eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad NoteciąZorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla osób bezrobotnych Powiatu nakielskiego o nazwie ABC Przedsiębiorczości

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-07

Nakło nad Notecią: Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla osób bezrobotnych Powiatu nakielskiego o nazwie ABC Przedsiębiorczości
Numer ogłoszenia: 336904 - 2012; data zamieszczenia: 07.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 293192 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Dąbrowskiego 46, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 386 76 10, faks 0-52 386 76 13.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla osób bezrobotnych Powiatu nakielskiego o nazwie ABC Przedsiębiorczości.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa dla osób bezrobotnych Powiatu nakielskiego o nazwie ABC Przedsiębiorczości. 2. Cel szkolenia Celem szkolenia jest opracowanie wniosku o przygnanie jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej oraz przygotowanie uczestników do założenia i prowadzenia własnej działalności gospodarczej. 3. Liczba uczestników Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nakle nad Notecią i Filii w Szubinie realizowane w ramach projektu Przedsiębiorczość szansą na rozwój regionu kujawsko-pomorskiego finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego dla : - 37 osób w roku 2012 - czas realizacji sierpień-wrzesień - 86 osób w roku 2013 - czas realizacji luty - wrzesień Zamawiający skieruje 123 osoby na szkolenie w podziale na grupy. Liczba osób w grupie wynosić winna 10 osób. Zamawiający zastrzega sobie możliwość do skierowania dwóch grup szkoleniowych jednocześnie. Grupy szkoleniowe nie można łączyć w celu prowadzenia zajęć wspólnie. 4. Liczba godzin szkolenia Wymagana liczba godzin szkolenia to 40h dla każdego uczestnika. 5. Czas trwania i sposób organizacji szkolenia a. Szkolenie musi być realizowane według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. b. Łączny czas trwania zajęć w ciągu jednego dnia nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych. c. Przez jedną godzinę należy rozumieć: 60 minut - 45 minut zajęć edukacyjnych oraz 15 minut przerwy, przy czym długość przerwy może być ustalona w sposób elastyczny. Zajęcia nie mogą kończyć się przerwą. d. Realizacja szkolenia odbywać będzie się w ciągu 5 dni tygodnia od poniedziałku do piątku. Zajęcia powinny rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 8.00, a kończyć nie później niż o godz. 17.00. Liczba godzin zajęć każdego dnia musi być pełna. 6. Miejsce realizacji szkolenia a. Zajęcia muszą odbywać się w Nakle nad Notecią. Wykonawca zobowiązany jest w Wykazie pomieszczeń oraz sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ wskazać dokładny adres miejsca odbywania zajęć wraz z dokładnym opisem pomieszczeń oraz z informacją o prawie do jego dysponowania. b. Sala do zajęć w warunkach codziennego użytkowania powinna mieć przeznaczenie wykładowe lub konferencyjne musi być wyposażona w odpowiednią, do liczby uczestników, liczbę stolików i miejsc siedzących, właściwie oświetlona, przewietrzana. Wykonawca musi zapewnić uczestnikom szkolenia swobodny dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywa się szkolenie (tj. WC, umywalka wraz z dostępem do ciepłej wody). 7. Materiały dydaktyczne i catering a. Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać w pierwszym dniu szkolenia bezzwrotnie materiały dydaktyczne z logo EFS przygotowane przez Wykonawcę w postaci długopisu, zeszytu, podręcznika lub skryptu zawierającego zakres tematyczny zawarty w programie szkolenia. Materiały dydaktyczne muszą uwzględniać zakres tematyczny dotyczący realizowanego szkolenia. b. Odbiór powyższych materiałów dydaktycznych potwierdzony zostanie przez każdego uczestnika podpisaniem stosownego oświadczenia. c. Wykonawca powinien zapewnić każdego dnia szkolenia catering w postaci: kawy, herbaty lub napojów zimnych w ilości min. 0,5 l na osobę. Wykonawca gwarantuje również podanie każdemu uczestnikowi szkolenia 1 bułki dziennie z wędliną, serem lub warzywami. 