Ogłoszenie z dnia 2016-11-07
Ogłoszenie nr 337393 - 2016 z dnia 2016-11-07 r.
Malbork: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH
W POWIECIE MALBORSKIM W SEZONIE ZIMOWYM
OD DNIA 01.01.2017r. DO DNIA 31.12.2017r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Malborku, krajowy numer identyfikacyjny
17081819000000, ul.
Plac Słowiański
17,
82200
Malbork, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
552 734 542, e-mail
, faks
552 734 542.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.zdp.powiat.malbork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.bip.zdp.powiat.malbork.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.bip.zdp.powiat.malbork.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
osobiście, listownie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
osobiście, listownie
Adres:
Zarząd Dróg Powiatowych w Malborku, Plac Słowiański 17, 82-200 Malbork
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH
W POWIECIE MALBORSKIM W SEZONIE ZIMOWYM
OD DNIA 01.01.2017r. DO DNIA 31.12.2017r.
Numer referencyjny: 5/2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zamówienie obejmuje usługi samochodami, ciągnikami, rozsiewaczami i pługami na terenie powiatu malborskiego w zakresie odśnieżania i zwalczania gołoledzi sprzętem Wykonawcy - (samochody z piaskarkami, ciągniki z pługami i rozsiewaczami, ładowacze) i materiałami uszorstniającymi Zamawiającego na terenie: zadania nr 1 zadania nr 2 zadania nr 3 zadania nr 4 zadania nr 5 zadania nr 6 zadania nr 7 zadania nr 11 zadania nr 12 zadania nr 13 oraz na terenie całego powiatu (w sytuacjach nadzwyczajnych): zadanie nr 8 (teren zadań 1,3) zadanie nr 9 (teren zadań nr 4,5) zadanie nr 10 (teren zadań 6,7,2) Wytyczne dotyczące usługi i ustalenia objęte zamówieniem: 1 Dojazdy do miejsca wyznaczonej pracy i powroty są niepłatne. 2 Stawki w wysokości oferowanej ceny obowiązują we wszystkie dni tygodnia (łącznie z dniami wolnymi od pracy oraz niedziele i święta) na wszystkich zmianach. 3 Stawki oferowane obejmują koszty: paliw, olejów i smarów, niezbędne naprawy bieżące, i przeprowadzenie obsługi codziennej i okresowej sprzętu powierzonego i oferowanego oraz mieszanie i załadunek mieszanki. 4 Zamawiający zastrzega sobie prawo zwolnienia sprzętu ze świadczenia usług objętych "Umową" bez prawa do wynagrodzenia - w przypadku występowania korzystnych warunków atmosferycznych nie wymagających wykonywania usług objętych "Umową". Płatność za wykonaną usługę będzie dokonywana za ilość przepracowanych godzin potwierdzonych przez Zamawiającego na załączonym druku /dokument najmu pojazdu, który będzie załącznikiem do rachunku/. 5 Pojazdy i sprzęt będą wykorzystywane do celów zimowego utrzymania dróg tj. odśnieżania i posypywania jezdni w wyznaczonych przez Zamawiającego miejscach (wg załączonej mapy) środkami uszorstniającymi, oraz załadunku materiału na rozsiewacze i piaskarki. 6 Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć pojazdy wg zadeklarowanej dyspozycyjności w formularzu ofertowym od otrzymania wezwania wraz z obsługą i materiałami pędnymi. 7 Wezwanie może nastąpić w ciągu całej doby przez osoby upoważnione z ramienia Zarządu Dróg Powiatowych w Malborku, które każdorazowo określą rodzaj pracy i drogi na których należy tą pracę wykonać. 8 Załadunek rozsiewaczy środkami uszorstniającymi nastąpi za pomocą sprzętu będącego w dyspozycji Wykonawcy. 9 Zastrzega się wyłączność w użytkowaniu przez Wykonawcę zamontowanego sprzętu i urządzeń jedynie na drogach wyznaczonych przez Zamawiającego. 10 Awarie sprzętu własnego Wykonawca usunie na własny koszt w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 11 Wykonawca zapewnia bezpośrednią łączność z operatorem sprzętu telefonem komórkowym - w ofercie podane zostaną numery telefonów komórkowych i do Wykonawcy. 