Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-11-04
Ogłoszenie nr 337022 - 2016 z dnia 2016-11-04 r.
Świnna: Odbudowa ul. Północnej w Rychwałdku w km 0+000-0+210.
Odbudowa ul. Wypoczynkowej w Trzebini w km 0+325-0+345 i
przepust w km 0 +040.
Odbudowa ul. Wolności w Świnnej w km 0+000-0+260.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy w Świnnej, krajowy numer identyfikacyjny
55198700000, ul.
ul. Wspólna
13,
34331
Świnna, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
033 863-80-23, e-mail
, faks
.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.swinna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
http://bip.swinna.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://bip.swinna.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012r. - Prawo pocztowe Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Gmina Świnna ul. Wspólna 13 34 - 331 Świnna
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa ul. Północnej w Rychwałdku w km 0+000-0+210.
Odbudowa ul. Wypoczynkowej w Trzebini w km 0+325-0+345 i
przepust w km 0 +040.
Odbudowa ul. Wolności w Świnnej w km 0+000-0+260.
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na odbudowie następujących dróg gminnych: 1)Odbudowa ul. Północnej w Rychwałdku w km 0+000-0+210 - CZEŚĆ I 2)Odbudowa ul. Wypoczynkowej w Trzebini w km 0+325-0+345 i przepust w km 0 +040 - CZEŚĆ II 3) Odbudowa ul. Wolności w Świnnej w km 0+000-0+260 - CZEŚĆ III 2. Zakres przewidywanych prac: 1) "Odbudowa ul. Północnej w Rychwałdku w km 0+000-0+210"- CZĘŚĆ I W celu odbudowy drogi gminnej ul. Północnej w Rychwałdku w km 0+000-0+210 projektowane roboty obejmują: 1. Roboty przygotowawcze i roboty ziemne ? roboty pomiarowe - 0,210 km ? demontaż płyt drogowych, 2 rzędy 3,00+1,00 m na dł. 129,0 mb - 516,00 m2 ? km 0+066 - 0+210 wykop pod koryto drogi na gł, 0,30 m - 151,20 m3 ? km 0+010, km 0+181 wykop pod studnie przy przepustach - 3,00 m3 ? km 0+010 wykop pod przepust F 315 mm - 5,60 m3 ? transport gruzu oraz urobku na odl. do 5 km 2. Odwodnienie ? km 0+010 przepust pod drogą z rur PVC F315mm, na ławie żwirowej gr. 20 cm-7,00 m ? km 0+010 i km 0+181 studnia wlotowa F 600 mm, gł. 1,0m z pokrywą bet. F 800 mm z wpustem żeliwnym - 2 szt ? km 0+010 studnia wylotowa F 600 mm, gł. 1 ,0m z pokrywą bet. F 800 mm z włazem żeliwnym - 1 szt ? km 0+181 ścianka czołowa przy istn. przepuście F 315 mm - 1 szt ? km 0+010-0+210 (str. lewa) ściek z elementów betonowych 50x50x15 cm na ławie betonowej C 12/15 gr. 10 cm - 200,00 mb ? km 0+010 korytka ściekowe 50x50x15 cm, na podsypce cement.-piaskowej (przy wylocie studni) - 10,00 m ? km 0+181 korytka ściekowe 50x50x15 cm, na podsypce cement.-piaskowej (przy wylocie przepustu) - 5,50 m ? umocnienie skarpy przy korytkach i wylocie przepustu płytami ażurowymi 90x60x10 cm - 174,60 m2 3. Podbudowa i nawierzchnia ? profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 753,00 m2 ? dolna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego gr. 20 cm - 753,00 m2 ? górna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego gr. 10 cm - 753,00 m2 ? warstwa wiążąca z mieszanki min.-asfaltowej gr. 5 cm (0,125 Mg/m2) - 576,00 m2 ? skropienie nawierzchni emulsją asfaltową -576,00 m2 ? warstwa ścieralna z mieszanki min.-asfaltowej gr. 4 cm (0,100 Mg/m2) - 576,00 m2 ? km 0+190 górna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego gr. 20 cm (zjazd) - 20,00 m2 ? km 0+050; km 0+190 (zjazdy) warstwa ścieralna z mieszanki min.