Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-27
Kielce: Dostawa papieru, materiałów piśmiennych, materiałów eksploatacyjnych, programu komputerowo - prawniczego, drukarek komputerowych oraz niszczarki dla potrzeb Urzędu Statystycznego w Kielcach, ul. Wróblewskiego 2.
Numer ogłoszenia: 337543 - 2008; data zamieszczenia: 27.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Statystyczny w Kielcach , ul. Zygmunta Wróblewskiego 2, 25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3611542, faks 041 3621583.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.stat.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru, materiałów piśmiennych, materiałów eksploatacyjnych, programu komputerowo - prawniczego, drukarek komputerowych oraz niszczarki dla potrzeb Urzędu Statystycznego w Kielcach, ul. Wróblewskiego 2..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru, materiałów piśmiennych, materiałów eksploatacyjnych, programu komputerowo - prawniczego, drukarek komputerowych oraz niszczarki dla potrzeb Urzędu Statystycznego w Kielcach, ul. Wróblewskiego 2, zgodnie z formularzami cenowymi nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14 stanowiącymi załączniki nr 5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.70.00 - 30.21.70.00 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.23.32.30 - 30.23.32.30 30.24.10.00 - 30.24.10.00 30.19.14.00 - Niszczarki 21.12.56.92 - 21.12.56.92 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie warunków określonych w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy PZP..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Wykonawca obowiązany jest złożyć oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziałun w postępowaniu na załączonym do SIWZ druku pn. Dokument nr 1 (załącznik nr 2), a każdy wspólnik spółki cywilnej i każdy podmiot występujący wspólnie złoży oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania z powodów, o których mowa w art. 24 ustawy, na druku lub według wzoru druku załączonego do SIWZ pn. Dokument nr 2(załącznik nr 3). 1.2. Wykonawca - obowiązany jest na podstawie § 1 ust.1. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem: a)aktualny i wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, b) aktualnych i wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 1.3. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, każdy podmiot występujący wspólnie złoży dokument, o którym mowa w pkt. 1.2. 1.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 1.2., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 1.5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2., zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub miejsca zamieszkania, zachowując przy tym termin określony w pkt.1.2. 1.6. Jeżeli ofertę i złożone wraz z tą ofertą dokumenty podpisała osoba, której uprawnienia do takich czynności nie wynikają z dokumentów, o których mowa w pkt.1.2.- pkt.1.5, Wykonawca wraz z ofertą powinien złożyć stosowne pełnomocnictwo. W przypadku braku pełnomocnictwa lub stwierdzenia, że pełnomocnictwo wystawione niezgodnie z obowiązującym prawem wykonawca zostanie wykluczony; nie mają zastosowania przepisy określone w art.26 ustawy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stat.gov.pl/kielce/49-PLK-HTML.htm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Statystyczny w Kielcach, ul. Wróblewskiego 2, 25-369 Kielce, pokój nr 11 (I piętro) w godzinach 7:00 - 15:00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Statystyczny w Kielcach, ul. Wróblewskiego 2, 25-369 Kielce.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa papieru.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa papieru zgodnie z formularzami cenowymi nr 1,2,3 stanowiącymi załączniki do SIWZ nr 5,6,7.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.56.92-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów piśmiennych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów piśmiennych zgodnie z formularzami cenowymi nr 4,5,6,7,8 stanowiącymi załączniki do SIWZ nr 8,9,10,11,12..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiałow eksploatacyjnych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych zgodnie z formularzami cenowymi nr 9,10 stanowiącymi załączniki do SIWZ nr 13,14..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.70.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa programu komputerowo - prawniczego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa programu komputerowo - prawniczego zgodnie formularzem cenowym nr 11 stanowiącym załącznik do SIWZ nr 15..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa drukarek komputerowych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drukarek komputerowych zgodnie z formularzami cenowymi nr 12,13 stanowiącymi załączniki do SIWZ nr 16,17..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.30-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa niszczarki..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa niszczarki zgodnie z formularzem cenowym nr 14 stanowiącym załącznik do SIWZ nr 18..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup i dostawa 50 sztuk zestawów komputerowych na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
- Sukcesywne dostawy odczynników i materiałów eksploatacyjnych do analizatorów wraz z użyczeniem aparatów dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup i dostawa odczynników, kontroli i akcesoriów do koagulologii wraz z dzierżawą analizatora
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania pn.: Bezpieczny Stok i Świętokrzyskie (B.O.)
- Przebudowa stropu nad kotłownią w budynku krytej pływalni Delfin w Kielcach przy ul. Krakowskiej 2
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia dla jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach projektu ,,Akademia przedszkolaka"
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych, papieru biurowego, papieru ozdobnego oraz kopert (łącznie 247 pozycji w 4 częściach) - numer sprawy 1/ZP/2025
- Dostawa materiałów biurowych
- Sukcesywne dostawy baterii, małego AGD, krzeseł i innych artykułów gospodarczych
- Dostawa sprzętu na artykuły biurowe, worki, środki czystości, baterie, tusze, tonery, myszki, klawiatury dla podmiotu leczniczego "Zespołu Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT z podziałem na części
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.