12 Wykonawca musi dysponować sprzętem wymienionym w opisie dla każdego zadania na które składa ofertę. 13 Pojazd Wykonawcy powinien być wyposażony zgodnie z przepisami zawartymi w treści Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Pojazdy z zamontowanym osprzętem odśnieżnym powinny być wyposażone w światła ostrzegawcze koloru pomarańczowego, zamontowane w górnej części pojazdu. Skrzydła pługów powinny być pomalowane w czerwono - białe pasy oraz posiadać światła pozycyjne ustalające szerokość pługa. Kierowca obsługujący piaskarkę w chwili mijania się z innymi pojazdami i przy mijaniu pieszych musi wyłączyć napęd piaskarki 14 Na pojazdach Wykonawcy (dot. zadań od 1 do 7) w dniach 30.12.2016 - 02.01.2017r zostanie zamontowany system monitorowania pojazdów. Demontaż w/w systemu nastąpi w dniu 30.04.2017r. i ponownie zostanie zamontowany w dniu 01.11.2017r. do dnia 31.12.2017 w związku z czym należy udostępnić pojazdy w siedzibie Państwa firmy po wcześniejszym telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego. 15 Wykonawca zobowiązany jest do rozliczania się ze zużytego piasku i soli dostarczonego mu przez Zamawiającego protokołem na koniec pierwszego sezonu (kwiecień 2017r.) oraz na koniec czasu trwania umowy t.j. 31.12.2017r. 16 Wykonawcy składający oferty na zadania: 1,2,3,4,5,6,7 muszą dysponować utwardzonymi placami składowymi na materiały do mieszanki piasku z solą w ilości około 150Mg (około 100m2) na terenie obejmującym zadanie. 17 Mieszanka piasku i soli musi być przechowywana pod dachem lub przykryciem, które zabezpieczy je przed oddziaływaniem warunków atmosferycznych. 20 Wykonawcy w zadaniach nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 11, 12, 13 muszą posiadać pojazdy i sprzęt wymieniony we wszystkich pozycjach w zadaniu, oraz utwardzony plac na składowanie mieszanki na terenie obsługiwanego zadania a w zadaniu 8,9,10 tylko dla pojedynczych pozycji tego zadania. Zadanie nr 1 - wg załączonej mapy nr1 A. Samochód ciężarowy, skrzyniowy z piaskarką i pługiem Wykonawcy. B. Ładowacz - Wykonawcy. Zadanie nr 2 - wg załączonej mapy nr 1 A. Ciągnik z dwoma napędami, rozsiewaczem i pługiem Wykonawcy. B. Ładowacz - Wykonawcy. Zadanie nr 3 - wg załączonej mapy nr 1 A. Samochód ciężarowy, skrzyniowy z piaskarką i pługiem Wykonawcy B. Ładowacz - Wykonawcy. Zadanie nr 4 - wg załączonej mapy nr 1 A. Ciągnik z dwoma napędami, rozsiewaczem i pługiem Wykonawcy. B. Ładowacz - Wykonawcy. Zadanie nr 5 - wg załączonej mapy nr 1 A. Ciągnik z dwoma napędami i rozsiewaczem i pługiem Wykonawcy. B. Ładowacz Wykonawcy. Zadanie nr 6 - wg załączonej mapy nr 1 A. Ciągnik z dwoma napędami, rozsiewaczem i pługiem Wykonawcy. B. Ładowacz - Wykonawcy Zadanie nr 7 - wg załączonej mapy nr 1 A. Ciągnik z dwoma napędami i rozsiewaczem i pługiem Wykonawcy. B. Ładowacz Wykonawcy. Zadanie nr 8 na teren określony w zadaniu nr 1,3 A. ciągnik z dwoma napędami powyżej 100KM z pługiem Wykonawcy Zadanie nr 9 na teren określony w zadaniu nr 4,5 A. ciągnik z dwoma napędami powyżej 100KM z pługiem Wykonawcy Zadanie nr 10 na teren określony w zadaniu nr 6,7,2 A. ciągnik z dwoma napędami powyżej 100KM z pługiem Wykonawcy Zadanie nr 11 - ścieżka rowerowa przy drodze nr 2340G A. ciągnik - typu lekkiego z pługiem o szerokości do 2,0m - całość Wykonawcy Zadanie nr 12 - ścieżka rowerowa przy drodze nr 2919G ciągnik - ciągnik typu lekkiego z pługiem o szerokości do 2,0m - całość Wykonawcy Zadanie nr 13 - chodnik na wiadukcie (tylko w zakresie dojścia do peronów) i schody od strony pętli autobusowej w Stogach w ciągu drogi powiatowej 2920G.Ośnieżanie ręczne, posypywanie mieszanką Zamawiającego dostępną w skrzyniach umieszczonych w obrębie wiaduktu.
