Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-14
Wrocław: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń węzłów teleinformatycznych OST 112 dla obiektów: KMP w Jeleniej Górze, KPP w Bolesławcu, KPP w Lubaniu, KPP w Lwówku Śląskim, KPP w Zgorzelcu.
Numer ogłoszenia: 336880 - 2011; data zamieszczenia: 14.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71 , strona internetowa http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń węzłów teleinformatycznych OST 112 dla obiektów: KMP w Jeleniej Górze, KPP w Bolesławcu, KPP w Lubaniu, KPP w Lwówku Śląskim, KPP w Zgorzelcu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń węzłów teleinformatycznych OST 112 dla obiektów: KMP w Jeleniej Górze, KPP w Bolesławcu, KPP w Lubaniu, KPP w Lwówku Śląskim, KPP w Zgorzelcu. 1. KOMENDA MIEJSKA POLICJI W JELENIEJ GÓRZE UL. NOWOWIEJSKA 43. 1.1. Zakres prac przygotowawczych oraz robót ogólnobudowlanych: 1.1.1. Zabezpieczenie szaf w serwerowni folią; 1.1.2. Wymiana stolarki okiennej wraz z obróbką ościeży profile 5 komorowe o gł. Zabudowy min. 70mm, klamki aluminiowe, szyby zespolone o współczynniku przenikania ciepła k=1 W/m2*K, profile obwiedniowe, skrzydło uchylno - rozwieralne, posiadające funkcję rozszczelnienia i zabezpieczenie przed niewłaściwym ustawieniem klamki, zaczep antywyważeniowy; 1.1.3. Wymiana podokienników wewnętrznych i zewnętrznych; 1.1.4. Wymiana stolarki drzwiowej wraz z obróbką ościeży (skrzydła drzwiowe płytowe, pełne wyposażone w zamek z wkładką atestowaną); 1.1.5. Demontaż obicia szachtów instalacyjnych z płyt pilśniowych; 1.1.6. Skucie zawilgoconych tynków ścian; 1.1.7. Zamurowanie otworu drzwiowego; 1.1.8. Uzupełnienie tynków ścian; 1.1.9. Gruntowanie podłoży i roboty malarskie; 1.1.10. Zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych; 1.1.11. Wykonanie nowego podłoża pod posadzki z wykładzin tarkett; 1.1.12. Wykonanie posadzek z wykładzin tarkett; 1.1.13. Dostawa i montaż żaluzji pionowych z tkaniny niepalnej oraz termoizolującej; 1.2. Zakres robót instalacyjnych: 1.2.1. w zakresie instalacji elektrycznych 1.2.1.1. Wymiana opraw oświetleniowych; 1.2.1.2. Wymiana okablowania i osprzętu elektrycznego; 1.2.1.3. Montaż opraw oświetleniowych awaryjnych z podtrzymaniem 1h; 1.2.1.4. Pomiary i badania instalacji elektrycznych wraz z pomiarem natężenia oświetlenia; 1.2.2. w zakresie instalacji co: 1.2.2.1. Demontaż baterii umywalkowej i umywalki; 1.2.2.2. Wymiana zaworu grzejnika na zawór termostatyczny; 1.2.2.3. Izolacja pionów otulinami Thermaflex - jednowarstwowo; 1.2.3. w zakresie instalacji klimatyzacyjnych: (C) 1.2.3.1. Dobór, dostawa, kompletny montaż wraz z uruchomieniem oraz serwisowaniem bezpłatnym w okresie gwarancji - 60 miesięcy szaf klimatyzacji precyzyjnej dla pomieszczenia serwerowni; 1.2.3.2. Gabaryty pomieszczeń oraz parametry fizyczne przegród budowlanych: W tabeli poniżej zestawiono podstawowe parametry pomieszczeń: Opis Jednostka wartość Pole powierzchni m2 17,0 Powierzchnia okien m2 3,5 Wysokość pomieszczenia m 5,0 Ilość ścian zewnętrznych sztuk 1 Współczynnik przenikania ścian zewnętrznych W/m2K 1,0 Współczynnik przenikania okien zewnętrznych W/m2K 1,8 Współczynnik przenikania ścian wewnętrznych W/m2K 1,6 Współczynnik przenikania drzwi wewnętrznych W/m2K 2,6 Współczynnik przenikania stropów W/m2K 1,6 1.2.3.3. Zestawienie źródeł ciepła w pomieszczeniu W tabeli poniżej zestawiono podstawowe parametry pomieszczeń: Opis Jednostka Moc zainstalowana siłownia telekomunikacyjna kW 33,0 centrala telefoniczna kW 1,5 rejestrator rozmów kW 0,4 urządzenia sieci LAN kW 2,0 sprzęt