-asfaltowej gr. 6 cm (0,150 Mg/m2) - 32,00 m2 ? jednostronne (str. prawa) pobocze, szer. 0,30 m z mieszanki kruszyw 0/31,5mm, gr. 10 cm - 60,00 m2 ? km 0+060-0+096 (str. prawa) zabezpieczenie pasa drogowego barierą energochłonną N2W5/B/2 (SP-06/2), rozstaw słupków co 2 m - 36,00 mb. 2) "Odbudowa ul. Wypoczynkowej w Trzebini w km 0+325-0+345 i przepust w km 0 +040" CZĘŚĆ II W celu odbudowy drogi gminnej ul. Wypoczynkowej w Trzebini w km 0+325- 0+345 i przepust w km 0 +040", projektowane roboty obejmują: 1. Roboty przygotowawcze i roboty ziemne - roboty pomiarowe - 0,020 km - km 0+040 wykop pod ławę i korpus muru oporowego - 29,00 m3 - km 0+325-0+345 wykop kosze siatkowo-kamienne - 30,00 m3 - transport urobku na odl. do 5 km - 59,00 m3 2. Km 0+040 Zabezpieczenie korpusu drogi - mur oporowy - ława fundamentowa muru oporowego z betonu klasy C20/25 - 20,00 m3 - zbrojenie konstrukcji ściany pionowej prętami żebrowanymi ? 12mm - 0,801 T - korpus muru oporowego-żelbetowa ściana pionowa z betonu klasy C20/25 na długości 20,00 mb - 9,00 m3 - izolacja pionowa ściany emulsją asfaltową lub lepikiem na gorąco - 30,00 m2 - obsypka mieszanką kruszyw 0/31,5 mm - 15,00 m3 3.Km 0+325-0+345 Zabezpieczenie odcinka drogi - kosze siatkowo-kamienne - budowle siatkowo-kamienne na długości 20,00 mb - 75,00 m3 - izolacja geowłókniną koszy siatkowo-kamiennych - 60,00 m2 4. Podbudowa i nawierzchnia - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 60,00 m2 - dolna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego gr. 20 cm - 60,00 m2 - górna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego gr. 10 cm - 60,00 m2 - warstwa wiążąca z mieszanki min.-asfaltowej gr. 5 cm (0,125 Mg/m2) - 60,00 m2 - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową - 60,00 m2 - warstwa ścieralna z mieszanki min.-asfaltowej gr. 4 cm (0,100 Mg/m2) - 60,00 m2 - korytka ściekowe 50x50x15 cm, na ławie betonowej C12/15 gr. 10 cm - 30,00 m 3) "Odbudowa ul. Wolności w Świnnej w km 0+000-0+260" CZĘŚĆ III W celu odbudowy drogi gminnej ul. Wolności w Świnnej w km 0+000- 0+260, projektowane roboty obejmują: 1. Roboty przygotowawcze i roboty ziemne - roboty pomiarowe - 0,260 km - obustronne ścięcie poboczy na gł. 15 cm - 200,00 m2 (20,00 m3) - wykop pod korytka ściekowe - 35,80 m3 - wykop kosze siatkowo-kamienne - 87,50 m3 - transport urobku na odl. do 5 km 2. Odwodnienie - ława żwirowa gr. 20 cm pod przepusty na zjazdach bocznych - 3,40 m3 - przepusty rurowe pod zjazdami z rur PVC F 250 mm - 5 szt (34,00 m) - osypka przepustów mieszanką kruszyw 0/31,5 mm - 10,00 m3 - korytka ściekowe 40x30x10 cm, na ławie betonowej C 12/15 gr. 15 cm - 44,00 m - korytka ściekowe 50x38x21 cm, na podsypce cementowo-piaskowej - 101,00 m - budowle siatkowo-kamienne na długości 35,00 mb - 78,75 m3 - izolacja geowłókniną koszy siatkowo-kamiennych - 105,00 m2 3. Podbudowa i nawierzchnia - oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową - 727,00 m2 - warstwa wiążąca z mieszanki min.-asfaltowej gr. 5 cm (0,125 Mg/m2) - 727,00 m2 - warstwa ścieralna z mieszanki min.-asfaltowej gr. 4 cm (0,100 Mg/m2) - 727,00 m2 - wykonanie zjazdów bocznych z mieszanki mineralno asfaltowej - 5,00 Mg - obustronne pobocza, szer. 0,40 m z mieszanki kruszyw 0/31,5mm, gr.7 cm - 200,00 m2. Odbudowa drogi realizowana jest w ramach środków na usuwanie skutków klęsk żywiołowych.
