniana ( boisko ) - węgiel orzech 5 t, miał energetyczny 25 t; 10. OSP Gminy Krzanowice - węgiel orzech 15 t, muł 8 t; 11. Krzanowice ul. Kolejowa 33 - węgiel orzech 4 t, muł 30 t; 12. Krzanowice ul. Zawadzkiego 5 - węgiel orzech 3 t, muł 6 ; O parametrach : 1/ węgiel orzech gatunek I- uziarnienie 25-120 mm, wartość opałowa ( kaloryczność min. 30.000 KJ/KG, zawartość popiołu do 7 %, siarki do 0,6 %; 2/ węgiel groszek EKO - uziarnienie (granulacja 5-25 mm, wartość opałowa KJ/KG min. 26000, zawartość popiołu do 7 %,zawartość siarki do 0,8 % , ; 3/ muł - wartość opałowa ( kaloryczność min. 17.000 KJ/KG, zawartość popiołu do 24 %, zawartość siarki do 0,8 %.wilgotność do 27%; 4/ flotokoncentrat - uziarnienie 0 - 0,5 mm, wartość opałowa (kaloryczność min.24.000 KJ/KG, zawartość popiołu do 9,5 %, wilgotność do 17,0 % , siarki do 0,7 % ; 5/ miał energetyczny - uziarnienie 0 - 31,5 mm, wartość opałowa - kaloryczność od 19000 do 25 000 KJ/KG , zawartość popiołu do 22 %, siarki do 0,6 % ;.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.40.00.0 - Produkty pochodne ropy i węgla .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - tj. wykonali minimum 2 dostawy w ilości co najmniej 250 t opału każda w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty poprzez zastosowanie kryterium spełnia/nie spełnia ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw, minimum 2 dostawy w ilości co najmniej 250 t opału każda w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu , dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. Do załącznika nr 3 należy dołączyć co najmniej 2 referencje od odbiorców opału , potwierdzających , że dostawy zostały wykonane należycie. Pozostałe wymagane dokumenty jakie należy dołączyć do oferty: 4. Formularz ofertowy wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzanowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Krzanowicach ul. 15 Grudnia 5 lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Krzanowicach, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI KRZANOWICE
- "DOSTAWA MATERIAŁÓW NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI WARSZTATÓW DLA SENIORÓW W RAMACH PROJEKTU "WZMOCNIENIE PROCESU SPRAWIELIWEJ TRANSFORMACJI W GMINIE KRZANOWICE" CZĘŚĆ 4- MATERIAŁY NA WARSZTATY DIETETYCZNE
- "DOSTAWA MATERIAŁÓW NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI WARSZTATÓW DLA SENIORÓW W RAMACH PROJEKTU "WZMOCNIENIE PROCESU SPRAWIEDLIWEJ TRANSFORMACJI W GMINIE KRZANOWICE" CZĘŚĆ 1 - MATERIAŁY NA WARSZTATY KOSMETYCZ
więcej: przetargi KRZANOWICE »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.