eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliszRemont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Kaliskiego przy użyciu mieszanki mineralno - asfaltowej, wbudowanej na gorąco z podziałem na dwa zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-04

Kalisz: Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Kaliskiego przy użyciu mieszanki mineralno - asfaltowej, wbudowanej na gorąco z podziałem na dwa zadania
Numer ogłoszenia: 33715 - 2009; data zamieszczenia: 04.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kaliski , Plac Św. Józefa 5, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Kaliskiego przy użyciu mieszanki mineralno - asfaltowej, wbudowanej na gorąco z podziałem na dwa zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Kaliskiego przy użyciu mieszanki mineralno - asfaltowej, wbudowanej na gorąco z podziałem na dwa zadania:. 1)zadanie 1: remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych nr 3247 P, 3248 P, 4327 P, 4328 P, 4342 P, 4487 P, 4580 P, 4581 P, 4582 P, 4583 P, 4584 P, 4585 P, 4586 P, 4587 P, 4588 P, 4589 P, 4590 P, 4591 P, 4592 P, 4593 P, 4594 P, 4595 P, 4596 P, 4597 P, 4598 P, 4599 P, 4600 P, 4601 P, 4602 P, 4603 P, 4604 P, 4606 P, 4607 P, 4608 P, 4609 P, 4610 P, 4611 P, 4612 P, 4637 P, 4638 P, 4640 P, 4641 P, 4642 P, 4643 P, 4644 P przy użyciu mieszanki mineralno - asfaltowej, wbudowanej na gorąco na łącznej powierzchni 1900 m2 2)zadanie 2: remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych nr 4605 P, 4613 P, 4614 P,4615 P, 4616 P, 4617 P, 4618 P, 4619 P, 4620 P, 4621 P, 4622 P, 4623 P, 4624 P, 4626 P, 4627 P, 4628 P, 4629 P, 4630 P, 4631 P, 4632 P, 4633 P, 4634 P, 4635 P, 4636 P, 4639 P, 5305 P, 5312 P, 6217 P, 6232 P przy użyciu mieszanki mineralno - asfaltowej, wbudowanej na gorąco na łącznej powierzchni 1300 m2 Wykonanie robót budowlanych dla zadania 1 i 2 polega na uzupełnieniu ubytków i wybojów o średniej głębokości 5 cm i obłamanych krawędzi nawierzchni jezdni, mieszanką mineralno-asfaltową grysową, o uziarnieniu do 16 mm, stabilności minimum 5,5 kN, wyprodukowaną wg PN-S-96025, wbudowaną na gorąco. Harmonogram określający kolejność dróg na których będzie wykonywany remont wykonawca otrzyma przy podpisaniu umowy. Opis robót znajduje się w formularzu kosztorysu ofertowego oraz w specyfikacji technicznej. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany jest wykonywać na bieżąco obmiar wykonanych robót na formularzu będącym załącznikiem nr 9 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2)prowadzą działalność gospodarczą w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, (Budowa dróg kołowych i szynowych, nr PKD 45.23.A zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 20 stycznia 2004 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD) (Dz. U. Nr 33 poz. 289 z późn. zm.) lub Roboty związane z budową dróg i autostrad, nr PKD 42.11.Z) zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 24 grudnia 2007 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD) (Dz. U. Nr 251 poz. 1885), 3)dysponują co najmniej jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami drogowymi lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia co najmniej jednej osoby z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami drogowymi 4)dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia tj: a)dla zadania 1: minimum 1 samochodem ciężarowym przystosowanym do przewozu gorącej mieszanki mineralno-asfaltowej, posiadającym podwójne ścianki skrzyni ładunkowej i brezent, b)dla zadania 2: minimum 1 samochodem ciężarowym przystosowanym do przewozu gorącej mieszanki mineralno-asfaltowej, posiadającym podwójne ścianki skrzyni ładunkowej i brezent, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia ww. sprzętu 5) udzielą gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 12 miesięcy 2. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków określonych w ust. 1: 1)warunek określony w ust. 1 pkt. 1 zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży dla każdego zadania wraz z ofertą oryginał oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie winno zostać sporządzone wg załącznika nr 1 i/lub 2 do SIWZ, 2)warunek określony w ust. 1 pkt. 2 zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą oryginał lub kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (na każdej zapisanej stronie) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert z następującym wpisem przedmiotu działalności: Budowa dróg kołowych i szynowych, nr PKD 45.23.A, lub Roboty związane z budową dróg i autostrad, nr PKD 42.11.Z, 3)warunek określony w ust. 1 pkt. 3 zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą dla każdego zadania: a)oryginał dokumentu wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia którym oświadczy, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami drogowymi, podając imię, nazwisko i kwalifikacje zawodowe (nr uprawnień),zakres czynności przewidziany do wykonania oraz oryginał pisemnego zobowiązania innych podmiotów, do udostępnienia tej osoby( w przypadku jeżeli nie dysponuje taką osobą). Dokument winien być sporządzony wg załącznika nr 5 i/lub 6 do SIWZ, b)oryginał lub kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (na każdej zapisanej stronie): decyzji o posiadaniu przez osobę o której mowa w ust. 11 pkt. 3 