II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg
Dodatkowe kody CPV:45232452-5, 45233220-7, 45233127-5, 45233262-3, 45111200-0
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 20/12/2016
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania spełniania warunku w tym
zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniają warunku udziału w tym zakresie na
podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania spełniania warunku w tym
zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniają warunku udziału w tym zakresie na
podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca:
a) wykaże, iż w okresie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i
prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną polegające na budowie,
remoncie, modernizacji, odbudowie lub przebudowie jednej drogi o wartości nie
mniejszej niż: Część I - 90 000 zł brutto, Część II - 40 000 zł brutto, Część III -
70 000 zł brutto,
b) wykaże, że skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w
szczególności odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi osoby, legitymują
się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie
zostaną im powierzone oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj.
co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na
podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadająca co najmniej 3-letnie
doświadczenie (licząc od dnia uzyskania uprawnień) w pracy na stanowisku
kierownika budowy lub kierownika robót drogowych przy realizacji minimum 1
roboty budowlanej polegającej na budowie, remoncie, modernizacji odbudowie lub
przebudowie jednej drogi o wartości nie mniejszej niż: Część I - 90 000 zł brutto,
Część II - 40 000 zł brutto, Część III - 70 000 zł brutto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
1.zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia dokument składa każdy z wykonawców. 2. zaświadczenia właściwego terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia dokument składa każdy z wykonawców. 3. oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzi do zakłócenia konkurencyjności w postępowaniu - wg wzoru - zał. Nr 6 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed
upływem terminu składania ofert, albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z
podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których
roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty
budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty
zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy
czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez
podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej
przyczyny w obiektywnej charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów - inne dokumenty. Zakres referencji i innych dokumentów musi potwierdzić
spełnienie odpowiednio warunku określonego w Rozdziale V ust. 2 pkt. 3) lit. a SIWZ -
zał. Nr 4 do SIWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia dokument
składa przynajmniej jeden z wykonawców.
2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami . Zakres ww. dokumentów musi potwierdzić
spełnienie odpowiednio warunku określonego w Rozdziale V ust. 2 pkt. 3) lit. b SIWZ-
wg Wzoru - Zał. Nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)3. Oprócz oświadczeń lub dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zobowiązani są również dołączyć do oferty: a) wypełniony formularz ofertowy, b) Dokumenty, z których będzie wynikało, że oferta podpisana jest przez osoby uprawnione (np. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, aktualny statut spółki itp.), c) Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie będzie wynikało z załączonego dokumentu, należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. d) kosztorys ofertowy sporządzony na bazie przedmiaru robót, uproszczonej dokumentacji technicznej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. e) potwierdzenie wniesienia przez Wykonawcę wymaganego wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości:
Część I - 3 000,00 zł ( słownie: trzytysiącezłotych)
Część II - 1 500,00 zł ( słownie: jedentysiącpięćsetzłotych)
Część III - 2 000,00 zł (słownie: dwatysiącezłotych)
najpóźniej do dnia 21 listopada 2016r. do godziny 9.45 w następujących formach:
a) w pieniądzu płatne przelewem na rachunek bankowy Urząd Gminy w Świnnej,
ul. Wspólna 13, 34 - 331 Świnna prowadzony przez ETNO Bank Spółdzielczy
w Radziechowach - Wieprzu nr konta 12 8140 0009 0000 1124 2000 0060, do
oferty należy załączyć kopię polecenia przelewu.
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -
kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
( Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240).
2. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niż pieniądz, oryginały dokumentów, o
których mowa wyżej należy złożyć w kasie Urzędu Gminy w Świnnej, natomiast do oferty
należy załączyć ich kopię.
3. Przy wnoszeniu wadium przelewem, dniem wniesienia jest dzień uznania na rachunku
Zamawiającego kwoty wadium.
