Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-07
Spytkowice: Prowadzenie zajec w ramach projektu Rozwijamy sie poprzez indywidualizację
Numer ogłoszenia: 337210 - 2012; data zamieszczenia: 07.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Spytkowice , Spytkowice 26, 34-745 Spytkowice, woj. małopolskie, tel. 018 2688370, faks 018 2688961.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajec w ramach projektu Rozwijamy sie poprzez indywidualizację.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych z terenu Gminy Spytkowice w ramach projektu Rozwijamy się przez indywidualizację współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia podzielony jest na III części: Część I - Wykonanie usług edukacyjnych poprzez prowadzenie zajęć w Szkole Podstawowej Nr 1 w Spytkowicach. Część II - Wykonanie usług edukacyjnych poprzez prowadzenie zajęć w Szkole Podstawowej Nr 2 w Spytkowicach. Część III - Wykonanie usług edukacyjnych poprzez prowadzenie zajęć w Szkole Podstawowej Nr 3 w Spytkowicach. 2. Czas trwania jednej godziny zajęć przewiduje się jako 45 minut nieprzerwanej pracy (w przypadku zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy oraz zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - czas trwania jednej godziny zajęć przewiduje się jako 60 minut nieprzerwanej pracy). Część I - Wykonanie usług edukacyjnych w Szkole Podstawowej Nr 1 w Spytkowicach. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: Rok szkolny 2012/2013 - I grupa (do 8 uczniów), II grupa (do 8 uczniów), III grupa (do 8 uczniów) - 30 godzin/grupę. b) Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: Rok szkolny 2012/2013 - I grupa (do 8 uczniów), II grupa (do 8 uczniów) - 30 godzin/grupę. c) Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: Rok szkolny 2012/2013 - I grupa (do 4 uczniów), II grupa (do 4 uczniów), III grupa (do 4 uczniów) - 30 godzin/grupę. d) Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej: Rok szkolny 2012/2013 - I grupa (do 10 uczniów) - 30 godzin/grupę. e) Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: Rok szkolny 2012/2013 - I grupa (do 12 uczniów), II grupa (do 12 uczniów) - 30 godzin/grupę. f) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych (matematyczne): Rok szkolny 2012/2013 - I grupa (do 8 uczniów) - 30 godzin/grupę. g) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych (przyrodnicze): Rok szkolny 2012/2013 - I grupa (do 8 uczniów) - 30 godzin/grupę. h) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych (językowe - język angielski): Rok szkolny 2012/2013 - I grupa (do 8 uczniów) - 30 godzin/grupę. i) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych (plastyczne): Rok szkolny 2012/2013 - I grupa (do 8 uczniów) - 30 godzin/grupę. j) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych (teatralno-muzyczne): Rok szkolny 2012/2013 - I grupa (do 8 uczniów) - 30 godzin/grupę. Część II - Wykonanie usług edukacyjnych w Szkole Podstawowej Nr 2 w Spytkowicach. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: Rok szkolny 2012/2013 - I grupa (do 8 uczniów), II grupa (do 8 uczniów), III grupa (do 8 uczniów) - 30 godzin/grupę. b) Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: Rok szkolny 2012/2013 - I grupa (do 8 uczniów), II grupa (do 8 uczniów), III grupa (do 8 uczniów) - 30 godzin/grupę. c) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych (matematyczne): Rok szkolny 2012/2013 - I grupa (do 8 uczniów), II grupa (do 8 uczniów), III grupa (do 8 uczniów) - 30 godzin/grupę. d) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych (plastyczne): Rok szkolny 2012/2013 - I grupa (do 8 uczniów), II grupa (do 8 uczniów), III grupa (do 8 uczniów) - 30 godzin/grupę. e) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych (teatralno-muzyczne): Rok szkolny 2012/2013 - I grupa (do 8 uczniów), II grupa (do 8 uczniów) - 30 godzin/grupę. Część III - Wykonanie usług edukacyjnych w Szkole Podstawowej Nr 3 w Spytkowicach. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: Rok szkolny 2012/2013 - I grupa (do 8 uczniów), II grupa (do 8 uczniów) - 30 godzin/grupę. b) Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: Rok szkolny 2012/2013 - I grupa (do 8 uczniów), II grupa (do 8 uczniów) - 30 godzin/grupę. c) Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: Rok szkolny 2012/2013 - I grupa (do 4 uczniów), II grupa (do 4 uczniów) - 30 godzin/grupę. d) Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej: Rok szkolny 2012/2013 - I grupa (do 10 uczniów) - 30 godzin/grupę. e) Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: Rok szkolny 2012/2013 - I grupa (do 12 uczniów) - 30 godzin/grupę. f) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych (matematyczne): Rok szkolny 2012/2013 - I grupa (do 8 uczniów) - 30 godzin/grupę. g) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych (przyrodnicze): Rok szkolny 2012/2013 - I grupa (do 8 uczniów) - 30 godzin/grupę. h) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych (językowe - język angielski): Rok szkolny 2012/2013 - I grupa (do 8 uczniów) - 30 godzin/grupę. i) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych (plastyczne): Rok szkolny 2012/2013 - I grupa (do 8 uczniów) - 30 godzin/grupę. j) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych (teatralno-muzyczne): Rok szkolny 2012/2013 - I grupa (do 8 uczniów) - 30 godzin/grupę. Szczegółowy harmonogram godzinowy realizacji zajęć dodatkowych zostanie sporządzony po wyłonieniu Wykonawcy w porozumieniu z dyrektorami poszczególnych szkół. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Opracowanie autorskiego programu indywidualizacji obejmującego tematykę zajęć i przedłożenie dyrektorowi szkoły do akceptacji. 2) Prowadzenie zajęć dodatkowych zgodnie z celami projektu. 3) Prowadzenie zajęć w terminie do 28 czerwca 2013 r. zgodnie z harmonogramem dostosowanym do szkolnego planu lekcji, rozłożonych równomiernie w ciągu roku szkolnego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej zmiany planu lekcji. 4) W przypadku odwołania zajęć Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić zajęcia w innym terminie uzgodnionym z dyrektorem szkoły. 5) Prowadzenie zajęć dla wskazanej liczby uczniów zgodnie z założeniami projektu. 6) Zapewnienie uczniom bezpieczeństwa. 7) Przeprowadzenie wskazanej liczby godzin zajęć w terminie określonym w umowie. 8) Wykorzystanie zgodnie z przeznaczeniem materiałów dydaktycznych zakupionych na potrzeby projektu i wspomagających prowadzenie zajęć. 9) Systematyczne i prawidłowe prowadzenie dokumentacji zajęć, w tym prowadzenie dziennika zajęć, listy obecności, monitorowanie frekwencji uczniów na zajęciach, gromadzenie prac uczniów. 10) Przygotowanie dokumentacji w formie wymaganej do rozliczenia projektu. 11) Przeprowadzenie testów sprawdzających, testów wiedzy, analizy postępów. 12) Wspomaganie promocji i ewaluacji projektu, informowanie o współfinansowaniu ze środków EFS, przestrzeganie wytycznych dotyczących oznaczenia projektu w ramach PO KL. 13) Stosowanie zasady równości szans, w tym zasady równości płci. 14) Współpraca z dyrektorem szkoły i osobami koordynującymi projekt. 15) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 43.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga uprawnień określonych w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400). 1) Dla części postępowania, gdzie będą prowadzone zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej, 2) Dla części postępowania, gdzie będą prowadzone zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej, 3) Dla części postępowania, gdzie zajęcia będą prowadzone zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - kwalifikacje w zakresie logopedii, 4) Dla części postępowania, gdzie będą prowadzone zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - kwalifikacje w zakresie socjoterapii, 5) Dla części postępowania, gdzie będą prowadzone zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - kwalifikacje w zakresie gimnastyki korekcyjnej, 6) Dla części postępowania, gdzie będą prowadzone zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych (matematyczne i przyrodnicze) - kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej, 7) Dla części postępowania, gdzie będą prowadzone zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych (językowe - język angielski) - kwalifikacje w zakresie metodyki nauczania języka angielskiego w edukacji wczesnoszkolnej, 8) Dla części postępowania, gdzie będą prowadzone zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych (plastyczne i teatralno-muzyczne) - kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub sztuki.