eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa aktualizacji subskrypcji serwisu informacyjnego Jeppesen dla 1.BLTr

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-19

Warszawa: Dostawa aktualizacji subskrypcji serwisu informacyjnego Jeppesen dla 1.BLTr
Numer ogłoszenia: 336875 - 2011; data zamieszczenia: 19.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 4198 , ul. Żwirki i Wigury 1C, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6821316, faks 022 6821316.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1blot.sp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa 4198.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aktualizacji subskrypcji serwisu informacyjnego Jeppesen dla 1.BLTr.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. INITIAL - AEURML41, 1 szt.; 2. REVISION SERNICE - AEURML43, 1 szt.; 3. INITIAL - AEUR0441, 1 szt.; 4. REVISION SERNICE - AEUR0443, 1 szt.; 5. REVISION SERNICE - AEEU0443, 2 szt.; 6. EUROPE LOW ALTITUDE ENROUTE CHART 9/10 SUBSCRIPTION SERVICE - ZEUL0943(E(LO) 9/10), 25szt.; 7. EUROPE LOW ALTITUDE ENROUTE CHART 11/12 SUBSCRIPTION SERNICE - ZEUL1143 (E(LO) 11/12), 25szt,; 8. Mapa 1:1000 000 wydanie 2011, 5 szt.; 9. Poland - VFR+GPS Chart (Laminated & Folded) - AEEP1L46, 35szt.; AEEP2L46, 35szt.; AEEP3L46, 35szt.; 10. Germany - VFR+GPS Chart (Laminated & Folded) - AEED1L46, 1 szt.; AEED2L46, 1 szt.; AEED3L46, 1 szt.; AEED4L46, 1 szt.; 11. SE-EUROPE - VFR+GPS Chart (Laminated & Folded) - AESE1L46, 1 szt.; 12. SE-EUROPE - VFR+GPS Chart (Laminated & Folded) - AESE2L46, 1 szt.; 13. SE-EUROPE - VFR+GPS Chart (Laminated & Folded) - AESE4L46, 1 szt.; 14. SE-EUROPE - VFR+GPS Chart (Laminated & Folded) - AESE5L46, 1 szt.; 15. Baltic-1 - VFR+GPS Chart (Laminated & Folded) - AEBA1L46, 1 szt.; 16. Baltic-2 - VFR+GPS Chart (Laminated & Folded) - AEBA2L46, 1 szt.; 17. DENMARK/SWEDEN-1- VFR+GPS Chart (Laminated & Folded) - AEEK1L46, 1 szt.; 18. DENMARK/SWEDEN-2- VFR+GPS Chart (Laminated & Folded) - AEEK2L46, 1 szt.; 19. INITIAL - Z Binderami - AVEUS641, 15szt.; 20. VFR MANUAL EDITION SIERRA REVISION SERVICE - Revision Service - AVEUS643, 25szt. 21. INITIAL - Z Binderami - AVEUA641, 2 szt.; 22. VFR MANUAL EDITION ALFA REVISION SERVICE - Revision Service - AVEUA643, 2 szt.; 23. FliteStar IFR EUROPA Licencja - MP080C, 3 szt.; 24. FliteStar IFR EUROPA 28-days REVISION SERVICE - CD - MP206U, 3 szt.; 25. Dostęp do Serwisu Pogody - online - WB100443, 3 szt.; 26. ś-c MI-8, W-3, : Karta pamięci JeppesenR Data Card do urządzenia: GPS-155XL TSO - DGR23553, Nośnik danych:Karta pamięci Obszar bazy danych: EUROPE, EAST EUR, 9 szt.; 27. ś-c W-3 Karta pamięci JeppesenR Data Card do urządzenia: GPS-150 TSO - : DGR13553 Nośnik danych:Karta pamięci Obszar bazy danych: EUROPE, EAST EUR, 2 szt. 28. ś-c W-3: Obszar bazy danych: Atlantic do urządzenia: KMD-550/850 ( seria 500/800 ) - Nośnik danych: Karta pamięci BENDIX/KING KMD 550/850 DATA CARD P/N 071-00161-0103 Obszar bazy danych: Atlantic, 3 szt.; 29. Seven-Hole Punch - AM628076, 2 szt.;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.32.00.00 - Usługi bazy danych 22.12.00.00 - Wydawnictwa .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zastanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zastanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zastanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zastanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zastanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1blot.sp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 51, pokój nr 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa nr 4198, 00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 51, pokój nr 214 - Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.