4.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty
najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego
oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
5.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca
wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
okres gwarancji | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych dopuszcza zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: - wystąpienia w trakcie prowadzenia robót nieprzewidzianych okoliczności własnościowych np. właściciel działki stwierdzi, że została narusza własność jego działki, a więc konieczne będzie wykonanie pomiaru geodezyjnego ustalającego granice przebiegu działki, co zostanie potwierdzone przez Inspektora Nadzoru stosownym protokołem. Ponieważ wykonanie pomiaru geodezyjnego wymaga dłuższego okresu realizacji, Zamawiający może zrezygnować z wykonania robót ustalonych w przedmiarze robót i obniżyć wynagrodzenie wykonawcy o wartość niewykonanych robót zgodnie z kosztorysem ofertowym, co zostanie potwierdzone przez Inspektora Nadzoru stosownym protokołem. Wprowadzenie zmiany do umowy wymaga spisania protokołu konieczności, zaakceptowanego przez obie strony i następować będzie aneksem do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 21/11/2016, godzina: 9:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: I
Nazwa: Odbudowa ul. Północnej w Rychwałdku w km 0+000-0+210
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1) "Odbudowa ul. Północnej w Rychwałdku w km 0+000-0+210"- CZĘŚĆ I
W celu odbudowy drogi gminnej ul. Północnej w Rychwałdku w km 0+000-0+210
projektowane roboty obejmują:
1. Roboty przygotowawcze i roboty ziemne
? roboty pomiarowe - 0,210 km
? demontaż płyt drogowych, 2 rzędy 3,00+1,00 m na dł. 129,0 mb - 516,00 m2
? km 0+066 - 0+210 wykop pod koryto drogi na gł, 0,30 m - 151,20 m3
? km 0+010, km 0+181 wykop pod studnie przy przepustach - 3,00 m3
? km 0+010 wykop pod przepust F 315 mm - 5,60 m3
? transport gruzu oraz urobku na odl. do 5 km
2. Odwodnienie
? km 0+010 przepust pod drogą z rur PVC F315mm, na ławie żwirowej gr. 20 cm-7,00 m
? km 0+010 i km 0+181 studnia wlotowa F 600 mm, gł. 1,0m z pokrywą bet. F 800 mm z wpustem żeliwnym - 2 szt
? km 0+010 studnia wylotowa F 600 mm, gł. 1 ,0m z pokrywą bet. F 800 mm z włazem żeliwnym - 1 szt
? km 0+181 ścianka czołowa przy istn. przepuście F 315 mm - 1 szt
? km 0+010-0+210 (str. lewa) ściek z elementów betonowych 50x50x15 cm na ławie betonowej C 12/15 gr. 10 cm - 200,00 mb
? km 0+010 korytka ściekowe 50x50x15 cm, na podsypce cement.-piaskowej (przy wylocie studni) - 10,00 m
? km 0+181 korytka ściekowe 50x50x15 cm, na podsypce cement.-piaskowej (przy wylocie przepustu) - 5,50 m
? umocnienie skarpy przy korytkach i wylocie przepustu płytami ażurowymi 90x60x10 cm - 174,60 m2
3. Podbudowa i nawierzchnia
? profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 753,00 m2
? dolna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego gr. 20 cm - 753,00 m2
? górna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego gr. 10 cm - 753,00 m2
? warstwa wiążąca z mieszanki min.-asfaltowej gr. 5 cm (0,125 Mg/m2) - 576,00 m2
? skropienie nawierzchni emulsją asfaltową -576,00 m2
? warstwa ścieralna z mieszanki min.-asfaltowej gr. 4 cm (0,100 Mg/m2) - 576,00 m2
? km 0+190 górna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego gr. 20 cm (zjazd) - 20,00 m2
? km 0+050; km 0+190 (zjazdy) warstwa ścieralna z mieszanki min.-asfaltowej gr. 6 cm (0,150 Mg/m2) - 32,00 m2
? jednostronne (str. prawa) pobocze, szer. 0,30 m z mieszanki kruszyw 0/31,5mm, gr. 10 cm - 60,00 m2
? km 0+060-0+096 (str. prawa) zabezpieczenie pasa drogowego barierą energochłonną N2W5/B/2 (SP-06/2), rozstaw słupków co 2 m - 36,00 mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6, 45111200-0,
45232452-5,
45233220-7,
45233127-5,
45233262-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 20/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
okres gwarancji | 40 |
Część nr: II
Nazwa: "Odbudowa ul. Wypoczynkowej w Trzebini w km 0+325-0+345 i przepust w km 0 +040
