Ogłoszenie z dnia 2016-11-07
Ogłoszenie nr 337312 - 2016 z dnia 2016-11-07 r.
Oława: Przebudowa wraz z remontem pomieszczeń w budynku mieszkalnym jednorodzinnym zlokalizowanym na działce nr 267/178 AM-1, obręb ewidencyjny Dębina
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Oława, krajowy numer identyfikacyjny
93102416100000, ul.
Bystrzyca, ul. Lipowa
8,
55200
Oława, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
71 3036724, 3036725, faks
713 036 724, e-mail
joanna.kaczmarek@wroclaw.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.olawa.wroclaw.lasy.gov.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIEPOSIADAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa wraz z remontem pomieszczeń w budynku mieszkalnym jednorodzinnym zlokalizowanym na działce nr 267/178 AM-1, obręb ewidencyjny Dębina
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SA.270.46.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont budynku mieszkalnego jednorodzinnego wraz z przebudową pomieszczeń poddasza. Przebudowa polega na przestawieniu ścian działowych oraz wstawienie okien połaciowych . Budynek mieszkalny, położony jest w obrębie ewidencyjnym Dębina, na dz.nr 267/178 AM-1, gmina Jelcz - Laskowice. ? Powierzchnia działki - 3296,00m2 ? Powierzchnia zabudowy - 149,04m2 ? Powierzchnia biologicznie czynna - 3146,96m2 ? Powierzchnia utwardzona - 0,00m2 Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo i realizowany będzie w oparciu o dokumentację projektową, w tym między innymi o: przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 1 do zaproszenia do negocjacji, projekt budowlany, projekty wykonawcze oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - stanowiące załącznik nr 2 do zaproszenia do negocjacji. ZAKRES ROBÓT OBEJMUJE: Zakres robót do wykonania obejmuje w szczególności: Prace murarskie, w tym wyburzenie istniejących i wykonanie nowych ścian działowych; Zamontowanie stolarki okiennej i drzwiowej, w tym okien połaciowych; Prace instalacyjne elektryczne; Prace instalacyjne sanitarne; Elewacje wraz z ociepleniem ścian; Prace wykończeniowe: tynkowanie, malowanie; Montaż urządzeń sanitarnych i wyposażenia; Zagospodarowanie terenu; Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż., zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, oznakowanie i zabezpieczenie dróg publicznych w zakresie wynikającym z uzgodnień z zarządcami tych dróg, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem zamówienia, wykonanie operatu powykonawczego projektu wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą (2 egz.) naprawę zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, pokrycie kosztów usunięcia niewypałów, niewybuchów i amunicji odkrytych w trakcie robót, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
45200000-9,
45300000-0,
45400000-1,
45310000-3,
45321000-3,
45324000-4,
45332000-3,
45410000-4,
45430000-0,
45440000-3,
45450000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT241013.73 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 276 168,71 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI
na podstawie art. 67 UST. PKT4 USTAWY PZP
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
postępowanie prowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy - tj. w związku z unieważnieniem postępowania prowadzonego przez Zamawiającego w trybie przetargu nieograniczonego, pod numerem SA.270.41.2016, w oparciu o przesłanki z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. brak złożonych ofert.
INNE PRZETARGI Z OŁAWY
- UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO w OŁAWIE
- Remont dachu budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Oławie
- Modernizacja pomieszczeń SOR II
- Budowa boiska w Drzemlikowicach
więcej: przetargi w Oławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.