Ogłoszenie z dnia 2012-09-07
Września: Organizację i przeprowadzenie usług szkolenia zawodowego oraz usług szkół nauki jazdy w ramach projektu systemowego -Integracja społeczna i zawodowa klientów Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrześni- realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrześni, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 337230 - 2012; data zamieszczenia: 07.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrześni , ul. Szkolna 24, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 61 43 740 29, faks 61 43 740 36.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.opswrzesnia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizację i przeprowadzenie usług szkolenia zawodowego oraz usług szkół nauki jazdy w ramach projektu systemowego -Integracja społeczna i zawodowa klientów Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrześni- realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrześni, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: 1. Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B - dla min. 5 osób, max. 10 osób 2. Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. T - dla 1 osoby, 3. Zorganizowanie i przeprowadzenia kursu zawodowego: kierowca wózka jezdniowego/ widłowego z wymianą butli - dla min. 2 osób, max. 5 osób, 4. Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego: pracownik wykwalifikowany robotnik budowlany (roboty wykończeniowe w budownictwie) - dla max. 3 osób, 5. Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego: organizacja imprez gastronomicznych - dla min. 5 osób, max.10 osób, 6. Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego: spawanie MAG. TIG - dla max. 3 osób, 7. Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego: pracownik obsługi hotelarskiej - dla min. 2 osób, max. 8 osób, 8. Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego: sprzedawca wraz z obsługą kas fiskalnych i terminali płatniczych - dla min. 5 osób, max. 15 osób, 9. Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego: obsługa komputera i internetu - dla min. 10 osób, max. 30 osób, 10. Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego: ochrona osób i mienia - dla min. 3 osób, max. 8 osób, 11. Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego: obsługa maszyn numerycznych - max. 2 osób, 12. Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego: opiekun osób zależnych (dzieckiem lub osobą starszą) - dla min. 5 osób, max. 10 osób, 13. Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego: wykwalifikowana pomoc domowa - min. 2 osoby, max. 8 osób, 14. Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego: magazynier - max. 2 osób..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie: tj. w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przeprowadzili szkolenia dla osób bezrobotnych, nie mniej niż dla 2 grup po 15 osób każda - na podstawie wykazu usług szkoleniowych wraz z referencjami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym: miejscem do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych na terenie Wrześni;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - na podstawie złożonego oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
zaświadczenia o wpisie do Rejestru Instytucji Szkoleniowych
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień umowy zgodnie z zapisem art. 144 ust. 1 może dotyczyć: a) zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, jak również Wykonawcy przy wystąpieniu okoliczności, które nie mogły być przewidziane przed podpisaniem umowy, a które uniemożliwiają terminową realizację zamówienia (np. choroba, wypadek, zdarzenie losowe oraz inne sytuacje nie wynikające z zaniedbań którejś ze stron), a czas wydłużenia jest niezbędny do wykonania przedmiotu umowy, b) zmianie wynagrodzenia Wykonawcy w sytuacji konieczności zmniejszenia ilości usług przez Zamawiającego (patrz par. 3 umowy), c) zmianie powszechnie obowiązujących przepisów prawa - w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, c) nieprzewidzianych okoliczności formalno-prawnych, d) innych ważnych powodów.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.opswrzesnia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Szkolna 24
62-300 Września
sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2012 godzina 10:45, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Szkolna 24 62-300 Września sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WRZEŚNI
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Września
- Obsługa serwisowa w zakresie przeglądów i konserwacji urządzeń firmy Drager
- Sukcesywne dostawy pelletu drzewnego do szkół w Marzeninie i Otocznej w I półroczu 2025 roku
- Zarządzanie zasobem komunalnym Gminy Września w 2025 roku
- Zakup wyspecjalizowanego sprzętu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Września
- Dowozy szkolne do NOREW i NSP "ARKA" we Wrześni w 2025 roku
więcej: przetargi w Wrześni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów/uczennic oraz nauczycieli w ramach realizacji projektu "Eksperci branży informatycznej" - z podziałem na II części
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na II części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów w ramach projektu "Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie-wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim" nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23.
- Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli na potrzeby realizacji projektów w Powiecie Opatowskim
- Przeprowadzenie kursu z druku 3D - rodzaje technologii addytywnych - poziom zaawansowany w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
więcej: Usługi szkół nauki jazdy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.