eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › Dostawa oleju napędowego, benzyny bezołowiowej oraz olejów silnikowych i hydraulicznych dla potrzeb Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Tczewie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-19

Tczew: Dostawa oleju napędowego, benzyny bezołowiowej oraz olejów silnikowych i hydraulicznych dla potrzeb Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Tczewie.
Numer ogłoszenia: 33711 - 2008; data zamieszczenia: 19.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, ul. Lecha 11, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 058 530-40-60, fax 058 530-40-90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.straz.tczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego, benzyny bezołowiowej oraz olejów silnikowych i hydraulicznych dla potrzeb Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Tczewie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw oraz olejów dla potrzeb KP PSP w Tczewie w ilościach przedstawionych poniżej: - olej napędowy w ilości 12.000 l, - benzyna bezołowiowa Pb95 w ilości 5.000 l, - olej silnikowy mineralny 15W40SJ / CF w ilości 10 l, - olej silnikowy mineralny 15W40 CG4 w ilości 200l, - olej hydrauliczny HL / 46 w ilości 200 l

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.10.00.00 - Rafinowane produkty z ropy naftowej Kod CPV wg słownika 2008: 09.10.00.00 - Paliwa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy spełniający wszystkie warunki określone w niniejszej specyfikacji. 3. Oferta musi być zgodna ze wszystkimi wymaganiami określonymi w siwz oraz ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 4. Dostawca musi posiadać koncesje wymaganą na podjęcie działalności w zakresie objętym zamówieniem ważną przynajmniej przez okres trwania umowy. 5. Dostawca musi posiadać stację zlokalizowaną na terenie miasta Tczew. Stacja musi być całodobowa, czynna 7 dni w tygodniu. Dostawca musi zapewnić tankowanie paliw 24 godziny na dobę przez cały okres trwania umowy. 6. Dostawca dostarczy Zamawiającemu wykaz wszystkich swoich stacji paliw. 7. Dostawy produktów będą się odbywać poprzez doraźne bezgotówkowe tankowanie zbiorników pojazdów Zamawiającego oraz ze względu na niewielkie pojemności zbiorników urządzeń ratowniczych, paliwo pobierane będzie bezpośrednio z dystrybutora do zbiorników zastępczych tj. karnistrów lub beczek we wskazanych przez Dostawcę stacjach paliw. 8. Odbiór olejów silnikowych i hydraulicznych, odbywać się będzie na stacji Dostawcy. 9. Ceny za produkty pobrane przez Zamawiającego, będą naliczane według cen obowiązujących w dniu tankowania na stacjach na których zostało pobrane paliwo. 10. Ceny wymienione w pkt 9, pomniejszone o stały upust cenowy udzielony Zamawiającemu w formularzu ofertowym, będą podstawą do obciążania Zamawiającego za pobrane produkty. Oferowany upust cenowy zostanie wprowadzony do umowy i przez okres realizacji umowy nie będzie podlegał zmniejszeniu. 11. Fakturowanie zakupionego paliwa odbywać się będzie w okresach miesięcznych. 12. Po wyłonieniu Dostawcy, Zamawiający przedłoży, jako załącznik do umowy zbiorcze zestawienie pojazdów oraz wykaz osób upoważnionych do pobierania paliw. 13. Dostawca zobowiązany jest załączyć do faktury zbiorcze zestawienie tankowań wystawione na podstawie dokumentów potwierdzających odbiór paliw. 14. Zamawiający wymaga, aby pracownik Dostawcy nadzorujący tankowania pojazdów dokonywał każdorazowo wpisu w kartę drogową tankowanego pojazdu ilości pobieranego paliwa i potwierdzał ten fakt własnoręcznym podpisem w miejscach wyznaczonych w karcie drogowej. 15 Zamawiający wymaga, aby Dostawca po każdym tankowaniu wydał Zamawiającemu dokument potwierdzający sprzedaż paliwa. Dokument powinien zawierać minimum następujące dane: a.datę pobrania paliwa b.numer rejestracyjny pojazdu tankującego c.ilość i rodzaj pobranego paliwa d.cenę paliwa e.wartość upustu (rabatu)-jeśli dotyczy f.imię i nazwisko pobierającego g.podpis pobierającego
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Dostawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp Zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na zgodność z oryginałem przez Dostawcę, następujących dokumentów: 1.Formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do siwz. 2.Koncesję na obrót paliwami wydaną przez Prezesa Regulacji Energetyki na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. 2006 nr 89 poz. 625 - tekst jednolity). 3.Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4.Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Dostawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie potwierdzające, że dostawca lub wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 5.Oświadczenie wynikające z art. 22 i art. 24 uPzp, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do siwz. 6.Oświadczenie dotyczące zobowiązania do podpisania umowy w formie zaproponowanej przez Zamawiającego, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do siwz. 7.Wykaz wszystkich stacji paliw jakimi dysponuje Dostawca.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/panstwowa_straz_pozarna/kppsp_tczew

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można odebrać w siedzibie Zamawiającego tj.: Komenda Powiatowa PSP ul. Lecha 11 83-110 Tczew w pokoju numer 25, II piętro - od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Kopertę zewnętrzną należy zaadresować: Komenda Powiatowa PSP ul. Lecha 11 83-110 Tczew.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.