Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-07
Biała Podlaska: Dostawa produktów leczniczych w podziale na 18 części, Sprawa znak: ZP.3520/36/12
Numer ogłoszenia: 336974 - 2012; data zamieszczenia: 07.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej , ul. Terebelska 57-65, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3428296, faks 083 3428297.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów leczniczych w podziale na 18 części, Sprawa znak: ZP.3520/36/12.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów leczniczych w podziale na 18 części.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Część 1 - 100,00 PLN; Część 2 - 200,00 PLN; Część 3 - 700,00 PLN; Część 4 - 1 300,00 PLN; Część 5 - 600,00 PLN; Część 6 - 400,00 PLN; Część 7 - 150,00 PLN; Część 8 - 200,00 PLN; Część 9 - 200,00 PLN; Część 11 - 200,00 PLN; Część 13 - 200,00 PLN; Część 14 - 500,00 PLN
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj. zezwolenie uprawniające do obrotu na terenie Polski produktami leczniczymi stanowiącymi przedmiot zamówienia /odpowiedni dokument/(o ile dotyczy): 1) ważne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej; 2) ważne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na wytwarzanie produktów leczniczych jeżeli Wykonawca jest wytwórcą; 3) w przypadku Wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny, skład celny - zezwolenie na prowadzenie składu konsygnacyjnego, składu celnego zawierające uprawnienie przyznane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego w zakresie obrotu produktami leczniczymi.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.Wykonawca w sytuacji, gdy będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (niezależnie od charakteru prawnego łączących ich stosunków) jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia i przedstawi w tym celu, w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu przedmiotowego zamówienia. 3. Oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego. 1) Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz. 2) Wypełnione formularze cenowe. 3) Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zgodnie z zał. nr 5 do siwz. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz warunki zmian reguluje wzór umowy (załącznik nr 1 do siwz).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy zamawiający udostępni siwz w formie papierowej, cena 20 zł, pok. 208 przy ul. Okopowej 3 lub za zaliczeniem pocztowym - cena 30 zł. Prośbę można przesłać na faks 83/342-82-97.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2012 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej, 21-500 Biała Podlaska, ul. Okopowa 3, pok. 105.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) Termin zapłaty za zrealizowane dostawy nie może być krótszy niż 30 dni od dnia złożenia zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. 2) Ceny jednostkowe brutto/netto nie wzrosną przez okres obowiązywania umowy (z zastrzeżeniem zapisów zawartych w umowie).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Cisplatin i.v.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cisplatin i.v. 10mg - 800 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.09.2013.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Cisplatin i.v.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cisplatin i.v. 25mg - 600 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.09.2013.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Cisplatin i.v.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cisplatin i.v. 50mg - 1 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.09.2013.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Cisplatin i.v.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cisplatin i.v. 100 mg - 1 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.09.2013.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Acidum levofolinicum inj.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Acidum levofolinicum inj. 200 mg - 300 szt, Acidum levofolinicum inj. 450 mg - 100 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.09.2013.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Fluorouracil inj. i.v. i.a.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fluorouracil inj. i.v. i.a. 500 mg - 1 100 szt, Fluorouracil inj. i.v. i.a. 1000 mg - 1 200 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.09.2013.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Calcii folinas inj. i.v.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Calcii folinas inj. i.v. 100 mg - 500 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.09.2013.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Calcii folinas inj. i.v.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Calcii folinas inj. i.v. 200 mg - 600 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.09.2013.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Calcii folinas inj. i.v.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Calcii folinas inj. i.v. 300 mg - 300 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.09.2013.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Doxorubicin inj. i.v.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doxorubicin inj. i.v. 10 mg - 700 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.09.2013.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Doxorubicin inj. i.v.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doxorubicin inj. i.v. 50mg - 500 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.09.2013.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Etoposide inj. i.v.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Etoposide inj. i.v. 50 mg - 300 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.09.2013.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Etoposide inj. i.v.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Etoposide inj. i.v. 100 mg - 500 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.09.2013.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Etoposide inj. i.v.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Etoposide inj. i.v. 200 mg - 800 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.09.2013.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Mitomycin i.v.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mitomycin i.v. 10 mg - 30 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.09.2013.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Cytarabine i.v.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cytarabine i.v. 100 mg - 30 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.09.2013.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Cytarabine i.v.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cytarabine i.v. 500 mg - 50 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.09.2013.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Methotrexate i.v.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Methotrexate i.v. 1 g - 30 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.09.2013.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Dostawa unitu stomatologicznego, lamp przepływowych bakteriobójczych oraz napędu ortopedycznego, w podziale na 3 części.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (sprzedaż i dostawa (dystrybucja)) do obiektów Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II
- "Świadczenie usługi ochrony mienia w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów w Białej Podlaskiej"
- Wymiana nawierzchni z płyt betonowych wraz z uzupełnieniem kruszywem mineralnym łamanym, z mechanicznym nadaniem spadków podłużnych (DP nr 1120L)
- "Przebudowa drogi gminnej nr 100655L - ul. Torowej w Białej Podlaskiej"
- Odśnieżanie i usuwanie błota po opadach z dróg na terenie Gminy Biała Podlaska , usuwanie śliskości dróg oraz usuwanie śniegu w okresie listopad 2024 roku - kwiecień 2025 roku.
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.