sieci OST 112 kW 6,0 urządzenia operatora kW 0,6 1.2.3.4. Zakładane parametry powietrza wewnętrznego W tabeli poniżej zestawiono podstawowe parametry pomieszczeń: Opis Jednostka wartość Temperatura w pomieszczeniu teletechnicznym °C 16-22 Wilgotność względna w pomieszczeniu teletechnicznym % 40-60 Temperatura w nieklimatyzowanych pomieszczeniach sąsiednich °C 30 W tabeli poniżej zestawiono zyski jawne pomieszczeń teletechnicznych w KMP: l.p. Źródło zysków ciepła Wartość kW 1 Urządzenia teletechniczne 7,05 2 Przegrody zewnętrzne 1,55 3 Przegrody wewnętrzne 1,70 4 Stacje robocze 0,30 5 Oświetlenie 0,15 6 Ciepło do schłodzenia powietrza wentylacyjnego 0,40 SUMA 11,15 1.2.3.5. Do pomieszczenia teletechnicznego należy dodatkowo dostarczyć 100m3/h powietrza zewnętrznego, które należy schłodzić i osuszyć. Dodatkowo założono, że w pomieszczeniu może dojść do niekontrolowanej wymiany powietrza przez nieszczelności i drzwi. 1.2.3.6. Nawilżacz zamontowany w szafie klimatyzacji precyzyjnej musi dostarczyć taką ilość wilgoci, która pokryje straty wynikające z dostarczenia do pomieszczenia powietrza wentylacyjnego zewnętrznego oraz powietrza dostarczanego do pomieszczenia przez nieszczelności i otwierane drzwi. Minimalna wydajność nawilżacza w szafie klimatyzacji precyzyjnej wynosi 2,0kg/h. 1.2.3.7. Kompletna szafa klimatyzacji precyzyjnej montowana na posadzce (brak podłogi technicznej), z powietrzem zasysanym w dolnej części urządzenia, nawiewanym w górnej częścią szafy (bez kanałów wentylacyjnych)) zakończony kratką nawiewną. W skład urządzenia wchodzi: 1.2.3.7.1. jednostka wewnętrzna wraz z układem automatyki, 1.2.3.7.2. jednostka zewnętrzna. 1.2.3.7.3. Podstawowe cechy urządzenia: 1.2.3.7.3.1. minimalna, całkowita moc chłodnicza 13,4kW, 1.2.3.7.3.2. praca do temperatury zewnętrznej -20°C w trybie chłodzenia, 1.2.3.7.3.3. czynnik chłodniczy R410A, 1.2.3.7.3.4. zabudowany filtr powietrza, 1.2.3.7.3.5. wbudowany nawilżacz powietrza o wydajności minimalnej 2kg/h, 1.2.3.7.3.6. czujnik wilgoci na posadzce, zabezpieczenie przeciw wypływowi wody do 1.2.3.7.3.7. pomieszczenia, 1.2.3.7.3.8. możliwość podłączenia króćca powietrza zewnętrznego na ssaniu wentylatora DN100, 1.2.3.7.3.9. możliwość rozbudowy układu automatyki o moduł komunikacyjny umożliwiający zdalny nadzór i monitoring urządzenia. 1.2.3.8. Do szaf klimatyzacji precyzyjnej należy doprowadzić wodę o parametrach wymaganych przez producenta, na potrzeby nawilżaczy zamontowanych wewnątrz szaf. 1.2.3.9. Należy uwzględnić koszty napełnienia czynnikiem uruchomienia urządzeń (złożono odległość pomiędzy jednostką zewnętrzną a wewnętrzną około 20m długości rurociągu), koszt montażu instalacji skroplin (około 10m z pompką skroplin), zabezpieczenie skroplin kablem grzewczym, koszt zasilenia elektrycznego (z istniejącej rozdzielni elektrycznej - kabel zasilający z zabezpieczeniem), układ kanałów zaizolowanych typu SPIRO o średnicy DN100 doprowadzający powietrze do szaf klimatyzacji precyzyjnej o długości do 10m z przepustnicą regulacyjną i zakończony czerpnią ścienną o wymiarach 200x200mm. 1.2.3.10. Wykonawca zapewni 60 miesięczny okres gwarancji na zainstalowane szafy klimatyzacji precyzyjnej wraz z nieodpłatnym serwisem w okresie gwarancji. 1.2.3.11. Gwarancja obejmuje w szczególności: 1.2.3.11.1. wady materiałowe i konstrukcyjne, a także nie spełnianie deklarowanych przez producenta parametrów lub funkcji użytkowych; 1.2.3.11.2. naprawę wykrytych uszkodzeń komponentów urządzeń, w tym wymianę uszkodzonych podzespołów na nowe; 1.2.3.11.3. usuwanie wykrytych usterek i błędów funkcjonalnych w działaniu urządzeń . 