Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-07
Bielsko-Biała: Postępowanie o udzielenie zamówienia na realizację zadania pod nazwą: Modernizacja pomieszczeń dla potrzeb Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Dzieci oraz oddziałów zabiegowych w tym:
Etap I: pn. Przebudowa III piętra Pawilonu nr 2 na potrzeby Oddziału Chirurgii Dziecięcej z Pododdziałem Otolaryngologicznym
Etap II: pn. Przebudowa Oddziału Laryngologii położonego na II piętrze Pawilonu nr 2 na Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii Dzieci
Numer ogłoszenia: 337212 - 2012; data zamieszczenia: 07.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Pediatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Sobieskiego 83, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8125004, 8284047, faks 033 8151630.
- Adres strony internetowej zamawiającego: szpital_ped.glt.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia na realizację zadania pod nazwą: Modernizacja pomieszczeń dla potrzeb Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Dzieci oraz oddziałów zabiegowych w tym: Etap I: pn. Przebudowa III piętra Pawilonu nr 2 na potrzeby Oddziału Chirurgii Dziecięcej z Pododdziałem Otolaryngologicznym Etap II: pn. Przebudowa Oddziału Laryngologii położonego na II piętrze Pawilonu nr 2 na Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii Dzieci.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na realizacji zadania pod nazwą: Modernizacja pomieszczeń dla potrzeb Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Dzieci oraz oddziałów zabiegowych w tym: Etap I: pn. Przebudowa III piętra Pawilonu nr 2 na potrzeby Oddziału Chirurgii Dziecięcej z Pododdziałem Otolaryngologicznym Etap II: pn. Przebudowa Oddziału Laryngologii położonego na II piętrze Pawilonu nr 2 na Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii Dzieci zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załączniki (od 8 do 22) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 1.Wymagany maksymalny termin realizacji zamówienia obu etapów do 28.02.2013r. 2.Okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty 5 lat od daty ostatecznego odbioru robót. 3.Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj.: Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) i aktami wykonawczymi do tej ustawy oraz winny być dopuszczone do stosowania w obiektach szpitalnych. Winne również posiadać aprobaty Instytutu Techniki Budowlanej i Państwowego Zakładu Higieny. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia materiały muszą być pełnowartościowe a podstawowe materiały muszą posiadać wymagane stosownymi przepisami świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą, aktualne w dacie zakupu materiałów - na każde żądanie zamawiającego wykonawca obowiązany jest okazać ww dokumenty. 4.Wszelkie prace związane z realizacją zamówienia należy prowadzić w sposób nie zakłócający prawidłowego funkcjonowania szpitala. 5.Określony umową zakres robót Wykonawca winien zrealizować z należytą starannością, zgodnie z wymaganiami Polskich Norm, przepisami Prawa budowlanego, bhp, p.poż, oraz zasadami sztuki budowlanej. 6.Wymaga się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie bę?dą prowadzone roboty budowlane, w celu zapoznania się ze stanem istniejącym i warunkami prac objętych przedmiotem przetargu, a także zdobyciem wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawi?dłowej wyceny wartości robót. Wizja lokalna przeprowadzana jest na koszt Wykonawcy. 7.Dokonana wizja musi być potwierdzona oświadczeniem Wykonawcy (załącznik nr 1 do SIWZ). 8.Wyklucza się możliwość roszczeń wyko?nawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Należy przewidzieć, że roboty nie wymienione w dokumentacji, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót, ale niezbędne do prawidłowego użytkowania obiektu oraz zakończenia pod każdym względem prac budowlanych należy wykonać w ramach podanej ceny. 9.Termin płatności za wykonane roboty nie krótszy niż 30 dni od dnia otrzymania faktury. 10.Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczenia wykonania zamówienia fakturami częściowymi wystawianymi zgodnie z harmonogramem rzeczowo-terminowo-finansowym (załącznik nr 6 do SIWZ), płatnymi w terminach jak w pkt. 9. Ostateczne rozliczenie za wykonane roboty nastąpi w oparciu o fakturę końcową wystawioną na podstawie protokołu odbioru końcowego i potwierdzoną kosztorysem powykonawczym. 11.Zgodnie z zapisami art. 36 ust 4 ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom Informacja dodatkowa: od Wykonawcy wymaga się zachowania kolejności wykonywania prac wg etapów i po uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego oraz użytkownikami remontowanych oddziałów. W żadnym przypadku, wskutek prowadzenia prac remontowo - budowlanych przez Wykonawcę, nie może zostać przerwana ciągłość udzielania świadczeń medycznych dla trafiających do szpitala pacjentów lub przebywających w oddziałach szpitalnych pacjentów.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.22.32.00 - Roboty konstrukcyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 57 000,00 zł Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000r. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert . Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BOŚ S.A. 33 1540 1261 2001 7244 5670 0001 Wadium w formie pieniężnej zostanie uznane za wniesione, jeżeli środki pieniężne faktycznie znajdą się na rachunku bankowym Zamawiającego w wymaganym terminie. Poświadczoną kopie dowodu wpłaty (przelewu) należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach należy złożyć w oryginale w odrębnej kopercie wraz z ofertą. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy pzp, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, lub pełnomocnictw, chyba, ze udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, niezwłocznie po podpisaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócił wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a)odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga złożenia stosowanego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku, zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia przez Wykonawcę. Zamawiający sprawdzi jego kompletność a następnie dokona oceny wg. zasady spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga złożenia stosowanego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dołączenia do oferty wykazu robót potwierdzającego wykonanie przez Wykonawcę w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej: pięć robót budowlanych w obiektach użyteczności publicznej (w tym co najmniej jedna z nich powinna dotyczyć robót budowlanych w obiektach szpitalnych), których zakres co najmniej obejmował: wykonanie robót budowlanych polegających na budowie nowych obiektów lub ich przebudowie, modernizacji, wraz z wykonaniem kompletnych instalacji, o wartości minimum 1 800 000,00 zł brutto każda - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ oraz załączenie do oferty dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie (np. referencje). Ocena spełnienia tego warunku, zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia, wykazu robót oraz referencji przez Wykonawcę. Zamawiający sprawdzi ich kompletność a następnie dokona oceny wg. zasady spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga złożenia stosowanego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku, zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia przez Wykonawcę. Zamawiający sprawdzi jego kompletność a następnie dokona oceny wg. zasady spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga złożenia stosowanego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz oświadczenia dotyczącego pracowników - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ Ocena spełnienia tego warunku, zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń przez Wykonawcę. Zamawiający sprawdzi ich kompletność a następnie dokona oceny wg. zasady spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga złożenia stosowanego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty oraz dokumentów potwierdzających, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową wysokości co najmniej wartości brutto złożonej oferty Ocena spełnienia tego warunku, zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia, polisy i dokumentów przez Wykonawcę. Zamawiający sprawdzi ich kompletność a następnie dokona oceny wg. zasady spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Załącznik nr 1 - formularz oferty; Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielnie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w pkt. 6, a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie lub poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania; Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium; Szczegółowy kosztorys ofertowy (opracowany na podstawie przedmiarów), uwzględniający wszystkie pozycje wyspecyfikowane w przedmiarach robót, oraz inne dodatkowe elementy związane z realizacja zamówienia w przedmiarach robót nie ujęte, jeżeli w ocenie wykonawcy są one niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia; Wypełniony Harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: szpital_ped.glt.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Pediatryczny ul. Sobieskiego 83, 43-300 Bielsko-Biała, budynek Administracji, Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Szpital Pediatryczny ul. Sobieskiego 83, 43-300 Bielsko-Biała, budynek Administracji, Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Korespondencję elektroniczną należy kierować na adres e-mail: szpitalped.zp@wp.pl. Korespondencję faxową należy kierować na nr 33 815 16 30.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Świadczeniu usług konserwacji, drobnych remontów i napraw w zakresie branży budowlanej w obiektach oraz na terenie nieruchomości należących do BCO-SM w Bielsku-Białej.
- Świadczenie usługi cateringowej w ramach świątecznego poczęstunku dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w BIelsku-BIałej
- Dostawa projektora multimedialnego, dostawa ekranu projekcyjnego
- USŁUGA RĘCZNEGO DEMONTAŻU ODPADÓW WIELKOGABARYTOWYCH, I ROZSORTOWANIA/DOCZYSZCZANIA ODPADÓW BUDOWLANYCH
- Sprzedaż i dostarczanie artykułów żywnościowych oraz wody na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku - Białej MOPS. DA - PSU .3211.16.2024
- Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników Ośrodków Wsparcia dla Osób Starszych w Bielsku-Białej
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
- Przebudowa pomieszczeń biurowych od nr 219 do 222 na poziomie I-go piętra w budynku Urzędu Dzielnicy Rembertów
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.