eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzegpoprawa parametrów termicznych Muzeum Piastów Śląskich poprzez wymianę centralnego ogrzewania i stolarki okiennej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-27

POZYCJA 33728

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Brzeg: poprawa parametrów termicznych Muzeum Piastów Śląskich poprzez wymianę centralnego ogrzewania i stolarki okiennej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Muzeum Piastów Śląskich, do kontaktów: Paweł Kozerski, Pl. Zamkowy 1, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4163257, fax 077 4164210. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.brzeg-powiat.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zakład Obsługi Inwestycji, Joanna Pustelnik, ul. Lechicka 5, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4169504, fax 077 4164489. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: instytucja kultury; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: poprawa parametrów termicznych Muzeum Piastów Śląskich poprzez wymianę centralnego ogrzewania i stolarki okiennej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: 49-300 Brzeg, ul. Plac Zamkowy 1. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę centralnego ogrzewania dla skrzydła zachodniego, południowego i wschodniego poprzez wymianę pionów, poziomów oraz grzejników 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu publicznym 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.23.54 - Zamki Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.54 - Roboty budowlane w zakresie zamków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 20.10.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10.000,- zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunkiem udziału w postępowaniu jest: - złożenie wniosku wraz z oświadczeniem o spełnieniu warunków postępowania - złożenie oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - wykonanie w ostatnich pięciu latach robót instalacyjnych na obiektach zabytkowych, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom instalacyjnym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - złożenie oświadczenia, iż obrót za 2005r. wynosi minimum 1,0 mln. zł - dysponowanie kadrą posiadającą uprawnienia w zakresie instalacji sanitarnych - potwierdzenie wysokości środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości minimum 100.000 zł - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności na kwotę nie mniejszą niż 50.000 zł - posiadanie certyfikatu na znak jakości I.S.O lub dokumentu równoważnego dotyczącego jakości wykonywanych prac instalacyjnych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Za każdy wykonany w ciągu ostatnich pięciu lat obiekt wraz z załączonym dokumentem potwierdzającym, że roboty zostały wykonane należycie Wykonawca uzyska 1 punkt. Za wykonanie więcej niż 10 robót nie będą przyznawane dodatkowe punkty 2. W przypadku spełnienia wymagań określonych w pkt. 1 przez większą liczbę Wykonawców, Zamawiający zaprosi Wykonawców posiadających największą liczbę punktów 3. W przypadku uzyskania jednakowej liczby punktów decydować będzie kolejność złożenia wniosku Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda załączenia do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia następujących dokumentów: 1. Odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 2. Zaświadczenie z ZUS lub KRUS i Urzędu Skarbowego 3. Wykaz wykonanych robót instalacyjnych w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom instalacyjnym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nich czynności. 5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca 6. Sprawozdanie finansowe za 2005 rok, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu , a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres 7. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek potwierdzająca zdolność kredytową w kwocie minimum 100.000 zł 8. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 80 2. Gwarancja (%) 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.