1.2.3.12. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia serwisu przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu przez 365 dni w roku. 1.2.3.13. Wykonawca zagwarantuje czas reakcji serwisu na zgłoszoną usterkę od momentu przyjęcia zgłoszenia do momentu przyjazdu na miejsce gdzie wystąpiła usterka - maks. 4 godziny. 1.2.3.14. Wykonawca zagwarantuje usunięcie wszelkich wskazanych i stwierdzonych usterek w ciągu 24 godzin. 1.2.3.15. Jeżeli naprawa uszkodzonego urządzenia nie będzie możliwa w terminie określonym w pkt. 7, Wykonawca dostarczy na czas naprawy urządzenie zastępcze funkcjonalnie zgodne z urządzeniem będącym w trakcie naprawy. 1.3. Prace porządkowe: 1.3.1. wywóz gruzu z terenu budowy i uporządkowanie terenu, utylizacja i składowanie na wysypisku. 2. KOMENDA POWIATOWA POLICJI W BOLESŁAWCU, UL. ZYGMUNTA AUGUSTA 20. 2.1. Zakres prac przygotowawczych oraz robót ogólnobudowlanych: 2.1.1. Zabezpieczenie szaf w serwerowni folią; 2.1.2. Gruntowanie podłoży i roboty malarskie; 2.2. Zakres robót instalacyjnych: 2.2.1. w zakresie instalacji elektrycznych 2.2.1.1. Wymiana opraw oświetleniowych; 2.2.1.2. Wymiana okablowania i osprzętu elektrycznego; 2.2.1.3. Montaż opraw oświetleniowych awaryjnych z podtrzymaniem 1h; 2.2.1.4. Pomiary i badania instalacji elektrycznych wraz z pomiarem natężenia oświetlenia; 2.2.2. w zakresie instalacji co: 2.2.2.1. Wymiana zaworu grzejnika na zawór termostatyczny; 2.2.2.2. Izolacja pionów otulinami Thermaflex - jednowarstwowo; 2.3. Prace porządkowe: 2.3.1. wywóz gruzu z terenu budowy i uporządkowanie terenu, utylizacja i składowanie na wysypisku. 3. KOMENDA POWIATOWA POLICJI W LWÓWKU ŚLĄSKIM, ul. Jana Pawła II 12. 3.1. Zakres prac przygotowawczych oraz robót ogólnobudowlanych: 3.1.1. Zabezpieczenie szaf w serwerowni folią; 3.1.2. Wymiana stolarki drzwiowej (skrzydła drzwiowe płytowe, pełne wyposażone w zamek z wkładką atestowaną) wraz z obróbką ościeży; 3.1.3. Przecieranie i uzupełnienie tynków wewnętrznych; 3.1.4. gruntowanie podłoży i roboty malarskie; 3.1.5. Zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych; 3.1.6. Wykonanie nowego podłoża pod posadzki z wykładzin tarkett; 3.1.7. Wykonanie posadzek z wykładzin tarkett; 3.1.8. Dostawa i montaż żaluzji pionowych z tkaniny niepalnej oraz termoizolującej; 3.2. Zakres robót instalacyjnych: 3.2.1. w zakresie instalacji elektrycznych 3.2.1.1. Wymiana opraw oświetleniowych; 3.2.1.2. Wymiana okablowania i osprzętu elektrycznego; 3.2.1.3. Montaż opraw oświetleniowych awaryjnych z podtrzymaniem 1h; 3.2.1.4. Pomiary i badania instalacji elektrycznych wraz z pomiarem natężenia oświetlenia; 3.2.2. w zakresie instalacji co: 3.2.2.1. Wymiana zaworu grzejnika na zawór termostatyczny; 3.2.2.2. Izolacja pionów otulinami Thermaflex - jednowarstwowo; 3.3. Prace porządkowe: 3.3.1. wywóz gruzu z terenu budowy i uporządkowanie terenu, utylizacja i składowanie na wysypisku. 4. KOMENDA POWIATOWA POLICJI W LUBANIU, UL. SIKORSKIEGO 4 4.1. Zakres prac przygotowawczych oraz robót ogólnobudowlanych: 4.1.1. Zabezpieczenie szaf w serwerowni folią; 4.1.2. Wymiana stolarki drzwiowej (skrzydła drzwiowe płytowe, pełne wyposażone w zamek z wkładką atestowaną) wraz z obróbką ościeży; 4.1.3. Przecieranie i uzupełnienie tynków wewnętrznych; 4.1.4. Gruntowanie podłoży i roboty malarskie; 4.1.5. Zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych; 4.1.6. Wykonanie nowego podłoża pod posadzki z wykładzin tarkett; 4.1.7. Wykonanie posadzek z wykładzin tarkett; 4.1.8. Dostawa i montaż żaluzji pionowych z tkaniny niepalnej oraz termoizolującej; 