eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynOdnowa nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej Nr 542 Rychnowo - Dąbrówno - Uzdowo w lok od km 21+825 do km 28+000 na długości 6,175 km na odcinku Kalbornia - Uzdowo.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-29

Olsztyn: Odnowa nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej Nr 542 Rychnowo - Dąbrówno - Uzdowo w lok od km 21+825 do km 28+000 na długości 6,175 km na odcinku Kalbornia - Uzdowo.
Numer ogłoszenia: 337556 - 2009; data zamieszczenia: 29.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Pstrowskiego 28b, 10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5346265 w. 22, faks 089 5399876.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej Nr 542 Rychnowo - Dąbrówno - Uzdowo w lok od km 21+825 do km 28+000 na długości 6,175 km na odcinku Kalbornia - Uzdowo..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest odnowa nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej Nr 542 Rychnowo - Dąbrówno - Uzdowo w lok od km 21+825 do km 28+000 na długości 6,175 km na odcinku Kalbornia - Uzdowo. 2. Zamówienie obejmuje: 1. Frezowanie nawierzchni bitumicznej na gł. 4 cm wraz z transportem urobku do 20 km - 1 080,00 m2, 2. Wyrównanie istniejącej nawierzchni masą mineralno - asfaltową średnioziarnistą 0/12,8 w ilości 70 kg/ m2 wraz z oczyszczeniem podbudowy i skropieniem emulsją asfaltową w ilości 0,3 kg/ m2 - 2 601,90 Mg, 3. Wykonanie nawierzchni - warstwa ścieralna gr. 4 cm z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 wraz z oczyszczeniem podbudowy i skropieniem emulsją asfaltową w ilości 0,3 kg/ m2 oraz posmarowaniem krawędzi nawierzchni, KR - 3 - 37 170,00 m2, 4. Wykonanie nawierzchni - warstwa ścieralna gr. 4 cm z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 wraz z oczyszczeniem podbudowy i skropieniem emulsją asfaltową w ilości 0,3 kg/ m2 oraz posmarowaniem krawędzi nawierzchni, KR - 3 - na zjazdach - 1 391,00 m2, 5. Wykonanie podbudowy z kruszywa niesortowanego - łamanego o uziarnieniu 0/63 mm wraz z wykonaniem koryta i zagęszczeniem kruszywa - na zjazdach - 604,00 m2, 6. Wyrównanie i utwardzenie poboczy przy krawędzi jezdni kruszywem łamanym niesortowanym o uziarnieniu 0/63 mm gr. 8 cm - 6 175,00 m2, 7. Wyrównanie i wyprofilowanie poboczy wraz z nadaniem spadku poprzecznego 4 - 5 % - 12 350,00 m2..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 40 000,00 PLN (słownie złotych : czterdzieści tysięcy złotych zero groszy).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jako główny wykonawca lub podwykonawca wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na odnowie nawierzchni bitumicznych dróg o łącznej wartości co najmniej 2,0 mln PLN. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek. b) wykonawca powinien posiadać bądź mieć dostęp (poprzez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub inny sposób) do jednostek sprzętowych w pełni sprawnych, wskazanych poniżej: - frezarka - szt. 1; - układarka do mas min. - asf. - szt. 1; - otaczarka do wytwarzania mas bitumicznych o wydajności co najmniej 100 Mg/h - szt. 1; - szczotka mechaniczna - szt. 1; - skrapiarka - szt. 1; - sprzęt do wałowania (walec gładki - 2 szt., walec ogumiony - 1 szt., walec wibracyjny - 1 szt.); - samochody ciężarowe samowyładowcze przystosowane do przewozu mas bitumicznych (przykrycie skrzyni ) - 2 szt., - przecinarka - szt. 1; - równiarka samojezdna - szt. 1. Podane ilości sprzętu stanowią wymagane minimum. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek. c) mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia stanowisk: - co najmniej 1 osoba kadry technicznej do wykonywania funkcji kierownika robót, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, o doświadczeniu zawodowym co najmniej 3 lata jako kierownik budowy na podobnych robotach; - co najmniej 1 osoba kadry technicznej do wykonywania funkcji majstra robót, posiadająca wykształcenie wyższe lub średnie techniczne oraz co najmniej 1 rok doświadczenia jako majster budowy na podobnych robotach. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek. 3. znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia; Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej przedmiot zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek ten spełnia każdy z wykonawców; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu (wg formuły spełnia/nie spełnia) na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty. Zamawiający wezwie wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, wg. uwarunkowań art. 26 ust. 3 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu odnoszące się do treści art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 4) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; 4a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 4, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; 5) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - dołączyć kserokopie uprawnień i zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego; 5a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował); 6) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej przedmiot zamówienia. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Oferta składana przez dwa (lub więcej) podmioty gospodarcze musi spełniać następujące wymagania: 1) wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2) musi być podpisana w taki sposób by zobowiązywała prawnie wszystkie strony; 3) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4) dokumenty wymienione w pkt 1 ppkt 1, 4, 4a, 5 i 5a przedkłada ustanowiony pełnomocnik, natomiast dokumenty wymienione w pkt 1 ppkt 2, 3 i 6 przedkłada każdy z podmiotów składających ofertę wspólnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.olsztyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Nidzicy, 13-100 Nidzica, ul. Kolejowa 29, pokój Nr 4 (bezpłatnie)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Nidzicy, 13-100 Nidzica, ul. Kolejowa 29, pokój Nr 1 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.