II.5) Główny kod CPV: 90.21.20.00 - 90.21.20.00
Dodatkowe kody CPV:90213000-3
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 138870.00
Waluta:
zł
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Przedmiot zamówienia uzupełniającego wielkości i zakres oraz warunki jak w zamówieniu podstawowym
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesiącach: 12
data rozpoczęcia: 01/01/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Oświadczenie wykonawcy o dostarczeniu polisy ubezpieczeniowej o odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanej usługi tzn. odśnieżania i zwalczania śliskości.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawcy w zadaniach nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 11, 12, 13 muszą posiadać pojazdy i sprzęt wymieniony we wszystkich pozycjach w zadaniu, oraz utwardzony plac na składowanie mieszanki na terenie obsługiwanego zadania a w zadaniu 8,9,10 tylko dla pojedynczych pozycji tego zadania.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
Zadanie nr 1 - wg załączonej mapy nr1
A. Samochód ciężarowy, skrzyniowy z piaskarką i pługiem Wykonawcy.
B. Ładowacz - Wykonawcy.
Zadanie nr 2 - wg załączonej mapy nr 1
A. Ciągnik z dwoma napędami, rozsiewaczem i pługiem Wykonawcy.
B. Ładowacz - Wykonawcy.
Zadanie nr 3 - wg załączonej mapy nr 1
A. Samochód ciężarowy, skrzyniowy z piaskarką i pługiem Wykonawcy
B. Ładowacz - Wykonawcy.
Zadanie nr 4 - wg załączonej mapy nr 1
A. Ciągnik z dwoma napędami, rozsiewaczem i pługiem Wykonawcy.
B. Ładowacz - Wykonawcy.
Zadanie nr 5 - wg załączonej mapy nr 1
A. Ciągnik z dwoma napędami i rozsiewaczem i pługiem Wykonawcy.
B. Ładowacz Wykonawcy.
Zadanie nr 6 - wg załączonej mapy nr 1
A. Ciągnik z dwoma napędami, rozsiewaczem i pługiem Wykonawcy.
B. Ładowacz - Wykonawcy
Zadanie nr 7 - wg załączonej mapy nr 1
A. Ciągnik z dwoma napędami i rozsiewaczem i pługiem Wykonawcy.
B. Ładowacz Wykonawcy.
Zadanie nr 8 na teren określony w zadaniu nr 1,3
A. ciągnik z dwoma napędami powyżej 100KM z pługiem Wykonawcy
Zadanie nr 9 na teren określony w zadaniu nr 4,5
A. ciągnik z dwoma napędami powyżej 100KM z pługiem Wykonawcy
Zadanie nr 10 na teren określony w zadaniu nr 6,7,2
A. ciągnik z dwoma napędami powyżej 100KM z pługiem Wykonawcy
Zadanie nr 11 - ścieżka rowerowa przy drodze nr 2340G
A. ciągnik - typu lekkiego z pługiem o szerokości do 2,0m - całość Wykonawcy
Zadanie nr 12 - ścieżka rowerowa przy drodze nr 2919G
ciągnik - ciągnik typu lekkiego z pługiem o szerokości do 2,0m - całość Wykonawcy
Zadanie nr 13 - chodnik na wiadukcie (tylko w zakresie dojścia do peronów) i schody od strony pętli autobusowej w Stogach w ciągu drogi powiatowej 2920G. Ośnieżanie ręczne, posypywanie mieszanką Zamawiającego dostępną w skrzyniach umieszczonych w obrębie wiaduktu.
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
tak
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie wykonawcy o dostarczeniu polisy ubezpieczeniowej o odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanej usługi tzn. odśnieżania i zwalczania śliskości.
