Ogłoszenie z dnia 2015-03-11
Pabianice: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i kserokopiarek dla Urzędu Miejskiego w Pabianicach
Numer ogłoszenia: 33723 - 2015; data zamieszczenia: 11.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Grzegorza Mackiewicza, ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 42 2254600, faks 42 2254669.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i kserokopiarek dla Urzędu Miejskiego w Pabianicach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i kserokopiarek dla Urzędu Miejskiego w Pabianicach, wymienionych w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30192113-6. 3. Wymagania techniczne i jakościowe: 1) Materiały eksploatacyjne muszą być wolne od wad technicznych i charakteryzować się wysoką jakością wykonania oraz muszą spełniać wymogi zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ. 2) Wszystkie materiały stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe (zdatne do użytku przez okres co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy) i pochodzić z bieżącej produkcji, oraz muszą być dostarczone w pojedynczych oryginalnych opakowaniach, zabezpieczonych przez producenta gwarancją naklejoną na złączu opakowania - uniemożliwiającą nieniszczące otwarcie tegoż opakowania. 3) Zamawiający wymaga oferowania produktów oryginalnych, tzn. wyprodukowanych przez producenta tego urządzenia, do którego dany materiał jest przeznaczony lub materiałów eksploatacyjnych równoważnych pod warunkiem, że mają one nie gorsze parametry od oryginalnych. 4) W przypadku zaproponowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych Wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające równoważność z produktem oryginalnym: a) Oświadczenie producenta materiału eksploatacyjnego równoważnego, że oferowane kasety z tonerem i/lub tusze są materiałami fabrycznie nowymi, wolnymi od wad, kompletnymi a żaden z elementów kasety z tonerem i/lub tuszu nie jest wtórnie wykorzystany ani nie pochodzi z procesu recyklingu; b) Raporty z testów wydajności wg normy ISO 19752 dla tonerów monochromatycznych, normy ISO 19758 dla tonerów kolorowych i normy ISO 24711 dla wkładów atramentowych informujące o wydajności produktów przetestowanych zgodnie z normą; c) Certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważny; d) Certyfikat ISO 14001 lub równoważny na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych równoważnych, pozwalającą zweryfikować czy producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i nie wpływający negatywnie na środowisko; e) Zaświadczenie producenta materiału równoważnego, że proces produkcji i stosowanie wyprodukowanych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie narusza praw patentowych producentów oryginalnych tonerów, tuszy i kaset; f) Karty charakterystyki bezpieczeństwa materiałów eksploatacyjnych przygotowane zgodnie z wymogami Dyrektywy Unii Europejskiej 91/155/EEC wraz z poprawkami 2001/58/EC dla wszystkich oferowanych równoważnych kaset z tonerem. 4. Ilości zamawianych materiałów zależne będą od potrzeb związanych z działalnością Zamawiającego. Docelową wielkość dostawy każdego rodzaju materiału przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ. UWAGA !!! Tam, gdzie tego Zamawiający wymaga, oferowane materiały eksploatacyjne ze względu na warunki gwarancyjne posiadanego przez Zamawiającego sprzętu, muszą być produktami oryginalnymi tzn. dopuszczonymi do eksploatacji przez producenta drukarki czy kserokopiarki, do której produkt jest przeznaczony (nie może być to produkt zastępczy). Nie wypełnienie wszystkich pozycji lub zaoferowanie produktu innego niż wymagane skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niespełniającej warunków treści SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Arton Stusio Spółka jawna, ul. Piłsudskiego 3F, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 142321,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 169213,13
Oferta z najniższą ceną: 169213,13 / Oferta z najwyższą ceną: 199997,89
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Pzp. Materiały eksploatacyjne do drukarek komputerowych i kserokopiarek są powszechnie dostępne i mają określone standardy jakościowe. Są to dobra popularne zaspokajające potrzeby wszystkich kategorii odbiorców publicznych i prywatnych na terenie całego kraju. Wiele firm z tej branży jest w stanie wykonać zamówienie bez specjalnych przygotowań. Na podstawie art. 69 i 70 ustawy Pzp przeprowadzono zatem procedurę udzielenia zamówienia.
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Ochrona fizyczna, monitoring budynku Sądu Rejonowego w Pabianicach przy ul. Partyzanckiej 105/127 oraz prowadzenie szatni w okresie jesienno-zimowym dla interesantów Sądu Rejonowego w Pabianicach
- Wykonywanie usług hydraulicznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM Pabianice
- Dostosowanie budynku administracyjno-hotelowego do decyzji p.poż.
- Modernizacja 5 piętra w budynku głównym PCM Sp. z o.o. w celu utworzenia oddziału geriatrii w formule zaprojektuj-wybuduj
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3709E w zakresie budowy chodnika w miejscowości Zdziechów - Kazimierz
- Wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 17 w Pabianicach
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby instytucji będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 3964
- 25/D/25 "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących"
- Zakup i dostawa zestawów komputerowych, laptopów, tonerów i akcesoriów dla Urzędu Miasta Częstochowy - 6 części
- Zakup tonerów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej
- dostawa i usługa z zakresu informatyki w podziale na 2 zadania
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.