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: W celu odbudowy drogi gminnej ul. Wypoczynkowej w Trzebini w km 0+325-
0+345 i przepust w km 0 +040", projektowane roboty obejmują:
1. Roboty przygotowawcze i roboty ziemne
- roboty pomiarowe - 0,020 km
- km 0+040 wykop pod ławę i korpus muru oporowego - 29,00 m3
- km 0+325-0+345 wykop kosze siatkowo-kamienne - 30,00 m3
- transport urobku na odl. do 5 km - 59,00 m3
2. Km 0+040 Zabezpieczenie korpusu drogi - mur oporowy
- ława fundamentowa muru oporowego z betonu klasy C20/25 - 20,00 m3
- zbrojenie konstrukcji ściany pionowej prętami żebrowanymi ? 12mm - 0,801 T
- korpus muru oporowego-żelbetowa ściana pionowa z betonu klasy C20/25 na
długości 20,00 mb - 9,00 m3
- izolacja pionowa ściany emulsją asfaltową lub lepikiem na gorąco - 30,00 m2
- obsypka mieszanką kruszyw 0/31,5 mm - 15,00 m3
3.Km 0+325-0+345 Zabezpieczenie odcinka drogi - kosze siatkowo-kamienne
- budowle siatkowo-kamienne na długości 20,00 mb - 75,00 m3
- izolacja geowłókniną koszy siatkowo-kamiennych - 60,00 m2
4. Podbudowa i nawierzchnia
- profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 60,00 m2
- dolna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego gr. 20 cm - 60,00 m2
- górna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego gr. 10 cm - 60,00 m2
- warstwa wiążąca z mieszanki min.-asfaltowej gr. 5 cm (0,125 Mg/m2) - 60,00 m2
- skropienie nawierzchni emulsją asfaltową - 60,00 m2
- warstwa ścieralna z mieszanki min.-asfaltowej gr. 4 cm (0,100 Mg/m2) - 60,00 m2
- korytka ściekowe 50x50x15 cm, na ławie betonowej C12/15 gr. 10 cm - 30,00 m
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6, 45111200-0,
45232452-5,
45233220-7,
45233127-5,
45233262-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 20/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
okres gwarancji | 40 |
Część nr: III
Nazwa: Odbudowa ul. Wolności w Świnnej w km 0+000-0+260
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:"Odbudowa ul. Wolności w Świnnej w km 0+000-0+260" CZĘŚĆ III
W celu odbudowy drogi gminnej ul. Wolności w Świnnej w km 0+000- 0+260,
projektowane roboty obejmują:
1. Roboty przygotowawcze i roboty ziemne
- roboty pomiarowe - 0,260 km
- obustronne ścięcie poboczy na gł. 15 cm - 200,00 m2 (20,00 m3)
- wykop pod korytka ściekowe - 35,80 m3
- wykop kosze siatkowo-kamienne - 87,50 m3
- transport urobku na odl. do 5 km
2. Odwodnienie
- ława żwirowa gr. 20 cm pod przepusty na zjazdach bocznych - 3,40 m3
- przepusty rurowe pod zjazdami z rur PVC F 250 mm - 5 szt (34,00 m)
- osypka przepustów mieszanką kruszyw 0/31,5 mm - 10,00 m3
- korytka ściekowe 40x30x10 cm, na ławie betonowej C 12/15 gr. 15 cm - 44,00 m
- korytka ściekowe 50x38x21 cm, na podsypce cementowo-piaskowej - 101,00 m
- budowle siatkowo-kamienne na długości 35,00 mb - 78,75 m3
- izolacja geowłókniną koszy siatkowo-kamiennych - 105,00 m2
3. Podbudowa i nawierzchnia
- oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową - 727,00 m2
- warstwa wiążąca z mieszanki min.-asfaltowej gr. 5 cm (0,125 Mg/m2) - 727,00 m2
- warstwa ścieralna z mieszanki min.-asfaltowej gr. 4 cm (0,100 Mg/m2) - 727,00 m2
- wykonanie zjazdów bocznych z mieszanki mineralno asfaltowej - 5,00 Mg
- obustronne pobocza, szer. 0,40 m z mieszanki kruszyw 0/31,5mm, gr.7 cm - 200,00
m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6, 45111200-0,
45232452-5,
45233220-7,
45233127-5,
45233262-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 20/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
okres gwarancji | 40 |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- Zaprojektowanie i wykonanie dróg na terenie gminy Gniewkowo
- Przebudowa drogi gminnej ul. Podlesie: Zadanie nr 1: "Przebudowa drogi gminnej ul. Podlesie 0+000 do km 0+118 w Starachowicach". (...)
- Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Osiek Wielki (Osiedle Leśne)
- " Remont drogi powiatowej nr 1667T Wola Chroberska - Złota odc. Odrzywół - Lubowiec ."
- Przebudowa drogi gminnej nr 391004T Ciszyca Dolna-Podjabrzęcina od km 0+000 do km 0+895
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.