Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-19
Giżycko: USŁUGI EDUKACYJNE NA PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DLA UCZNIÓW KIERUNKU TECHNIK MASAŻYSTA W RAMACH PROJEKTU: GIŻYCKI MEDYK Z NOWYMI KWALIFIKACJAMI DLA MASAŻYSTY I RATOWNIKA MEDYCZNEGO.
Numer ogłoszenia: 337119 - 2011; data zamieszczenia: 19.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Policealna im. Hanny Chrzanowskiej , ul. Sikorskiego 3, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-87 4283444, faks 0-87 4283444.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyk.gizycko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI EDUKACYJNE NA PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DLA UCZNIÓW KIERUNKU TECHNIK MASAŻYSTA W RAMACH PROJEKTU: GIŻYCKI MEDYK Z NOWYMI KWALIFIKACJAMI DLA MASAŻYSTY I RATOWNIKA MEDYCZNEGO..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zajęć dodatkowych specjalistycznych z zakresu rehabilitacji i fizykoterapii dla uczniów Szkoły Policealnej im. Hanny Chrzanowskiej w Giżycku kształcących się w zawodzie Technik Masażysta w ramach projektu: Giżycki MEDYK z nowymi kwalifikacjami dla masażysty i ratownika medycznego, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Symbol CPV: 80.00.00.00-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe. Zakres, ilość i rodzaj zajęć określają szczegółowe zadania stanowiące części zamówienia. Czas trwania jednej godziny zajęć dydaktycznych trwa 45 minut. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części: 1. Pracownia kinezyterapii - ćwiczenia - 104 godz. dla 10-14 uczniów grupa A kierunku kształcenia technik masażysta w okresie od 16 stycznia 2012 - do 31 stycznia 2013r., min. 2 godz. tygodniowo. 2. Pracownia kinezyterapii - ćwiczenia - 104 godz. dla 10-14 uczniów grupa B kierunku kształcenia technik masażysta w okresie od 16 stycznia 2012 - do 31 stycznia 2013r., min. 2 godz. tygodniowo. 3. Pracownia fizykoterapii - ćwiczenia - 52 godz. dla 10-14 uczniów grupa A kierunku kształcenia technik masażysta w okresie od 16 stycznia 2012 - do 31 stycznia 2013r., min. 2 godz. tygodniowo. 4. Pracownia fizykoterapii - ćwiczenia - 104 godz. dla 10-14 uczniów grupa B kierunku kształcenia technik masażysta w okresie od 16 stycznia 2012 - do 31 stycznia 2013r., min. 2 godz. tygodniowo. Szczegółowy zakres programu zajęć zostanie ustalony po wyłonieniu Wykonawcy/ców w porozumieniu z Koordynatorem projektu w oparciu o założenia realizacji celów i wskaźników projektu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 16.01.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia muszą spełniać następujące wymogi dotyczące wykształcenia i kwalifikacji: 1. Zadanie Nr 1 i 2 - kwalifikacje w zakresie fizjoterapii lub rehabilitacji, stopień awansu zawodowego nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego, min. 3-letnie doświadczenie w nauczaniu w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2. Zadanie Nr 3 i 4 - kwalifikacje w zakresie fizjoterapii lub rehabilitacji, stopień awansu zawodowego nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego, min. 3-letnie doświadczenie w nauczaniu w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj. prowadzić zajęcia, muszą posiadać kwalifikacje do nauczania w szkole ponadgimnazjalnej zgodne z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty określone w rozdziale VII SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie Strony. W szczególności Zamawiający dopuszcza: 1. Aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp. 2. Zmianę terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, pod warunkiem, że takiej zgody udzieli instytucja dofinansowująca i Zamawiający nie straci dofinansowania. 3. Jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 4. Ze względu na dofinansowane zadania możliwa jest zmiana umowy w zakresie konieczności dostosowania umowy z Wykonawcą do postanowień umowy o dofinansowanie. 5. Zmiany harmonogramu realizacji zadania
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.medyk.gizycko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Policealna im. Hanny Chrzanowskiej ul. Sikorskiego 3, 11-500 Giżycko.
Biuro Koordynatora projektu II p..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Policealna im. Hanny Chrzanowskiej ul. Sikorskiego 3, 11-500 Giżycko, sekretariat szkoły II p..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pracownia kinezyterapii..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ćwiczenia - 104 godz. dla 10-14 uczniów grupa A kierunku kształcenia technik masażysta w okresie od 16 stycznia 2012 - do 31 stycznia 2013 r., min. 2 godz. tygodniowo..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pracownia kinezyterapii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ćwiczenia - 104 godz. dla 10-14 uczniów grupa B kierunku kształcenia technik masażysta w okresie od 16 stycznia 2012 - do 31 stycznia 2013 r., min. 2 godz. tygodniowo..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pracownia fizykoterapii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ćwiczenia - 52 godz. dla 10-14 uczniów grupa A kierunku kształcenia technik masażysta w okresie od 16 stycznia 2012 - do 31 stycznia 2013 r., min. 2 godz. tygodniowo..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pracownia fizykoterapii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ćwiczenia - 52 godz. dla 10-14 uczniów grupa b kierunku kształcenia technik masażysta w okresie od 16 stycznia 2012 - do 31 stycznia 2013 r., min. 2 godz. tygodniowo..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- Modernizacja budynku sali ćwiczeń na terenie Twierdzy Boyen w Giżycku
- Zarządzanie gminnym zasobem nieruchomości miasta Giżycka oraz zarządzanie nieruchomością - targowiskiem "Mój Rynek" i Targowiskiem Miejskim w Giżycku.
- WYCINKA DRZEW, KRZEWÓW, FREZOWANIE PNI, WYKONYWANIE NASADZEŃ DRZEW I KRZEWÓW, PIELĘGNACJĘ ZIELENI ORAZ WYCINKĘ SAMOSIEJ I DRZEW NA TERENACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 24 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Urzędu Gminy Giżycko
- Remont drogi powiatowej nr 1774N Jurkowo - Wolisko - dr. pow. nr 1746N na odcinku Wolisko - dr. pow. nr 1746N
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW MLECZARSKICH NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W GIŻYCKU, NA 2025 ROK.
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konsultacje treści sylabusa i treści kursu "Biologia rozrodu ssaków" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. na Wydziale Biologii (rolnictwo)
- Konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Mikrobiologia w ochronie środowiska i rolnictwie praktyczne aspekty" w celu modyfikacji kierunków na Wydziale Biologii UJ.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Zarządzanie Zasobami Przyrody" - Projekt Key to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Kultury in vitro i eksperymentalna embriologia roślin" dla Wydziału Biologii UJ. Projekt KEY to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje opracowywanych treści sylabusa nowego kursu o roboczym tytule "Wstęp do uczenia maszynowego z wykorzystaniem języka Python dla biologów" - projekt KEY.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Społeczno-ekonomiczne uwarunkowania ochrony przyrody" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.