Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-09
Czchów: Zakup paliwa na potrzeby Gminy Czchów
w 2016 roku
Numer ogłoszenia: 336918 - 2015; data zamieszczenia: 09.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czchów , ul. Rynek 12, 32-860 Czchów, woj. małopolskie, tel. 014 66 21 710, faks 014 66 21 733.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czchow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup paliwa na potrzeby Gminy Czchów w 2016 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: zakup paliwa na potrzeby Gminy Czchów w 2016 roku tj. kupno benzyny bezołowiowej Pb 95 dla środków transportowo- sprzętowych, kupno oleju napędowego dla środków transportowo - sprzętowych oraz kupno gazu LPG do środków transportowych, w szacunkowych ilościach: a) etyliny bezołowiowej Pb 95 - 1.950 litrów; b) oleju napędowego - 30.580 litrów, 3) skroplony gaz ropopochodny (LPG) - 900litrów 3.Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu mniejszej ilości paliw niż podane w rozdziale III pkt 2, bez roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy. 4.Benzyna bezołowiowa i olej napędowy powinny spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (t.j. Dz. U z 2014 r., poz. 1728 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. (Dz.U z 2015r., poz.1680) w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych. 5.Zakup paliw płynnych polegać będzie na tankowaniu pojazdów i urządzeń Zamawiającego na stacji paliw Wykonawcy (znajdującej się w odległości do 8 km od siedziby Zamawiającego: Czchów, Rynek 12 liczonej najkrótszą drogą publiczną (gminną, powiatową, wojewódzką lub krajową). 6.Odbiór towarów odbywać się będzie bezgotówkowo i rejestrowany będzie na kartę WZ zawierającą w szczególności: datę i godzinę tankowania, rodzaj pobranego paliwa, ilość zatankowanego paliwa, markę i nr rejestracyjny pojazdu/markę urządzenia, nazwisko i potwierdzenie osoby pobierającej. 7.Rozliczanie zawartych transakcji odbywać się będzie dwa razy w miesiącu na podstawie wystawianych faktur VAT, przy czym ustala się następujące okresy rozliczeniowe: od 01 do 15 dnia każdego miesiąca i od 16 do ostatniego dnia każdego miesiąca. 8.Z uwagi na brak możliwości magazynowania paliw płynnych, tankowanie pojazdów i urządzeń odbywać się będzie sukcesywnie, wg aktualnych potrzeb Zamawiającego. 9.Zamawiający wymaga aby stacja paliw była czynna 24 godziny na dobę we wszystkie dni w ciągu roku 2016..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy dostaw zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.13.30.00 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG) .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że posiada koncesję wydaną przez Urząd Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciekłymi objętymi niniejszym zamówieniem zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jednolity Dz. U. 2012r., poz.1059 z późn. zm.). Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie analizy treści oświadczenia z art. 22 ust. 1 pzp oraz dokumentu określonego w rozdziale VII ust.1 pkt 2.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie analizy treści oświadczenia z art. 22 ust. 1 pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje w celu realizacji zamówienia stacją paliw zlokalizowaną w odległości nie większej niż 8 km od siedziby Zamawiającego w Czchowie Rynek 12, liczonej najkrótszą drogą publiczną gminną , powiatową , wojewódzką lub krajową ; Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie analizy treści oświadczenia z art. 22 ust. 1 pzp oraz dokumentu określonego w rozdziale VII ust.1 pkt 3.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie analizy treści oświadczenia z art. 22 ust. 1 pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie analizy treści oświadczenia z art. 22 ust. 1 pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pozostałe dokumenty lub oświadczenia : 1) Formularz ofertowy zał. nr 1 do SIWZ 2)Pełnomocnictwo, określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 3)Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. 4)Zgodnie z art. 26 ust.2 b pzp, wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu w oryginale pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.(zał. nr 6 do SIWZ) 5)Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów zamawiający żąda dokumentów dotyczących w szczególności : zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 6)Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdz. VII ust. 3 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepis dotyczący terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. 7) Zobowiązanie załącznik Nr 5 do SIWZ - jeżeli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności faktury - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Projekt umowy stanowi załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W jej treści podano wszelkie istotne dla Zamawiającego warunki realizacji zamówienia. Przewidywane istotne zmiany do umowy w stosunku do treści wybranej oferty i warunki tych zmian. Zamawiający na podstawie art.144 ust. 1 ustawy zastrzega sobie prawo do zmiany treści umowy w zakresie : 1. Zaistnienia zdarzeń uniemożliwiających wykonanie umowy w terminie z przyczyn niezależnych od wykonawcy lub zamawiającego, udokumentowanych w sposób nie budzący zastrzeżeń. Zamawiający na wniosek Wykonawcy może przedłużyć wówczas termin realizacji zamówienia; 2. Jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego (korzyść ekonomiczna, techniczna, eksploatacyjna); 3.Jeżeli wystąpiły okoliczności, których strony przy dołożeniu należytej staranności na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia. 4.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia określonego w umowie z powodu ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 2.Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy : 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno- organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawcy) 2) zmiana danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czchow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Czchowie, Rynek 12, 32-860 Czchów pok.15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2015 godzina 08:45, miejsce: Urząd Miejski w Czchowie, Rynek 12, 32 - 860 Czchów, Biuro podawcze I piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI CZCHÓW
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W CZCHOWIE W 2025 r.
- Sukcesywna Dostawa Artykułów Żywieniowych Dla Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Jurkowie w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół i Przedszkola im. ks. prof. Józefa Tischnera w Domosławicach w 2025r.
- Zakup i dostawa sprzętu, oprogramowania i przeprowadzenie audytów w ramach projektu "Gmina Czchów - Cyberbezpieczny Samorząd".
więcej: przetargi CZCHÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup bezgotówkowy paliw płynnych dla ZGKiM w Lubrzy na rok 2025
- DOSTAWA PALIWA W 2025 ROKU
- Dostawa paliw dla Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie w 2025 r.
- "RDW w Puławach Dostawa paliw" (zamówienie na rok 2025)
- Zakup paliw silnikowych do pojazdów i urządzeń będących własnością Gminy Czerniewice w roku 2025
- Dostawa oleju napędowego dla Gminy Rogowo
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.