lit. a, uprawnień budowlanych do kierowania robotami drogowymi oraz aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę członków w okręgowej izbie inżynierów budownictwa albo okręgowej izbie architektów, 4)warunek określony w ust. 1 pkt. 4 zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży w ofercie dla każdego zadania oryginał wykazu niezbędnego do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, którym oświadczy, że dysponuje lub będzie dysponował minimum 1 samochodem ciężarowym przystosowanym do przewozu gorącej mieszanki mineralno - asfaltowej posiadającym podwójne ścianki skrzyni ładunkowej i brezent oraz oryginał pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia wskazanego sprzętu (w przypadku jeżeli wykonawca nie dysponuje tym sprzętem). Dokument winien zostać sporządzony wg załącznika nr 7 i/lub 8 do SIWZ. 5) warunek określony w ust. 1 pkt. 5 zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży w formularzu oferty (rozdział 1 siwz) oświadczenie o udzieleniu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 12 miesięcy. Spełnienie warunków określonych w ust. 1 Zamawiający oceni na podstawie dokumentów i oświadczeń zawartych w ofercie zgodnie z poniższą informacją stosując kryteria spełnia,nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy mają dostarczyć następujące dokumenty i ogłoszenia: 1)formularz oferty (sporządzony wg formularza określonego w Rozdziale 1 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia) 2)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (sporządzone wg załącznika nr 1 i/lub 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - sporządzony wg załącznika nr 5 i/lub 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 5)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia co najmniej jednej osoby z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami drogowymi (w przypadku jeżeli wykonawca nie dysponuje taką osobą) 6)dokumenty stwierdzające, że osoba, która przewidziana jest do kierowania robotami budowlanymi posiada wymagane uprawnienia, tj.: a)decyzję o posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami drogowymi, b)zaświadczenie o wpisie na listę członków w okręgowej izbie inżynierów budownictwa lub okręgowej izbie architektów, 7)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca sporządzony wg załącznika nr 7 i/lub 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia . 8)pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, określonego w ust. 10 pkt 4 SIWZ (w przypadku jeżeli wykonawca nie dysponuje takim sprzętem).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://eurzad.spkalisz.finn.pl/serwis/przetargi.jsp?null.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kaliszu Pl. Św. Józefa 5, 62-800 Kalisz, pok. 205-206.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kaliszu Pl. Św. Józefa 5, 62-800 Kalisz, kancelaria ogólna pok.8-9 parter.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1:remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych nr 3247P, 3248P, 4327 P, 4328 P, 4342 P, 4487 P, 4580 P, 4581 P, 4582 P, 4583 P, 4584 P, 4585 P, 4586 P, 4587 P, 4588 P, 4589 P, 4590 P, 4591 P, 4592 P, 4593P, 4594P, 4595 P, 4596P, 4597P, 4598 P, 4599P, 4600P, 4601 P, 4602P, 4603 P, 4604P, 4606P, 4607P, 4608P, 4609P, 4610P, 4611P, 4612P, 4637 P, 4638P, 4640P, 4641 P, 4642P, 4643P, 4644P przy użyciu mieszanki mineralno - asfaltowej, wbudowanej na gorąco na łącznej powierzchni 1900 m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych na łacznej powierzchni 1900m2 polega na uzupełnieniu ubytków i wybojów o średniej głębokości 5 cm i obłamanych krawędzi nawierzchni jezdni, mieszanką mineralno-asfaltową grysową, o uziarnieniu do 16 mm, stabilności minimum 5,5 kN, wyprodukowaną wg PN-S-96025, wbudowaną na gorąco. Harmonogram określający kolejność dróg na których będzie wykonywany remont wykonawca otrzyma przy podpisaniu umowy. Opis robót znajduje się w formularzu kosztorysu ofertowego oraz w specyfikacji technicznej. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany jest wykonywać na bieżąco obmiar wykonanych robót na formularzu będącym załącznikiem nr 9 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2: remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych nr 4605 P, 4613 P, 4614 P,4615 P, 4616 P, 4617 P, 4618 P, 4619 P, 4620 P, 4621 P, 4622 P, 4623 P, 4624 P, 4626 P, 4627 P, 4628 P, 4629 P, 4630 P, 4631 P, 4632 P, 4633 P, 4634 P, 4635 P, 4636 P, 4639 P, 5305 P, 5312 P, 6217 P, 6232 P przy użyciu mieszanki mineralno - asfaltowej, wbudowanej na gorąco na łącznej powierzchni 1300 m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych na łącznej powierzchni 1300m2 polega na uzupełnieniu ubytków i wybojów o średniej głębokości 5 cm i obłamanych krawędzi nawierzchni jezdni, mieszanką mineralno-asfaltową grysową, o uziarnieniu do 16 mm, stabilności minimum 5,5 kN, wyprodukowaną wg PN-S-96025, wbudowaną na gorąco. Harmonogram określający kolejność dróg na których będzie wykonywany remont wykonawca otrzyma przy podpisaniu umowy. Opis robót znajduje się w formularzu kosztorysu ofertowego oraz w specyfikacji technicznej. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany jest wykonywać na bieżąco obmiar wykonanych robót na formularzu będącym załącznikiem nr 9 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.