Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-19
Warszawa: Dostawa aktualizacji subskrypcji serwisu informacyjnego Jeppesen dla 1.BLTr
Numer ogłoszenia: 336875 - 2011; data zamieszczenia: 19.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 4198 , ul. Żwirki i Wigury 1C, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6821316, faks 022 6821316.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.1blot.sp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa 4198.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aktualizacji subskrypcji serwisu informacyjnego Jeppesen dla 1.BLTr.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. INITIAL - AEURML41, 1 szt.; 2. REVISION SERNICE - AEURML43, 1 szt.; 3. INITIAL - AEUR0441, 1 szt.; 4. REVISION SERNICE - AEUR0443, 1 szt.; 5. REVISION SERNICE - AEEU0443, 2 szt.; 6. EUROPE LOW ALTITUDE ENROUTE CHART 9/10 SUBSCRIPTION SERVICE - ZEUL0943(E(LO) 9/10), 25szt.; 7. EUROPE LOW ALTITUDE ENROUTE CHART 11/12 SUBSCRIPTION SERNICE - ZEUL1143 (E(LO) 11/12), 25szt,; 8. Mapa 1:1000 000 wydanie 2011, 5 szt.; 9. Poland - VFR+GPS Chart (Laminated & Folded) - AEEP1L46, 35szt.; AEEP2L46, 35szt.; AEEP3L46, 35szt.; 10. Germany - VFR+GPS Chart (Laminated & Folded) - AEED1L46, 1 szt.; AEED2L46, 1 szt.; AEED3L46, 1 szt.; AEED4L46, 1 szt.; 11. SE-EUROPE - VFR+GPS Chart (Laminated & Folded) - AESE1L46, 1 szt.; 12. SE-EUROPE - VFR+GPS Chart (Laminated & Folded) - AESE2L46, 1 szt.; 13. SE-EUROPE - VFR+GPS Chart (Laminated & Folded) - AESE4L46, 1 szt.; 14. SE-EUROPE - VFR+GPS Chart (Laminated & Folded) - AESE5L46, 1 szt.; 15. Baltic-1 - VFR+GPS Chart (Laminated & Folded) - AEBA1L46, 1 szt.; 16. Baltic-2 - VFR+GPS Chart (Laminated & Folded) - AEBA2L46, 1 szt.; 17. DENMARK/SWEDEN-1- VFR+GPS Chart (Laminated & Folded) - AEEK1L46, 1 szt.; 18. DENMARK/SWEDEN-2- VFR+GPS Chart (Laminated & Folded) - AEEK2L46, 1 szt.; 19. INITIAL - Z Binderami - AVEUS641, 15szt.; 20. VFR MANUAL EDITION SIERRA REVISION SERVICE - Revision Service - AVEUS643, 25szt. 21. INITIAL - Z Binderami - AVEUA641, 2 szt.; 22. VFR MANUAL EDITION ALFA REVISION SERVICE - Revision Service - AVEUA643, 2 szt.; 23. FliteStar IFR EUROPA Licencja - MP080C, 3 szt.; 24. FliteStar IFR EUROPA 28-days REVISION SERVICE - CD - MP206U, 3 szt.; 25. Dostęp do Serwisu Pogody - online - WB100443, 3 szt.; 26. ś-c MI-8, W-3, : Karta pamięci JeppesenR Data Card do urządzenia: GPS-155XL TSO - DGR23553, Nośnik danych:Karta pamięci Obszar bazy danych: EUROPE, EAST EUR, 9 szt.; 27. ś-c W-3 Karta pamięci JeppesenR Data Card do urządzenia: GPS-150 TSO - : DGR13553 Nośnik danych:Karta pamięci Obszar bazy danych: EUROPE, EAST EUR, 2 szt. 28. ś-c W-3: Obszar bazy danych: Atlantic do urządzenia: KMD-550/850 ( seria 500/800 ) - Nośnik danych: Karta pamięci BENDIX/KING KMD 550/850 DATA CARD P/N 071-00161-0103 Obszar bazy danych: Atlantic, 3 szt.; 29. Seven-Hole Punch - AM628076, 2 szt.;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.32.00.00 - Usługi bazy danych 22.12.00.00 - Wydawnictwa .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zastanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zastanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zastanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zastanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zastanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1blot.sp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 51, pokój nr 16.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa nr 4198, 00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 51, pokój nr 214 - Kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacji placów zabaw wraz terenem przy ul. Węgrowskiej 3 i 5 w Warszawie - w trybie " projektuj i buduj".
- "Usługa kompleksowej organizacji gali wręczania wyróżnień w konkursie Mazowieckiej Marki Ekonomii Społecznej".
- Wykonanie koncepcji wraz z dokumentacją projektowo - kosztorysowej dot. "Rewitalizacji podwórka Barkocińska, Święciańska, Radzymińska w Warszawie".
- ZP/17/2025 Ochrona fizyczna osób i mienia w Zakładzie Opiekuńczo- Leczniczym przy ul. Mehoffera 72/74 wchodzącego w skład SCOL Sp. z o.o.
- Utrzymanie porządku i czystości na terenach i w budynkach m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek
- Dostawa materiałów jednorazowych oraz jednorazowych specjalistycznych do statków powietrznych będących na ewidencji na ewidencji 1 Bazy Lotnictwa Transportowego w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.