Oświadczenie wykonawcy w zadaniach nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 11, 12, 13 muszą posiadać pojazdy i sprzęt wymieniony we wszystkich pozycjach w zadaniu, oraz utwardzony plac na składowanie mieszanki na terenie obsługiwanego zadania a w zadaniu 8,9,10 tylko dla pojedynczych pozycji tego zadania.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
sytuacja ekonomiczna lub finansowa
zdolność techniczna lub zawodowa
Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 98 |
czas reakcji | 2 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 16/11/2016, godzina: 08:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Zadanie 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH
W POWIECIE MALBORSKIM W SEZONIE ZIMOWYM
OD DNIA 01.01.2017r. DO DNIA 31.12.2017r
Zamówienie obejmuje usługi samochodami, ciągnikami, rozsiewaczami i pługami na terenie powiatu malborskiego w zakresie odśnieżania i zwalczania gołoledzi sprzętem Wykonawcy - (samochody z piaskarkami, ciągniki z pługami i rozsiewaczami, ładowacze) i materiałami uszorstniającymi Zamawiającego.
Zadanie nr 1 - wg załączonej mapy nr1
A. Samochód ciężarowy, skrzyniowy z piaskarką i pługiem Wykonawcy.
B. Ładowacz - Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90212000-6, 90213000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
13230.00
Waluta:
zł
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 98 |
czas reakcji | 2 |
Część nr: 2
Nazwa: Zadanie 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH
W POWIECIE MALBORSKIM W SEZONIE ZIMOWYM
OD DNIA 01.01.2017r. DO DNIA 31.12.2017r
Zamówienie obejmuje usługi samochodami, ciągnikami, rozsiewaczami i pługami na terenie powiatu malborskiego w zakresie odśnieżania i zwalczania gołoledzi sprzętem Wykonawcy - (samochody z piaskarkami, ciągniki z pługami i rozsiewaczami, ładowacze) i materiałami uszorstniającymi Zamawiającego.
Zadanie nr 2 - wg załączonej mapy nr 1
A. Ciągnik z dwoma napędami, rozsiewaczem i pługiem Wykonawcy.
B. Ładowacz - Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90212000-6, 90213000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
13230.00
Waluta:
zł
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 98 |
czas reakcji | 2 |
Część nr: 3
Nazwa: Zadanie 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH
W POWIECIE MALBORSKIM W SEZONIE ZIMOWYM
OD DNIA 01.01.2017r. DO DNIA 31.12.2017r
Zamówienie obejmuje usługi samochodami, ciągnikami, rozsiewaczami i pługami na terenie powiatu malborskiego w zakresie odśnieżania i zwalczania gołoledzi sprzętem Wykonawcy - (samochody z piaskarkami, ciągniki z pługami i rozsiewaczami, ładowacze) i materiałami uszorstniającymi Zamawiającego
Zadanie nr 3 - wg załączonej mapy nr 1
A. Samochód ciężarowy, skrzyniowy z piaskarką i pługiem Wykonawcy
B. Ładowacz - Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90212000-6, 90213000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
13230.00
Waluta:
zł
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 98 |
czas reakcji | 2 |
Część nr: 4
Nazwa: Zadanie 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH
W POWIECIE MALBORSKIM W SEZONIE ZIMOWYM
OD DNIA 01.01.2017r. DO DNIA 31.12.2017r
Zamówienie obejmuje usługi samochodami, ciągnikami, rozsiewaczami i pługami na terenie powiatu malborskiego w zakresie odśnieżania i zwalczania gołoledzi sprzętem Wykonawcy - (samochody z piaskarkami, ciągniki z pługami i rozsiewaczami, ładowacze) i materiałami uszorstniającymi Zamawiającego.
Zadanie nr 4 - wg załączonej mapy nr 1
A. Ciągnik z dwoma napędami, rozsiewaczem i pługiem Wykonawcy.
B. Ładowacz - Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90212000-6, 90213000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
13230.00
Waluta:
zł
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 98 |
czas reakcji | 2 |
Część nr: 5
Nazwa: Zadanie 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH
W POWIECIE MALBORSKIM W SEZONIE ZIMOWYM
OD DNIA 01.01.2017r. DO DNIA 31.12.2017r
Zamówienie obejmuje usługi samochodami, ciągnikami, rozsiewaczami i pługami na terenie powiatu malborskiego w zakresie odśnieżania i zwalczania gołoledzi sprzętem Wykonawcy - (samochody z piaskarkami, ciągniki z pługami i rozsiewaczami, ładowacze) i materiałami uszorstniającymi Zamawiającego.
