Ogłoszenie z dnia 2017-01-05
Ogłoszenie nr 3372 - 2017 z dnia 2017-01-05 r.
Rzeszów: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi im. 21 Brygady Strzelców Podhalańskich w Rzeszowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 353473
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 359439
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 17, krajowy numer identyfikacyjny
24573000000, ul.
ul. Bulwarowa
3,
35051
Rzeszów, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
17 748 24 80, faks
17 748 24 91, e-mail
sp17rzeszow@interia.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sp17.resman.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi im. 21 Brygady Strzelców Podhalańskich w Rzeszowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):AM.271.36.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi im. 21 Brygady Strzelców Podhalańskich w Rzeszowie z podziałem na 7 części w ilości wskazanej w załączniku nr 1a SIWZ. Część I zamówienia: Artykuły spożywcze, Część II zamówienia: Warzywa, owoce i ziemniaki, Część III zamówienia: Mięso, wędliny i drób, Część IV zamówienia: Garmażerka, Część V zamówienia: Mleko, przetwory mleczne i jaja, Część VI zamówienia: Pieczywo i wyroby cukiernicze, Część VII zamówienia: Produkty mrożone.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
15000000-8
Dodatkowe kody CPV:
15800000-6,
15300000-1,
03212100-1,
15110000-2,
15130000-8,
15112100-7,
15131500-0,
15894300-4,
15500000-3,
03142500-3,
15811000-6,
15221000-3,
15331170-9,
15330000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Artykuły spożywcze |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT64212.58 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 73317,63 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Warzywa, owoce i ziemniaki |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT65110.17 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 59433,90 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Mięso, wędliny i drób |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT94512.70 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 99987,99 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Garmażerka |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT22956.10 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 23386.86 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Mleko, przetwry mlczne i jaja |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna - art. 93 ust.1 pkt 7 w zw. z art. 146 ust. 6 ustawy Pzp "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 7) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego". Po otwarciu ofert, podczas czynności ich badania Zamawiający zauważył, że w trakcie prowadzonego postępowania dokonane zostały czynności, niezgodne z Pzp, naruszające zasady uczciwej konkurencji i obligujące Zamawiającego do unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - załącznik nr 1 a część V Mleko, przetwory mleczne i jaja zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego i udostępniona Wykonawcom miała charakter niekonkurencyjny. Omyłkowo zawierała w poz. 4 Ser biały półtłusty - smak: czysty, łagodny, lekko kwaśny, posmak pasteryzacji, zapach: pasteryzacji, bez obcych zapachów, konsystencja: jednolita, zwarta, bez grudek, lekko luźna, barwa: biała do lekko kremowej, jednolita w całej masie, termin przydatności nie krótszy niż 7 dni od daty dostawy, opakowanie: kostka 200 - 1000 g, producent: Trzebownisko, Jasienica Rosielna lub równoważne, zawierające nie więcej niż 10 g tłuszczu - zapis w kolumnie jednostki miary, gdzie jako jednostki miary wskazano sztuki. Wada ta, na obecnym etapie postępowania ma charakter nieusuwalny. Wskazany Opis przedmiotu zamówienia jest elementem znaczącym i warunkującym złożenie prawidłowej, niepodlegającej odrzuceniu oferty przez zainteresowanych wykonawców. Nie jest możliwe w toku badania i oceny ofert dokonywanie zmian w opisie przedmiotu zamówienia, zgodnie z treścią wyroku Sądu Okręgowego w Białymstoku z dnia 28 kwietnia 2006r., II CA 218/06, ...wprowadzenie zmian w SIWZ dopiero po upływie terminu składania ofert stanowi rażące naruszenie Prawa zamówień publicznych i narusza warunki udziału wykonawców w postępowaniu o zamówienie publiczne. Jednocześnie jeden z wykonawców, w swoich wyjaśnieniach dotyczących oferty załącznika nr 1 a dla części V wskazuje, że podczas rozmowy telefonicznej prowadził konsultacje z pracownikiem Zamawiającego. Stąd w pozycji 4 części V załącznika nr 1a do SIWZ wskazał jako jednostki miary kilogramy, dokonując wykreślenia sztuk. Poprzez ten fakt zamawiający dopuścił do,nieprzewidzianej ustawą i specyfikacją, czynności kontaktu z potencjalnym oferentem, tym samym równe szanse stron gwarantowane ustawą (art. 7 ust 1) zostały zachwiane. Dokonana przez Zamawiającego czynność opisu przedmiotu zamówienia jak również prowadzenie indywidualnych konsultacji z wykonawcą z naruszeniem przepisów ustawy będzie miała wpływ na wynik postępowania, gdyż każdy z potencjalnych Wykonawców powinien pozyskać takie same informacje o istotnym znaczeniu dla przygotowania oferty i jej obligatoryjnych elementów zgodnie z art. 29 - 30. Powyższe okoliczności doprowadziły, nie tylko do ograniczenia konkurencyjności, ale również do złożenia ofert o nieporównywalnej treści, tym samym nie jest możliwy wybór oferty najkorzystniejszej. Biorąc pod uwagę okoliczności skutkujące unieważnieniem zawartej umowy mieszczące się w dyspozycji art. 146 ust. 6 ustawy pzp Zamawiający unieważnia postępowanie zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp gdyż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Pieczywo i wyroby cukiernicze |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT7518.18 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 12339.03 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Produkty mrożone |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT46814.78 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 47172.30 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Stworzenie strefy relaksu - os. Mieszka I
- Remont budynku administracyjnego Bazy Materiałowej w Brzozowie .
- Opracowanie operatów wodnoprawnych na wprowadzenie wód opadowych i roztopowych do wód lub do ziemi, dla istniejących wylotów kanalizacji deszczowej z odcinków dk zlokalizowanych w woj. podkarpackim
- Dostawa przenośnego sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej- II
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych dla potrzeb PZDW w Rzeszowie o roku produkcji 2024 lub 2025 - 4 zadania (POSTĘPOWANIE II)
- Wymiana części płyt elewacyjnych włókno-cementowych na budynku IT Jasionka 954.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.