4.2. Zakres robót instalacyjnych: 4.2.1. w zakresie instalacji elektrycznych 4.2.1.1. Wymiana opraw oświetleniowych; 4.2.1.2. Wymiana okablowania i osprzętu elektrycznego; 4.2.1.3. Montaż opraw oświetleniowych awaryjnych z podtrzymaniem 1h; 4.2.1.4. Pomiary i badania instalacji elektrycznych wraz z pomiarem natężenia oświetlenia; 4.2.2. w zakresie instalacji co: 4.2.2.1. Wymiana zaworu grzejnika na zawór termostatyczny; 4.2.2.2. Izolacja pionów otulinami Thermaflex - jednowarstwowo; 4.2.3. Prace porządkowe: 4.2.3.1. wywóz gruzu z terenu budowy i uporządkowanie terenu, utylizacja i składowanie na wysypisku. 5. KOMENDA POWIATOWA POLICJI W ZGORZELCU, UL. BOHATERÓW II ARMII WOJSKA POLSKIEGO 12G. 5.1. Zakres prac przygotowawczych oraz robót ogólnobudowlanych: 5.1.1. Dostawa i montaż żaluzji pionowych z tkaniny niepalnej oraz termoizolującej. Szczegółowy zakres rzeczowy przedstawia załączony przedmiar robót. 6. Przedmiot zamówienia określa: 6.1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 9A, 9B, 9C, 9D, 9E, 9F do OWZ. 6.2. Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 10A, 10B, 10C, 10D, 10E, do OWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
1. Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki, zgodnie z przesłankami określonymi w art. 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2010 r. nr 113 poz. 759 z późn. zm.) z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2010 r. nr 113 poz. 759 z późn. zm.), albowiem w prowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia, z których dwa były prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego (PU-2380-198-063-149/2011/JP i PU-2380-255-063-181/2011/JP), nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNIKI WENTYLACJI, KLIMATYZACJI I DEWELOPERSTWA S.C. COMEX, UL. MAŚLICKA 154, 54-107 WROCŁAW, kraj/woj. dolnośląskie.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wrocławskiego Centrum Integracji
- Dostawa naturalnej wody mineralnej dla jednostek i komórek organizacyjnych Policji woj. dolnośląskiego.
- Usługa serwisowa na przegląd, naprawę i dostawę części eksploatacyjnych do systemu poczty pneumatycznej firmy Sumetzberger w USK we Wrocławiu
- SZP/242-096/2025_Naprawa i serwis systemów Helios i Hyperion do cytometrii masowej na potrzeby Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Stwierdzenie zgonu i jego przyczyny w miejscu publicznym albo niepublicznym na terenie miasta Wrocławia, zgodnie z art. 11 ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych.
- Sukcesywna dostawa lodów, ciast i ciastek mrożonych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach za podziałem na 3 Zadania:
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja lokalu użytkowego na Lokalny Klub Rodzinny w budynku Centrum Usług Społecznych w Goleniowie
- Wykonanie remontu balkonów w budynku Towarzystwa Budownictwa Społecznego Warszawa Południe Sp. z o.o. przy ul. Sąchockiej 7 w Warszawie.
- Wymiana instalacji grzewczej oraz stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wykonaniem niezbędnych prac budowlanych w Muzeum - Zamek Górków w Szamotułach
- Przebudowa pediatrii w ramach programu FENX - Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
- Modernizacja sieci wodociągowej w miejscowościach Stary Szelków oraz Magnuszew Duży poprzez zastąpienie przestarzałej infrastruktury budową nowej sieci wodociągowej
- Budowa stacji transformatorowej SN/nn oraz przyłączy elektroenergetycznych na terenie Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego w Inowrocławiu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.