Zadanie nr 5 - wg załączonej mapy nr 1
A. Ciągnik z dwoma napędami i rozsiewaczem i pługiem Wykonawcy.
B. Ładowacz Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90212000-6, 90213000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
13230.00
Waluta:
zł
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 98 |
czas reakcji | 2 |
Część nr: 6
Nazwa: Zadanie 6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH
W POWIECIE MALBORSKIM W SEZONIE ZIMOWYM
OD DNIA 01.01.2017r. DO DNIA 31.12.2017r
Zamówienie obejmuje usługi samochodami, ciągnikami, rozsiewaczami i pługami na terenie powiatu malborskiego w zakresie odśnieżania i zwalczania gołoledzi sprzętem Wykonawcy - (samochody z piaskarkami, ciągniki z pługami i rozsiewaczami, ładowacze) i materiałami uszorstniającymi Zamawiającego.
Zadanie nr 6 - wg załączonej mapy nr 1
A. Ciągnik z dwoma napędami, rozsiewaczem i pługiem Wykonawcy.
B. Ładowacz - Wykonawcy
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90212000-6, 90213000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
13230.00
Waluta:
zł
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 98 |
czas reakcji | 2 |
Część nr: 7
Nazwa: Zadanie 7
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH
W POWIECIE MALBORSKIM W SEZONIE ZIMOWYM
OD DNIA 01.01.2017r. DO DNIA 31.12.2017r
Zamówienie obejmuje usługi samochodami, ciągnikami, rozsiewaczami i pługami na terenie powiatu malborskiego w zakresie odśnieżania i zwalczania gołoledzi sprzętem Wykonawcy - (samochody z piaskarkami, ciągniki z pługami i rozsiewaczami, ładowacze) i materiałami uszorstniającymi Zamawiającego.
Zadanie nr 7 - wg załączonej mapy nr 1
A. Ciągnik z dwoma napędami i rozsiewaczem i pługiem Wykonawcy.
B. Ładowacz Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90212000-6, 90213000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
13230.00
Waluta:
zł
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 98 |
cas reakcji | 2 |
Część nr: 8
Nazwa: Zadanie 8
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH
W POWIECIE MALBORSKIM W SEZONIE ZIMOWYM
OD DNIA 01.01.2017r. DO DNIA 31.12.2017r
Zamówienie obejmuje usługi samochodami, ciągnikami, rozsiewaczami i pługami na terenie powiatu malborskiego w zakresie odśnieżania i zwalczania gołoledzi sprzętem Wykonawcy - (samochody z piaskarkami, ciągniki z pługami i rozsiewaczami, ładowacze) i materiałami uszorstniającymi Zamawiającego
Zadanie nr 8 na teren określony w zadaniu nr 1,3
A. ciągnik z dwoma napędami powyżej 100KM z pługiem Wykonawcy
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90212000-6, 90213000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
13230.00
Waluta:
zł
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 98 |
czas reakcji | 2 |
Część nr: 9
Nazwa: zadanie 9
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH
W POWIECIE MALBORSKIM W SEZONIE ZIMOWYM
OD DNIA 01.01.2017r. DO DNIA 31.12.2017r
Zamówienie obejmuje usługi samochodami, ciągnikami, rozsiewaczami i pługami na terenie powiatu malborskiego w zakresie odśnieżania i zwalczania gołoledzi sprzętem Wykonawcy - (samochody z piaskarkami, ciągniki z pługami i rozsiewaczami, ładowacze) i materiałami uszorstniającymi Zamawiającego
Zadanie nr 9 na teren określony w zadaniu nr 4,5
A. ciągnik z dwoma napędami powyżej 100KM z pługiem Wykonawcy
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90212000-6, 90213000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
13230.00
Waluta:
zł
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 98 |
czas reakcji | 2 |
Część nr: 10
Nazwa: Zadanie 10
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH
W POWIECIE MALBORSKIM W SEZONIE ZIMOWYM
OD DNIA 01.01.2017r. DO DNIA 31.12.2017r
Zamówienie obejmuje usługi samochodami, ciągnikami, rozsiewaczami i pługami na terenie powiatu malborskiego w zakresie odśnieżania i zwalczania gołoledzi sprzętem Wykonawcy - (samochody z piaskarkami, ciągniki z pługami i rozsiewaczami, ładowacze) i materiałami uszorstniającymi Zamawiającego.
