Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-19
Lublin: Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich na terenie województwa lubelskiego w 2009 r.
Zadanie 6 - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich znajdujących się na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Lublinie
z/s w Bychawie Obwód Drogowy w Bełżycach
Numer ogłoszenia: 33724 - 2009; data zamieszczenia: 19.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Turystyczna 7A, 20-207 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7495300, faks 081 7495341.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich na terenie województwa lubelskiego w 2009 r. Zadanie 6 - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich znajdujących się na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie Obwód Drogowy w Bełżycach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na: wykonaniu remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich na terenie województwa lubelskiego w 2009 r. Zadanie 6:remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich Nr 747,830,809, 828,833, 834 znajdujących się na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie Obwód Drogowy w Bełżycach 2. Remonty cząstkowe należy wykonać zgodnie z niżej wymienionymi Specyfikacjami Technicznymi . - Wymagania ogólne do Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - D 00.00.00 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych techniką sprysku lepiszczem i posypania kruszywem - D 05.03.17.14 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych betonem asfaltowym - D 05.03.17.11 - Frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno - D-05.03.11 3. Remont cząstkowy powierzchniowych ubytków nawierzchni o głębokości do 4,0 cm należy wykonać emulsją modyfikowaną typu SBR (K1 - 70 MP) i grysem bazaltowym z powierzchniowym zamknięciem grysami 2/5 mm lub 2/8 mm. Remont cząstkowy wybojów w warstwie ścieralnej i wiążącej należy wykonać: - stosując emulsję modyfikowaną typu SBR (K1 - 70MP) i grysy bazaltowe z uzupełnieniem podbudowy tłuczniem oraz z powierzchniowym zamknięciem grysami 2/5 mm lub 2/8 mm, - betonem asfaltowym z otaczarki z uzupełnieniem podbudowy tłuczniem oraz z zamknięciem górnej powierzchni powierzchniowym utrwaleniem w przypadku wykonywania remontów cząstkowych bez ramowania. 4. Podane ilości robót są ilościami szacunkowymi. Wartości robót określone w kosztorysie ofertowym są wartościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości robót, zmiany technologii remontu oraz przesunięcia ilości robót pomiędzy drogami. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane roboty. 5. Szczegółowy zakres rzeczowy, ilości robót oraz technologie remontu cząstkowego zostaną określone po przeglądach wiosennych w dniu protokolarnego przekazania placu budowy. Przekazanie placu budowy nastąpi z chwilą wystąpienia sprzyjających warunków atmosferycznych nie później niż do dnia 20.04.2009 r. na drogach zaliczonych do standardu A oraz nie później niż do 30.04.2009r. na drogach zaliczonych do standardu B. Protokół przekazania placu budowy winien zawierać tabelę szczegółowo określającą ilości i wartość robót w poszczególnych technologiach. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie sporządzonego we własnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych robót) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Dyrektora ZDW w Lublinie. 7. Okres gwarancji dla robót objętych zamówieniem wynosi 12 miesięcy od daty odbioru ostatecznego. 8. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Wartość zamówienia (Zadania 6) wraz z wartością zamówień uzupełniających 440 429,18 zł , wartość podstawowa (zadania 6) 422 299,18 zł.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 12 000,00 zł. (słownie złotych: dwanaście tysięcy 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Kredyt Banku S.A. O/Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne dokumenty lub oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Akceptują warunki zawarte w specyfikacji. 2. Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące warunki udziału: 1) Dysponowanie minimum jedną osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy dla branży drogowej, posiadając uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz aktualne zaświadczenie odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, lub przedstawienie pisemnego zobowiązania/ń innego/ych podmiotu/ów do udostępnienia osoby posiadającej wymagane uprawnienia zdolnej do wykonania zamówienia. 2) Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.: - remontów cząstkowych jezdni w technologii mas bitumicznych lub powierzchniowego utrwalenia o powierzchni min. 8 000 m2 lub - robót nawierzchniowych (wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni w technologii mas bitumicznych) w ilości minimum 10 000 m2 z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3) Dysponowanie jednostkami sprzętu i środkami transportu lub przedstawienie pisemnego zobowiązania/ń innego/ych podmiotu/ów do udostępnienia potencjału technicznego, wymienionymi poniżej:a) remonter - min. 2 szt, b) skrapiarka do bitumu - min 1 szt, c) walec ogumiony samojezdny - min.2 szt., d) walec stalowy samojezdny - min. 2szt, e)szczotka mechaniczna - min. 2 szt., f) frezarka - min. 1 szt., g) rozkładarka mas bitumicznych - min. 1 szt, h) piła mechaniczna do cięcia asfaltu - min. 2 szt. 3. Ocena spełniania warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia...
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz minimum 2 robót zrealizowanych przez Wykonawcę w ostatnich 5 latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 4) Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności, zawierający informacje o: dysponowaniu osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy dla branży drogowej wraz z załączoną kserokopią/kserokopiami uprawnień budowlanych w specjalności drogowej, kserokopią/kserokopiami aktualnego zaświadczenia odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej. W przypadku udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia przez inny podmiot/y do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu/ów do jej/ich udostępnienia. 5) Wykaz potencjału technicznego W przypadku udostępnienia potencjału technicznego przez inny podmiot/y do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu/ów do jego udostępnienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdw.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego, lok. 203, lub pocztą elektroniczną po wcześniejszym przesłaniu zamówienia na adres:dzp@zdw.lublin.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2009 godzina 08:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, pok. 107 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12/03/2009 o godz.08:30 w pok. 208...
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Sukcesywne dostawy podstawowych odczynników chemicznych, materiałów filtracyjnych i materiałów laboratoryjnych
- Pełna obsługa serwisowa urządzenia gamma kamery
- Dostawa i montaż systemu zasilania siłowni telekomunikacyjnych WSZ 03 / WSZ 06 w jednostkach Policji woj. lubelskiego
- Wykonanie instalacji antenowych na wybranych obiektach Policji garnizonu lubelskiego
- Usługę odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z Terenowego Oddziału RCKiK w Tomaszowie Lubelskim
- ,,Rozszerzenie Dostępności Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego SPZOZ w Lublinie: Projekt na Rzecz Wszystkich"
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa parkingu i drogi pożarowej na os. Pawlikowskiego 11 w Żorach oraz przebudowa oświetlenia ulicznego
- Modernizacja odcinków DW 975 - z podziałem na części
- Remont DW nr 724 na odcinku od km 16+469 w miejscowości Obory-Łyczyn do km 17+500 w miejscowości Słomczyn, gmina Konstancin Jeziorna, powiat piaseczyński, woj. mazowieckie - nr postępowania 081/25
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 573 od km 0+000 do km 1+200 m. Nowy Duninów, od km 8+070 do km 10+945 m. Lucień" - nr postępowania 090/25
- Naprawy dróg gminnych o nawierzchni utwardzonej
- "Remonty cząstkowe - pozimowe i letnie łatanie wybojów i ubytków jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu oświęcimskiego w 2025 roku"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.