Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-29
Elbląg: Budowa tymczasowej pętli autobusowej przy ul. Akacjowej w Elblągu.
Numer ogłoszenia: 337432 - 2009; data zamieszczenia: 29.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Komunikacji Miejskiej w Elblągu Sp. z o.o. , ul. Browarna 90, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (055) 230-79-00, faks (055) 234-79-01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkm.elblag.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka gminna działająca w sferze użyteczności publicznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa tymczasowej pętli autobusowej przy ul. Akacjowej w Elblągu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa tymczasowej pętli autobusowej przy ul. Akacjowej w Elblągu przedmiot główny :CPV: 45233140 - 2 nazewnictwo wg CPV: Roboty drogowe 2. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych: 2.1 PRZEDMIAR ROBÓT: BUDOWA TYMCZASOWEJ PĘTLI AUTOBUSOWEJ PRZY UL.AKACJOWEJ W ELBLĄGU stanowi ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ 2.2 PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY: BUDOWA TYMCZASOWEJ PĘTLI AUTOBUSOWEJ PRZY UL.AKACJOWEJ W ELBLĄGU i SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCHI: BUDOWA TYMCZASOWEJ PĘTLI AUTOBUSOWEJ PRZY UL.AKACJOWEJ W ELBLĄGU Adres obiektu: Działka nr 226 i 233/1, obręb 33, gmina Elbląg, Branża: Drogi, stanowi ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ. 3. Zamawiający informuje, że: 3.1 Posiada decyzję o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę znak AiP.A.VII.73530-469/2009 Nr 500/2009 z dnia 11-09-2009 r. dla inwestycji: BUDOWA TYMCZASOWEJ PĘTLI AUTOBUSOWEJ PRZY UL.AKACJOWEJ W ELBLĄGU adres: Elbląg, ul. Akacjowa 3.2 Zamówienie publiczne stanowiące przedmiot zamówienia będzie realizowane zgodnie z terminem określonym w § 3 wzoru umowy . 4. Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia podane jest w przedmiarze robót 4.1 W ramach wyszczególnionych w w/w kosztorysie robót należy wykonać również: - wszelkie roboty - prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania przez Wykonawcę robót ujętych w przedmiarze robót, w tym prace pomocnicze i towarzyszące wynikające ze specyfikacji technicznej; - wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające z niniejszej specyfikacji (projektu umowy, specyfikacji technicznej, przedmiaru robót). 4.2 Materiały, urządzenia niezbędne do realizacji zleconych robót, w tym przewidziane w specyfikacji technicznej i kosztorysie ofertowym zapewnia Wykonawca. W przypadku, gdy w specyfikacji technicznej, przedmiarze robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zastosowanie materiałów równoważnych wymaga uzyskania akceptacji Zamawiającego. 4.3 Materiały, o których mowa w pkt 4.2., powinny odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881) oraz wymaganiom określonym w specyfikacji technicznej. 4.4 Materiały z rozbiórki Wykonawca wywiezie poza teren budowy i będzie z nimi postępował zgodnie z przepisami z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. Nr 62, poz. 628 z póź. zm. ). 4.5 Wykonawca będzie przeprowadzać pomiary i badania materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonymi w specyfikacji technicznej. 5. Roboty należy wykonać zgodnie z opracowaną specyfikacją techniczną stanowiącą ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ do niniejszej specyfikacji i przedmiarem robót. 5.1 W sprawach nie uregulowanych w dokumentach podanych w pkt 5 należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych, norm państwowych, branżowych, przepisów prawa budowlanego oraz sztuki inżynierskiej. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu robót ustalonego w przedmiarze robót. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił obsługę geodezyjną inwestycji, w tym m.in.: sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 9. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy: Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy w przypadku: a. Ustawowej zmiany wysokości podatku VAT. b. Konieczności zmiany zakresu prac, wynikającej z wprowadzenia w dokumentacjach projektowych istotnych lub nieistotnych zmian w rozumieniu ustawy prawo budowlane. c. Zmiany danych podmiotowych dotyczących Wykonawcy, lokalizacji siedziby Wykonawcy. d. Likwidacji lub rozwiązania firmy Wykonawcy. e. Zmiany kierownika budowy. f. Konieczności przedłużenia terminu umowy z powodu: - działania Siły Wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności; Nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę (wyjątek stanowią przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof), - z przyczyn zależnych od Zamawiającego. 10 Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom 11. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 6471 - Kodeksu Cywilnego. 12. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty 13. Na wykonane roboty Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na okres 36 miesięcy, licząc od daty zakończenia robót objętych niniejszym zamówieniem, tj. odbioru końcowego inwestycji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne 1.1 O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; b) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1 -3 ustawy Pzp 2.1 Wykonawca musi wykazać, że: a) dysponuje minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane (wymagane przez Prawo budowlane) do pełnienia samodzielnych funkcji w zakresie kierowania i nadzorowania robót drogowych; b) wykonał /zakończył/ w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) roboty drogowe o łącznej wartości co najmniej 800.000,- PLN brutto (słownie: osiemset tysięcy złotych). Część z ww. robót o łącznej wartości co najmniej 500.000,- PLN brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych) musi być potwierdzona referencjami - opiniami Zamawiających, iż zostały one wykonane należycie. UWAGA! - Wykonawca, który posiada doświadczenie zdobyte przy realizacji zamówień wspólnie z innymi wykonawcami (np. w formie konsorcjum) podaje w ofercie (w wykazie wykonanych robót) tylko ten zakres robót i ich wartość, który sam faktycznie wykonał w ramach konsorcjum. - Wartości wykonanych robót podane w walutach innych niż PLN należy przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP z dnia podpisania kontraktu, podając datę podpisania kontraktu i kurs. Zaleca się, aby przedstawione referencje - opinie zawierały informacje o wartości wykonanych robót. 3. Sposób spełniania warunków w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie 3.1 Wymagania określone w pkt 1.1.a) z wyjątkiem przesłanek wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Pzp muszą być spełnione przez każdego z Wykonawców oferty wspólnej. Wymagania wymienione w art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Pzp oraz określone w pkt.1.1.b) i 2. muszą być spełnione wspólnie lub przez poszczególnych Wykonawców oferty wspólnej. 4. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków 4.1 Potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w pkt. 1. i 2. nastąpi w oparciu o dokumenty i oświadczenia wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Wykonawca, który nie spełni chociażby jednego wymaganego od niego warunku zostanie wykluczony z postępowania przetargowego..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Dla potwierdzenia spełniania warunków ogólnych, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 1.1 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dla potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 2.1 Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z uprawnieniami budowlanymi i dokumentami potwierdzającymi przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa 2.2 Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 2. Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 2.3 Wykaz wykonanych ważniejszych robót drogowych wraz z referencjami - opiniami zamawiających 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wówczas oświadczenie wymienione w pkt 1.1. winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców ustanowiony pełnomocnik. Dokument wymieniony w pkt 1.2., winien być przedłożony przez każdego Wykonawcę (uczestnika oferty wspólnej). Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 2.1.,.2.2., .2.3., winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców ten lub ci, którzy zapewnią spełnienie w całości lub w części wymagane warunki. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelkie rozliczenia dotyczące realizowanego zamówienia będą dokonywane wyłącznie z pełnomocnikiem. 4. W przypadku składania oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty Wykonawca składa zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 z późniejszymi zmianami). 5. Dokumenty, o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Komisja zastrzega sobie prawo zażądania od Wykonawcy, przedłożenia Komisji do wglądu, oryginałów wymienionych dokumentów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zkm.elblag.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Komunikacji Miejskiej w Elblągu Spółka z o.o. 82-300 Elbląg, ul. Browarna 90 , pok. 14.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Komunikacji Miejskiej w Elblągu Spółka z o.o. 82-300 Elbląg, ul. Browarna 90 , pok. 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Dostawa oprogramowania biurowego dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony Terminalu Przeładunkowo-Składowego z obsługą portierni i obsługą parkingu niestrzeżonego dla samochodów ciężarowych na Terminalu przy ul. Radomskiej 23d w Elblągu
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynku Przedszkola nr 24 przy ul. Brzechwy 5 w Elblągu w ramach zadania: "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 12 przy ul. Zajchowskiego 12 w Elblągu
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynku Przedszkola nr 17 przy ul. Karowej 30 w Elblągu w ramach zadania "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej."
- Opracowanie dokumentacji technologicznej i wykonawczej oraz wymiana łożyska głównego na podporze mostu dolnego w ciągu ulic Studzienna - Orla w Elblągu
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Przebudowa drogi gruntowej Piechowice-Szablewo w Gminie Dziemiany
- Remont drogi gminnej nr 540007K (ulica Jałowcowa) w km. 0+000 do km 0 + 263 w mc. Dobczyce, Gmina Dobczyce
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1200Z na odcinku Borzysław-Podborsko.
- Dostawa i montaż oświetlenia solarnego oraz progów zwalniających Zadanie Nr I - Dostawa i montaż oświetlenia solarnego Zadanie Nr II - Dostawa i montaż progów zwalniających
- Remont drogi gminnej K420105 (ul. Budzowa) w km 0d 0+350 do km 0+550 w miejscowości Murzasichle.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.