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą stosowne do zakresu zamówienia uprawnienia określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400). Osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj. prowadzić zajęcia, muszą posiadać kwalifikacje do nauczania w szkole podstawowej zgodne z ww. rozporządzeniem. 1) Dla części postępowania, gdzie będą prowadzone zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej, 2) Dla części postępowania, gdzie będą prowadzone zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej, 3) Dla części postępowania, gdzie zajęcia będą prowadzone zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - kwalifikacje w zakresie logopedii, 4) Dla części postępowania, gdzie będą prowadzone zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - kwalifikacje w zakresie socjoterapii, 5) Dla części postępowania, gdzie będą prowadzone zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - kwalifikacje w zakresie gimnastyki korekcyjnej, 6) Dla części postępowania, gdzie będą prowadzone zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych (matematyczne i przyrodnicze) - kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej, 7) Dla części postępowania, gdzie będą prowadzone zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych (językowe - język angielski) - kwalifikacje w zakresie metodyki nauczania języka angielskiego w edukacji wczesnoszkolnej, 8) Dla części postępowania, gdzie będą prowadzone zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych (plastyczne i teatralno-muzyczne) - kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub sztuki. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie przedstawionego: wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian po zawarciu umowy w sprawie zamópwienia publicznego, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie strony. W szczególności Zamawiający dopuszcza: a) aktualizacje danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmiane formy prawnej, b) jezeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, c) ze względu na dofinansowanie zadania możliwa jest zmiana umowy w zakresie konieczności dostosowania umowy z Wykonawcą do postanowień umowy o dofinansowanie. d) zmiany harmonogramu realizacji zadania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spytkowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Spytkowice
34-745 Spytkowice 26
pokój nr 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Spytkowice 34-745 Spytkowice 26 pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Poddziałanie 9.1.2- Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI SPYTKOWICE
- "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Spytkowice - etap I".
- Budowa tężni solankowej przy budynku WDK w Ryczowie
- Remont kamiennego krzyża pokutnego w Bachowicach
- Kompleksowa realizacja w formie "zaprojektuj i wybuduj" inwestycji pn.: "Remont zabytkowej kaplicy pw. Matki Bożej Częstochowskiej w Lipowej"
- Remont zabytkowej kaplicy pw. Podwyższenia Krzyża Świętego na cmentarzu komunalnym w Ryczowie
więcej: przetargi SPYTKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kompleksowej usługi grupowej superwizji pracy socjalnej
- "Przeprowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych w ramach programu kompleksowego wsparcia rodzin pn. Za życiem"
- Obowiązkowe szkolenia online [... ] organizowane zgodnie z art. 9a ust. 5a ustawy z 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej (Dz.U. z 2024 r. poz. 424)* realizowana w podziale na części
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Stubno
- Przeprowadzenie dwóch warsztatów z zakresu gospodarki o obiegu zamkniętym dla nauczycieli szkół odzieżowych wraz z opracowaniem przykładowego scenariusza lekcji
- REALIZACJA ZADAŃ WYNIKAJĄCYCH Z PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN "ZA ŻYCIEM" NA RZECZ PORADNI PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNEJ W MIKOŁOWIE ETAP II (Część 1- LOGOPEDA I ; Część 2- LOGOPEDA II)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.