Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-19
Kalisz: Dostawa produktów mleczarskich, mleka i tłuszczów dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu
Numer ogłoszenia: 33698 - 2009; data zamieszczenia: 19.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Kaliszu , ul. Winiarska 26, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7673016, faks 062 7575724.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.abip.pl/dpskalisz
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu powiatowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów mleczarskich, mleka i tłuszczów dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są powtarzające się okresowo dostawy produktów mleczarskich, mleka i tłuszczów dla Domu Pomocy Spolecznej w Kaliszu. Realizacja wg. każdorazowego zlecenia w okresie od marca 2009 r. - marca 2011 r..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.51.11.00 - Mleko pasteryzowane 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie moą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniaja warunki okreslone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007 r. poz. 1655 ze zm.) b) posiadają uprawnienia do wykonania okreslonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiazekposiadania takich uprawnień, c) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamowienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówien Publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy na podstawie złożonych dokumentów i oswiadczeń okreslonych szczegółowo w SIWZ, wg. formuły spełnia nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu: a) wypełniony formularz oferty sporzadzony na podstawie wzoru stanowiacego załącznik nr 1 do SIWZ, b) wypełniony formularz asortymentowo - cenowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ (podane ceny brutto w załączniku nr 2 obejmują zakup danych produktów od Wykonawcy wraz z teansportem do siedziby Zamawiającego), c) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki okreslone w art. 22 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówien publicznych, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, d) wykaz wykonanych (a takze wykonywanych) dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczecia postepowania o udzielenie zamówienia, (a jezeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartoscią, dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości przedmiotu dat wykonania i odbiorców (tj. zamawiających) oraz załączenia dokumentów potwierdzajacych, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie - załacznik nr 4 do SIWZ, e) aktualny odpis z własciwego rejestru albo aktualne zaświadczenie w wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jezeli odrebne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. dokumenty są składane w formie orginału lub kopii poswiadczonej za zgodność z orginałem przez osobę podpisującą ofertę. Brak jakiegokolwiek z wyzej wymienionych dokumentów lub oświadczeń może spowodować odrzucenie oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/dpskalisz.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej, ul. Winiarska 26, 62-800 Kalisz, pok. 92.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Spolecznej, ul. Winiarska 26, 62-800 Kalisz, pok. 92.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Rozbudowa skateparku w Ogródku Jordanowskim przy ul. Wał Piastowski w Kaliszu
- Wykonanie usługi cateringowej
- Dostawa energii elektrycznej dla RCKiK w Kaliszu
- Dostosowanie budynku Domu Pomocy Społecznej do wymogów przeciwpożarowych.
- Zakup samochodu do transportu osób dializowanych
- Wymiana nawierzchni chodnika, schodów wejściowych oraz części nawierzchni dziedzińca (II etap) przed budynkiem Szkoły Podstawowej nr 16 w Kaliszu przy ul. Fabrycznej 13-15.
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych
- Sukcesywna dostawa żywności w podziale na zadania
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi w Chorzowie, ul. Skrajna 2 - I/2025
- Dostawa nabiału oraz produktów przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych dla potrzeb Kuchni Centralnej działającej przy Zakładzie Komunalnym w Pokoju
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 26 w Chorzowie, ul. Ligonia 14 - I/2025
- Sukcesywne dostawy nabiału i tłuszczy dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.