Ogłoszenie z dnia 2013-08-21
Opole: Usługa sprzątania pomieszczeń administracyjno-biurowych w budynku Oddziału Okręgowego NBP w Opolu
Numer ogłoszenia: 336916 - 2013; data zamieszczenia: 21.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Opolu, ul. Damrota 2b, 45-950 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4012400, faks 077 4012409.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania pomieszczeń administracyjno-biurowych w budynku Oddziału Okręgowego NBP w Opolu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Opróżnianie koszy na śmieci oraz wynoszenie wszystkich odpadów i śmieci do miejsc na ten cel przeznaczonych, 2. Wynoszenie posegregowanych odpadów komunalnych do odpowiednich pojemników, 3. Opróżnianie niszczarek, 4. Zamiatanie i odkurzanie oraz konserwację posadzek i listew przypodłogowych, 5. Czyszczenie okładzin kamiennych na ścianach, 6. Odkurzanie, ścieranie kurzu i czyszczenie mebli, np. biurek, stołów, szaf, krzeseł, itd., 7. Sprzątanie schodów wewnętrznych budynku (klatki schodowe) oraz odkurzanie i mycie poręczy, 8. Czyszczenie luster, grzejników, parapetów, dostępnych lamp, obrazów, gzymsów, krat wewnątrz budynku, 9. Mycie schodów klatek schodowych, 10. Czyszczenie i dezynfekowanie pomieszczeń i urządzeń sanitarnych, 11. Czyszczenie pomieszczeń socjalnych - kuchennych (czyszczenie zlewów, szafek kuchennych, lodówek, mycie i odkurzanie podłóg), 12. Odkurzanie i mycie drzwi frontowych i drzwi wejścia zapasowego do budynku biurowego, 13. Mycie i polerowanie powierzchni szklanych m.in. ścian działowych o konstrukcji metalowo-szklanych oraz boksów kasowych, 14. Czyszczenie gniazd wtykowych i wyłączników światła, 15. Czyszczenie, konserwacja i polerowanie ścian ze stali nierdzewnej kabiny windy, 16. Czyszczenie elementów wykonanych z blachy, 17. Czyszczenie i odkurzanie wykładzin tekstylnych, usuwanie plam z tych wykładzin, 18. Czyszczenie wpustów pod mat i czyszczenie mat znajdujących się przed wejściem głównym do obiektu NBP oraz w wiatrołapie. 19. Pranie mat czyszczących 20. Mycie koszy na śmieci, 21. Mycie drzwi drewnianych, drzwi metalowych pełnych i przeszklonych, i wewnętrznych parapetów okiennych, 22. Polerowanie posadzek i listew przypodłogowych z granitu lub granitogresu oraz filarów i ścian posiadających okładzinę z marmuru, 23. Odkurzanie dostępnych lamp oświetleniowych (kinkiety), 24. Czyszczenie i polerowanie elementów konstrukcyjnych wykonanych z mosiądzu (kołowroty, osłona filarów, poręcze i uchwyty w drzwiach, barierki porządkowe), 25. Wykonywanie w zastępstwie prac w rejonie powierzonym pracownikowi Zamawiającego w przypadku jego nieobecności. Przedmiot zamówienia nie obejmuje czyszczenia sprzętu komputerowego, kserokopiarek, faksów oraz aparatów telefonicznych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Impel Cleaning Sp. z o.o., ul. Śleżna 118, 53-111 Wrocłąw, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 206000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 189000,00
Oferta z najniższą ceną: 189000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 621720,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są usługi powszecjnie dostępne o ustalonych standartach jakościowych , a wartosc zamówienia jest mniejsza niż kwoty okreslone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8. art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.)
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA 2025 R.
- Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Urzędu Miasta Opola wraz z dostawą niezbędnych środków czystości, higieny i materiałów eksploatacyjnych.
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby bieżącej działalności SP ZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Usługa organizacji staży uczniowskich
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH NA 5 I 6 PIĘTRZE BUDYNKU PRZY UL. MŁYNARSKIEJ 42, NA POTRZEBY POLSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa sprzątania nieruchomości stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- Usługa sprzątania pomieszczeń i obiektów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Kompleksowa usługa sprzątania w najmowanych lokalach na potrzeby działalności ROPS, WOA i CIC w roku 2025
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.