Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-21
Nowa Sucha: DOWÓZ DZIECI DO ZESPOŁU SZKÓŁ w KOZŁOWIE BISKUPIM oraz do ZESPOŁU SZKÓŁ w NOWEJ SUCHEJ w roku szkolnym 2013/2014
Numer ogłoszenia: 337266 - 2013; data zamieszczenia: 21.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Nowa Sucha , 50/8, 96-513 Nowa Sucha, woj. mazowieckie, tel. 046 8612051, faks 046 8612051.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasucha.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWÓZ DZIECI DO ZESPOŁU SZKÓŁ w KOZŁOWIE BISKUPIM oraz do ZESPOŁU SZKÓŁ w NOWEJ SUCHEJ w roku szkolnym 2013/2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dowóz dzieci do Zespołu Szkół w Kozłowie Biskupim oraz do Zespołu Szkół w Nowej Suchej w roku szkolnym 2013-2014. Opis organizacji dowozów Uczniowie wszystkich szkół jeżdżą na trzech trasach. W każdy dzień tygodnia i dla każdej szkoły zajęcia zaczynają się o godzinie 8.00 1. DOWÓZ DZIECI DO ZESPOŁU SZKÓŁ W NOWEJ SUCHEJ: Łączna trasa dowozu uczniów do Zespołu Szkół w Nowej Suchej wynosi 26 km. 40 uczniów dojeżdżających. Wyjazd spod szkoły o godz. 7.10, powrót do szkoły ok. godz. 7.55. Przystanki autobusowe 1. Dojazd do szkoły - 1 km 2. Zespół Szkół w Nowej Suchej - Mizerka - 5 km woj 3. Mizerka - Borzymówka - 4 km 4. Borzymówka - Glinki - 2 km 5. Glinki - Kurdwanów (przy kapliczce) - 3 km 6. Kurdwanów (przy kapliczce) - Kurdwanów (szkoła ) - 3 km 7. Kurdwanów (przy szkole) - Wikcinek - 4 km 8. Wikcinek - Zespół Szkół w Nowej Suchej - 3 km 9. Zespół Szkół w Nowej Suchej - baza 1 km Trasa powrotna też liczy 26 km. Początek trasy Zespół Szkół w Nowej Suchej, Wikcinek, Kurdwanów, Glinki, Borzymówka, Mizerka, Zespół Szkół w Nowej Suchej. minimalna ilość miejsc dla uczniów w autobusie - 39. 2. DOWÓZ DZIECI DO ZESPOŁU SZKÓŁ W KOZŁOWIE BISKUPIM: 155 uczniów dojeżdżających. Przywóz: 6.40- Zespół Szkół-Kornelin-Rokotów-Zespół Szkół (uczniowie klas IV,V,VI oraz gimnazjum) - 15 km 7.10 - Zespół Szkół-Antoniew-Zespół Szkół - 10 km 7.30 - Zespół Szkół-Kornelin-Rokotów-Zespół Szkół (uczniowie klas 0-III szkoły podstawowej) - 15 km Odwóz: 12.40- Zespół Szkół -Antoniew-Rokotów- Zespół Szkół - 25 km 13.45 - Zespół Szkół -Antoniew-Rokotów- Zespół Szkół - 25 km 14.35 - Zespół Szkół -Antoniew-Rokotów- Zespół Szkół - 25 km minimalna ilość miejsc dla uczniów w autobusie - 50. W opisie tras ujęto kursy dowożące uczniów Szkół na imprezy okolicznościowe, które odbywają się w godzinach popołudniowych i wieczornych oraz w dni wolne od lekcji. 1. Ewentualna liczba uczniów może ulec zmianie, 2. Zamawiający zapewni obecność opiekuna w każdym autobusie. 3. Kurs nie może być odwołany. Wykonawca musi zapewnić sprawny technicznie pojazd zastępczy bez dodatkowej opłaty, 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewielkich zmian godzin dowozu i odwozu dzieci, 5. Zamawiający w uzasadnionych przypadkach (np. w sobotę za inny dzień tygodnia, na imprezy okolicznościowe, itp.) zastrzega sobie zlecenie kursu po cenach określonych w ofercie wykonawcy. 6. Zamawiający poprzez pojęcie (kurs) rozumie dowóz na zajęcia i odwóz po zajęciach uczniów w jednym dniu na danej trasie. 7. Zamawiający najpóźniej do 25 każdego miesiąca przed rozpoczęciem wykonania zadań (w danym miesiącu) dostarczy Wykonawcy imienną listę uczniów, wraz z wykazem tras (miejscowości)..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- dowozy uczniów na zajęcia pozalekcyjne obowiązkowe oraz imprezy okolicznościowe
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w przypadku wykonawców, którzy posiadają uprawnienia do świadczenia przewozu osób, tj. licencję na wykonywanie transportu drogowego osób wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. 2012.1265).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w przypadku wykonawców którzy: 1) dysponują min. dwoma autobusami, odpowiednio oznakowanymi, dopuszczone do ruchu zgodnie z prawem polskim, o pojemności minimum: a) 39 miejsc siedzących - jeden autobus b) 50 miejsc siedzących - drugi autobus. W stosunku do wykazanych autobusów, Wykonawca zobowiązany jest posiadać dowód rejestracyjny, ubezpieczenie OC oraz dokument potwierdzający sprawność techniczną pojazdu. 2) dysponują Kierowcami, którzy będą wykonywać usługę dowozu, którzy posiadają prawo jazdy kat. D. Uwaga: Zamawiający zastrzega, że do jednego autobusu musi być przypisany jeden kierowca.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w przypadku wykonawców, którzy są ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia od jednego i od wszystkich zdarzeń na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł (trzysta tysięcy złotych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
parafowany wzór umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowasucha.bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nowa Sucha
Nowa Sucha 59A
96-513 Nowa Sucha
pok. nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Nowa Sucha Nowa Sucha 59A 96-513 Nowa Sucha pok. nr 17.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI NOWA SUCHA
więcej: przetargi NOWA SUCHA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGI PRZEWOZU UCZESTNIKÓW DZIENNEGO DOMU POMOCY "AKADEMIA BIESZCZADZKIEGO SENIORA" W OKRESIE OD STYCZNIA DO CZERWCA 2025 r.
- Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2024/2025
- Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy i Miasta Żuromin w okresie od dnia 01.01.2025 do 31.12.2025
- Świadczenie usług transportu sanitarnego w zakresie transportu krwi i jej składników dla potrzeb RCKiK w Katowicach.
- Przewozy uczniów niepełnosprawnych w roku szkolnym 2024/2025
- Usługa kompleksowego zorganizowania 5-dniowego branżowego szkolenia w ośrodku kształcenia i doskonalenia zawodowego w rolnictwie (Niemcy)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.