Zadanie nr 10 na teren określony w zadaniu nr 6,7,2
A. ciągnik z dwoma napędami powyżej 100KM z pługiem Wykonawcy
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90212000-6, 90213000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
13230.00
Waluta:
zł
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 98 |
czas reakcji | 2 |
Część nr: 11
Nazwa: Zadanie 11
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH
W POWIECIE MALBORSKIM W SEZONIE ZIMOWYM
OD DNIA 01.01.2017r. DO DNIA 31.12.2017r
Zamówienie obejmuje usługi samochodami, ciągnikami, rozsiewaczami i pługami na terenie powiatu malborskiego w zakresie odśnieżania i zwalczania gołoledzi sprzętem Wykonawcy - (samochody z piaskarkami, ciągniki z pługami i rozsiewaczami, ładowacze) i materiałami uszorstniającymi Zamawiającego
Zadanie nr 11 - ścieżka rowerowa przy drodze nr 2340G
A. ciągnik - typu lekkiego z pługiem o szerokości do 2,0m - całość Wykonawcy
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90212000-6, 90213000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
2190.00
Waluta:
zł
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 98 |
czas reakcji | 2 |
Część nr: 12
Nazwa: Zadanie 12
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH
W POWIECIE MALBORSKIM W SEZONIE ZIMOWYM
OD DNIA 01.01.2017r. DO DNIA 31.12.2017r
Zamówienie obejmuje usługi samochodami, ciągnikami, rozsiewaczami i pługami na terenie powiatu malborskiego w zakresie odśnieżania i zwalczania gołoledzi sprzętem Wykonawcy - (samochody z piaskarkami, ciągniki z pługami i rozsiewaczami, ładowacze) i materiałami uszorstniającymi Zamawiającego.
Zadanie nr 12 - ścieżka rowerowa przy drodze nr 2919G
ciągnik - ciągnik typu lekkiego z pługiem o szerokości do 2,0m - całość Wykonawcy
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90212000-6, 90213000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
2190.00
Waluta:
zł
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 98 |
czas reakcji | 2 |
Część nr: 13
Nazwa: Zadanie 13
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH
W POWIECIE MALBORSKIM W SEZONIE ZIMOWYM
OD DNIA 01.01.2017r. DO DNIA 31.12.2017r
Zamówienie obejmuje usługi samochodami, ciągnikami, rozsiewaczami i pługami na terenie powiatu malborskiego w zakresie odśnieżania i zwalczania gołoledzi sprzętem Wykonawcy - (samochody z piaskarkami, ciągniki z pługami i rozsiewaczami, ładowacze) i materiałami uszorstniającymi Zamawiającego.
Zadanie nr 13 - chodnik na wiadukcie (tylko w zakresie dojścia do peronów) i schody od strony pętli autobusowej w Stogach w ciągu drogi powiatowej 2920G. ośnieżanie ręczne, posypywanie mieszanką Zamawiającego dostępną w skrzyniach umieszczonych w obrębie wiaduktu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90212000-6, 90213000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
2190.00
Waluta:
zł
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 98 |
czas reakcji | 2 |
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Zawarcie Umowy Ramowej na awaryjne i naprawcze roboty elektryczne do wykonania na terenie zespołu zamkowego w Malborku, Zamku w Kwidzynie i Zamku w Sztumie
- Przebudowa budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Malborku w związku z doprowadzeniem do zgodności z przepisami ochrony przeciwpożarowej - Etap I
- Zakup środków czystości dla 22. BLT oraz jednostek będących na zaopatrzeniu
- Dostawa artykułów i akcesoriów biurowych dla 22 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 22.BLT
- "Remont budynku wartowni przy Bramie Głównej Muzeum Zamkowego w Malborku"
- Usługa wykonania i dostawy asortymentu do sklepów muzealnych Muzeum Zamkowego w Malborku z podziałem na cztery części
więcej: przetargi w Malborku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.