8. Zakres szkolenia a. Szkolenie powinno obejmować część teoretyczną i praktyczną z wykorzystaniem standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych dostępnych w bazach danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej z danego zakresu (www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl), b. Szkolenie musi być zrealizowane zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności zgodnie z rozporządzeniem MPiPS z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. z 2003r. Nr 169, poz. 1650 z późn. zm.), c. Szkolenie musi być przeprowadzone zgodnie z programem szkolenia sporządzonym wg wzoru (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz zapisami wskazanymi w niniejszych szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia. Minimalny zakres szkolenia - opis modułów szkoleniowych: MODUŁ 1. Działalność gospodarcza - aspekty prawne - 6 godz. - Formy organizacyjne działalności gospodarczej, - Rejestracja firmy - krok po kroku, - Tworzenie wizerunku przedsiębiorstwa. MODUŁ 2. Działalność gospodarcza - aspekty ekonomiczne - 6 godz. - Podatki w działalności gospodarczej, - Wybór formy opodatkowania, - Obowiązki i obciążenia dla osoby prowadzącej działalność gospodarczą z tytułu ZUS, - Obowiązki ewidencyjne w Urzędzie Skarbowym, - Ewidencja finansowo-księgowa - zajęcia praktyczne. MODUŁ 3. Prawo pracy - 6 godz. - Prawo pracy - prawa i obowiązki pracodawcy, - Kodeks pracy, - Akta osobowe. MODUŁ 4. Zasady tworzenia i opracowywanie wniosku o dotację - 6 godz. - Struktura biznesplanu, - Analiza elementów biznesplanu, - Procedura sporządzania biznesplanu, - Sporządzanie biznesplanu dotyczącego planowanego przedsięwzięcia przez każdego z uczestników szkolenia. MODUŁ 5. Zajęcia warsztatowe obejmujące opracowanie wniosku o przyznanie jednorazowych środków na podjęci działalności gospodarczej oraz jego załączników, a w szczególności części dotyczącej biznesplanu - 16 godz. Zamawiający dostarczy Wykonawcy kopię wniosku o przyznanie jednorazowych środków na podjęci działalności gospodarczej, na którym uczestnicy będą pracować. Szkolenie musi kończyć się zaopiniowaniem wniosku/biznesplanu przez trenera/wykładowcę. Podczas realizacji szkolenia korzystać należy z dokumentacji wskazanej przez Zamawiającego w formie Wniosku o przyznanie jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej oraz Regulaminu przyznawania jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej a informacje zawarte w tych dokumentach należy traktować jako wiążące. Zamawiający nie zgadza się na ingerencje w kształt dokumentów zgodnie z zapisem § 4 ust. 4 w/w regulaminu. Wykonawca w ciągu 2 dni roboczych od zakończenia szkolenia musi dostarczyć do Powiatowego Urzędu Pracy w Nakle nad Notecią, ul. Dąbrowskiego 46 zaopiniowane, przez trenera/wykładowcę, wnioski/biznesplany. Program szkolenia powinien zapewnić uczestnikom uzyskanie teoretycznych i praktycznych umiejętności, przygotowujących do samodzielnego prowadzenia działalności gospodarczej. Do prowadzenia zajęć dla danej grupy Wykonawca musi zapewnić minimum 1 osobę z odpowiednimi kwalifikacjami i posiadającą doświadczenie w prowadzeniu tego typu szkoleń tzn. na przestrzeni ostatnich 3 lat przeprowadziła minimum 6 szkoleń z zakresu ABC Przedsiębiorczości. d. Osoba, która w trakcie odbywania szkolenia przebywać będzie 80% czasu na zwolnieniu lekarskim nie może uzyskać zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. e. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia wszystkich uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. Okres ubezpieczenia obejmie cały okres trwania szkolenia i należy go uwzględnić w całkowitym koszcie szkolenia. f. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzania egzaminu wewnętrznego w celu zweryfikowania wiedzy uczestników. Zaopiniowanie wniosku/biznesplanu przez trenera/wykładowcę będzie podstawą do wydania zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. 9. Zaświadczenia a. Po zakończeniu szkolenia oraz napisaniu biznesplanu/wniosku o jednorazowe środki uczestnicy muszą otrzymać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne z § 75 ust. 3 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. nr 279 poz. 1641) zawierające: - numer z rejestru, - imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, - nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, - formę i nazwę szkolenia, - okres trwania szkolenia, - miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, - tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, - podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniowa przeprowadzającą szkolenie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.20.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Źródłem finansowania szkoleń jest Europejski Fundusz Społeczny w ramach projektu Przedsiębiorczość szansą na rozwój regionu kujawsko- pomorskiego w ramach PO KL Poddziałania 6.2.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowa MOGILMED s.c. Paweł Kraśny, Beata Kraśna, Świerkówiec 49, 88-300 Mogilno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43050,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35424,00

  • Oferta z najniższą ceną: 28290,00 / Oferta z najwyższą ceną: 35424,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.