eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomWykonanie remontów cząstkowych nawierzchni ulic masą mineralno-bitumiczną w części północno-zachodniej miasta Radomia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-27

Radom: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni ulic masą mineralno-bitumiczną w części północno-zachodniej miasta Radomia
Numer ogłoszenia: 337385 - 2008; data zamieszczenia: 27.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji , ul. Traugutta 30/30A, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. (048) 365 46 52, faks (048) 365 46 51.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni ulic masą mineralno-bitumiczną w części północno-zachodniej miasta Radomia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni ulic masą mineralno-bitumiczną w części północno-zachodniej miasta Radomia. Zamówienie obejmuje roboty z zakresu: - remont cząstkowy nawierzchni masą mineralno-bitumiczną z wycięciem uszkodzonych miejsc: 9400 m kw, - remont cząstkowy nawierzchni masą mineralno-bitumiczną bez wycięcia uszkodzonych miejsc: 2600 m kw, - remont cząstkowy nawierzchni zimną masą asfaltową: 1000 m kw, - frezowanie nawierzchni bitumicznych: 3000 m kw..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości: 10.000,00 PLN (słownie:dziesięć tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; 2) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 3) dysponują minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń (wymagane przez Prawo budowlane) do pełnienia samodzielnych funkcji w zakresie kierowania i nadzorowania robót drogowych; 4) dysponują niżej podanymi, w pełni sprawnymi i spełniającymi wymagania specyfikacji technicznej, jednostkami podstawowych narzędzi i urządzeń (sprzętu): a) frezarka - min.1 szt., b) skrapiarka - min.1 szt., c) walec stalowy gładki - min.1 szt., d) walec ogumiony - min.1 szt. Wykonawca może także wymienić alternatywne porównywalne technicznie narzędzia i urządzenia proponowane przez siebie dla danych robót, dołączając uzasadnienie swoich propozycji; 5) zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) roboty drogowe o łącznej wartości co najmniej 4.000.000,- PLN (słownie: cztery miliony złotych). Część z w/w robót o łącznej wartości co najmniej 1.000.000,- PLN (słownie: jeden milion złotych) winna być potwierdzona referencjami - opiniami Zamawiających, iż została wykonana należycie. Sposób spełniania warunków w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie: - wymagania określone w pkt 1) z wyjątkiem przesłanek wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Pzp muszą być spełnione przez każdego z Wykonawców oferty wspólnej; - wymagania wymienione w art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Pzp oraz określone w pkt 2), 3), 4) i 5) muszą być spełnione wspólnie lub przez poszczególnych Wykonawców oferty wspólnej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzenie spełniania warunków wymaganych od Wykonawców nastąpi w oparciu o dokumenty i oświadczenia wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły /spełnia - nie spełnia/. Wykonawca, który nie spełni chociażby jednego wymaganego od niego warunku zostanie wykluczony z postępowania przetargowego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych); 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z uprawnieniami budowlanymi i dokumentami potwierdzającymi przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa; 7) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 6) Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 8) wykaz narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; 9) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 8) wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; 10) wykaz ważniejszych robót drogowych wraz z referencjami - opiniami zamawiających. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wówczas wymagane dokumenty i oświadczenia winny być przedłożone przez: - poszczególnych uczestników oferty wspólnej, - ustanowionego pełnomocnika (lidera), stosownie do szczegółowych ustaleń specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty Wykonawca składa zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzdik.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji, 26-600 Radom, ul. Traugutta 30/30A..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, pok. 25 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 16.01.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.