Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-11
Radziejów: Modernizacja bazy dydaktycznej dla zawodów rolniczych w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Przemystce - dostawa maszyn
Numer ogłoszenia: 33737 - 2015; data zamieszczenia: 11.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Ziemi Kujawskiej , Przemystka 21, 88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2853665, faks 054 2853665.
- Adres strony internetowej zamawiającego: przemystka@przemystka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Placówka oświatowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja bazy dydaktycznej dla zawodów rolniczych w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Przemystce - dostawa maszyn.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja bazy dydaktycznej dla zawodów rolniczych w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Przemystce - dostawa maszyn Część 1 - dostawa ciągnika rolniczego oraz ładowacza czołowego 3 - sekcyjnego samopoziomującego z osprzętem Część 2 - dostawa 15 maszyn rolniczych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.00.00.00 - Maszyny rolnicze 16.70.00.00 - Ciągniki 16.60.00.00 - Specjalne maszyny używane w rolnictwie lub leśnictwie 16.32.00.00 - Maszyny do przygotowania siana 16.12.00.00 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki 16.31.00.00 - Kosiarki 16.33.00.00 - Prasy do belowania słomy lub paszy 16.11.00.00 - Pługi lub brony talerzowe 16.52.00.00 - Samowyładowcze przyczepy do celów rolniczych 16.66.00.00 - 16.66.00.00 42.92.47.40 - Wysokociśnieniowa aparatura czyszcząca 16.14.00.00 - Maszyny do rozrzucania obornika 16.40.00.00 - Maszyny natryskujące używane w rolnictwie lub ogrodnictwie 16.14.10.00 - Rozsiewacze nawozów 16.13.00.00 - Siewniki, sadzarki lub maszyny lub przesadzania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działaności jest krótszy - w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie co najmniej jedną dostawę główną: dla części 1 - na kwotę 80 000,00 złotych, dla części 2 - na kwotę 50 000,00 złotych, polegającą na dostawie sprzętu podobnego rodzaju jak przedmiot zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Należy dostarczyć parametry techniczne sprzętu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - okres gwarancji - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Rozdział 18 siwz
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radziejow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego Przemystka 21 88-200 Radziejów ( sekretariat ).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2015 godzina 10:30, miejsce: Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego Przemystka 21 88-200 Radziejów ( sekretariat ).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest realizowany przy udziale środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Wojewódtwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2007 - 2013 Oś priorytetowa 3. Rozwój infrastruktury społecznej 3.1. Rozwój infrastruktury edukacyjnej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI RADZIEJÓW
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie
- "Świadczenie usług w zakresie odbioru i utylizacji odpadów medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie"
więcej: przetargi RADZIEJÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ciągnika rolniczego wraz z osprzętem na potrzeby Gminy Wiżajny.
- Zakup ciągnika rolniczego wraz z kosiarką wysięgnikową
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z dodatkowym osprzętem (tj. przedni ładowacz czołowy, przedni TUZ oraz pług odśnieżny) dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Kłobucku
- "Zakup ciągnika dla Powiatowego Zarządu Dróg w Ostrowi Mazowieckiej"
- Zakup ciągnika rolniczego (mini) wraz z maszynami do prac komunalnych
- Dostawa i zakup ciągnika rolniczego wraz z osprzętem
więcej: Maszyny rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.