Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-07
Warszawa: Dostawa aparatury i sprzętu medycznego dla Oddziału Pediatrii
Numer ogłoszenia: 337538 - 2012; data zamieszczenia: 07.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Madalińskiego 25, 02-544 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4502284, faks 22 4502236.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmadalinskiego.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury i sprzętu medycznego dla Oddziału Pediatrii.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie do zamawiającego aparatury medycznej i sprzętu medycznego dla Oddziału Pediatrii. Zamówienie jest podzielone na 9 części: Część 1 zamówienia: Dostawa 1 szt. aparatu ultrasonograficznego. Część 2 zamówienia: Dostawa 2 szt. inkubatorów hybrydowych. Część 3 zamówienia: Dostawa 6 szt. pomp infuzyjnych jednostrzykawkowych. Część 4 zamówienia: Dostawa 2 szt. lamp do fototerapii. Część 5 zamówienia: Dostawa 1 szt. nawilżacza. Część 6 zamówienia: Dostawa 1 szt. maceratora do utylizacji pieluch. Część 7 zamówienia: Dostawa 5 szt. pomp infuzyjnych objętościowych. Część 8 zamówienia: Dostawa 5 szt. pomp infuzyjnych objętościowych dwukanałowych. Część 9 zamówienia: Dostawa 5 szt. modułów drukarki termicznej do kardiomonitorów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00-0, 33.15.20.00-0, 33.19.41.10-0, 31.52.10.00-4, 33.15.74.00-9, 42.99.61.10-8, 30.23.21.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 1 dostawę co najmniej 1 urządzenia spośród objętych zamówieniem. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli z wykazu dostaw dołączonego do oferty będzie wynikać wykonanie powyższej dostawy. Jeżeli ofertę składają wykonawcy występujący wspólnie, to powyższy warunek muszą spełniać wszyscy wykonawcy łącznie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Dla towarów będących wyrobami medycznymi dokumentów potwierdzających wpisanie oferowanych towarów do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania lub dokumentów potwierdzających zgłoszenie oferowanych towarów do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych. Dla towarów będących wyrobami medycznymi klasy I i IIa zamawiający dopuszcza złożenie, zamiast dokumentów wymienionych powyżej, certyfikatów zgodności CE wystawionych przez jednostkę notyfikującą lub deklaracji zgodności WE wymaganych ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych oraz oświadczenia wykonawcy, sporządzonego przez wykonawcę w sposób przez niego przyjęty, zawierającego: imię i nazwisko lub nazwę i adres wykonawcy, nazwy oferowanych towarów i dla wyrobów medycznych ich klasę (I lub IIa) oraz wskazanie części zamówienia, w ramach której są oferowane, tekst oświadczenia, że towary te nie podlegają obowiązkowi zgłoszenia do rejestru, gdyż są wyrobami medycznymi klasy I i IIa, a ich pierwsze wprowadzenie do obrotu lub do używania już nastąpiło w innym niż Polska kraju członkowskim UE lub EFTA. Dla towarów nie będących wyrobami medycznymi certyfikatów znaku CE dla oferowanych towarów i oświadczenia wykonawcy, sporządzonego przez wykonawcę w sposób przez niego przyjęty, zawierającego: imię i nazwisko lub nazwę i adres wykonawcy, nazwy oferowanych towarów, tekst oświadczenia, że towary te nie są wyrobami medycznymi.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo, w którym wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli ofertę składają wykonawcy występujący wspólnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmadalinskiego.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 02-544 Warszawa, ul. Madalińskiego 25.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego: Warszawa, ul. Madalińskiego 25, Sekretariat Szpitala..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa 1 szt. aparatu ultrasonograficznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 szt. aparatu ultrasonograficznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Właściwości techniczno - użytkowe - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa 2 szt. inkubatorów hybrydowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 2 szt. inkubatorów hybrydowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Właściwości techniczno - użytkowe - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa 6 szt. pomp infuzyjnych jednostrzykawkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 6 szt. pomp infuzyjnych jednostrzykawkowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Właściwości techniczno - użytkowe - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa 2 szt. lamp do fototerapii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 2 szt. lamp do fototerapii.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa 1 szt. nawilżacza.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 szt. nawilżacza.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.74.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa 1 szt. maceratora do utylizacji pieluch.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 szt. maceratora do utylizacji pieluch.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.61.10-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa 5 szt. pomp infuzyjnych objętościowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 5 szt. pomp infuzyjnych objętościowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Właściwości techniczno - użytkowe - 20
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa 5 szt. pomp infuzyjnych objętościowych dwukanałowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 5 szt. pomp infuzyjnych objętościowych dwukanałowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Właściwości techniczno - użytkowe - 20
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa 5 szt. modułów drukarki termicznej do kardiomonitorów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 5 szt. modułów drukarki termicznej do kardiomonitorów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych - numer sprawy: 9/ZP/2025
- Dostawa wraz z montażem urządzeń do Teatru Wysokich Napięć w Centrum Nauki Kopernik
- Opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej remont elewacji i balkonów budynków mieszkalnych przy ul. Pawiej 71 i ul. Żytniej 61 w Warszawie.
- Wykonanie usługi geodezyjnej
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Kuratorium Oświaty w Warszawie
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 618 od km 47+111 do km 47+544 na terenie m. Wyszków, gmina Wyszków, powiat wyszkowski" - nr postępowania 074/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
- Dostawa sprzetu komputerowego
- Zakup i dostawa USG do poradni urologicznej SP ZOZ w Krasnymstawie
- Dostaw diet przemysłowych dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy: PCZSzp/TP-MN/8/2025
- Dostawy w ramach projektów mających na celu Wsparcie dzieci z Przedszkola w Świbiu i Wielowsi
- Doposażenie Poradni Medycyny Rodzinnej w medyczne urządzenia diagnostyczne
więcej: Drukarki i plotery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.