eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › budowa skrzyżowania ul. Orzeszkowej z drogą krajową nr 6 w Wejherowie wraz z infrastrukturą techniczną

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-15

POZYCJA 33756

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gdańsk: budowa skrzyżowania ul. Orzeszkowej z drogą krajową nr 6 w Wejherowie wraz z infrastrukturą techniczną Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku, do kontaktów: Romana Brylowska, pok. nr 8, tel. +48 058 5112441,wydawanie SIWZ, pok. nr 8, tel. +48 058 5112441, składanie ofert pok. nr 8, ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. +48 058 5112400, fax 058 5112405, e-mail: oddzial@gdansk.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.gddkia.gov.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa skrzyżowania ul. Orzeszkowej z drogą krajową nr 6 w Wejherowie wraz z infrastrukturą techniczną. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: droga krajowa nr 6, Wejherowo, skrzyżowanie z ul. Orzeszkowej. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa skrzyżowania ul. Orzeszkowej z drogą krajową nr 6 w Wejherowie wraz z infrastrukturą techniczną, w tym: branża drogowa, przebudowa sieci gazowej, przebudowa branży telekomunikacyjnej, elektroenergetycznej (oświetlenia i sygnalizacji świetlnej) oraz kanalizacji deszczowej. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Określono w pkt III.2) niniejszego ogłoszenia o zamówieniu. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Oryginalny kod CPV: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Oryginalny kod CPV: 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje budowę skrzyżowania ul. Orzeszkowej z drogą krajową nr 6 w Wejherowie wraz z infrastrukturą techniczną: branża drogowa, przebudowa sieci gazowej, przebudowa branży: telekomunikacyjnej, elektroenergetycznej (oświetlenia i sygnalizacji świetlnej) oraz kanalizacji deszczowej. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 90

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 70 000 PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: A. Warunki ogólne udziału w postępowaniu Wykonawca musi spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. Wymagania określone powyżej mają zastosowanie do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. B. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu 1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawcy Wykonawca musi wykazać: a) Średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe na podstawie "Rachunku zysków i strat" pozycja "Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" lub "Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi" lub w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - średni obrót roczny z okresu ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, potwierdzony oryginałami lub kopiami dokumentów w składanej ofercie, w wysokości nie mniejszej niż 4 500 000 PLN. b) Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. c) Dysponowanie środkami finansowymi i/lub zdolnością kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 450 000 PLN. 1.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) Warunek określony w pkt 1.a) spełniają łącznie. b) Warunek określony w pkt 1.b) (posiadanie ubezpieczenia) spełnia każdy z Wykonawców w zakresie prowadzonej przez siebie działalności. c) Warunek określony w pkt 1.c) (dysponowanie środkami finansowymi i/lub zdolnością kredytową) spełniają łącznie. 2. Potencjał kadrowy a) Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się minimalnymi: kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem, odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone, podanymi niżej. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione poniżej: 1) Kierownik budowy - 1 osoba - posiadanie wykształcenia wyższego technicznego lub minimum średniego technicznego, posiadanie ważnych uprawnień budowlanych wykonawczych w zakresie budowy dróg, doświadczenie zawodowe minimum 5 lat pracy w realizacji robót branży drogowej, w tym minimum 3 lata pracy na stanowisku kierownika budowy branży drogowej lub kierownika robót branży drogowej; 2) Kierownik robót branży drogowej - 1 osoba - posiadanie wykształcenia wyższego technicznego lub minimum średniego technicznego, posiadanie ważnych uprawnień budowlanych wykonawczych w zakresie budowy dróg, doświadczenie zawodowe minimum 5 lat pracy w realizacji robót branży drogowej, w tym minimum 3 lata pracy na stanowisku kierownika budowy branży drogowej lub kierownika robót branży drogowej; 3) Kierownik robót branży elektroenergetycznej - 1 osoba - posiadanie wykształcenia wyższego technicznego, posiadanie ważnych uprawnień budowlanych wykonawczych w branży elektroenergetycznej; doświadczenie zawodowe minimum 5 lat pracy w realizacji robót branży elektroenergetycznej, w tym minimum 3 lata pracy na stanowisku kierownika robót w branży elektroenergetycznej; 4) Kierownik robót branży gazowej - 1 osoba - posiadanie wykształcenia wyższego technicznego, posiadanie ważnych uprawnień budowlanych wykonawczych w branży gazowej; doświadczenie zawodowe minimum 5 lat pracy w realizacji robót branży gazowej, w tym minimum 3 lata pracy na stanowisku kierownika robót w branży gazowej; 5) Kierownik robót kanalizacji deszczowej i odwodnienia - 1 osoba - posiadanie wykształcenia wyższego technicznego, posiadanie ważnych uprawnień budowlanych wykonawczych w branży kanalizacji deszczowej i odwodnienia; doświadczenie zawodowe minimum 5 lat pracy w realizacji robót branży kanalizacji deszczowej i odwodnienia, w tym minimum 3 lata pracy na stanowisku kierownika robót w branży kanalizacji deszczowej i odwodnienia; 6) Kierownik robót branży telekomunikacyjnej - 1 osoba - posiadanie wykształcenia wyższego technicznego, posiadanie ważnych uprawnień budowlanych wykonawczych w branży telekomunikacyjnej; doświadczenie zawodowe minimum 5 lat pracy w realizacji robót branży telekomunikacyjnej, w tym minimum 3 lata pracy na stanowisku kierownika robót w branży telekomunikacyjnej; 7) Geodeta - 1 osoba - posiadanie wykształcenia minimum średniego, doświadczenie zawodowe w branży geodezyjnej minimum 5 lat, posiadanie ważnych uprawnień geodezyjnych w zakresie 1 i 2. Przez uprawnienia geodezyjne rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych, o których mowa w ustawie Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity - Dz. U. Nr 240 z 2005 r., poz. 2027, Art. 43). b) Osoby wskazane na stanowiska wymienione w poz. 1 ÷ 6 winny posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami zgodnie z ustawą Prawo Budowlane w specjalności właściwej dla powierzanego stanowiska lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. c) Przez wymagane minimalne doświadczenie zawodowe na danym stanowisku w poz. 1 ÷ 6 rozumie się lata czynne zawodowo przepracowane na stanowisku jak proponowane, przy realizacji podobnych robót w danej branży. d) Przez podobne roboty branży drogowej rozumie się prace polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie nawierzchni dróg wraz ze skrzyżowaniami, zlokalizowanych w ciągach dróg klasy co najmniej G. e) Przez podobne roboty danej branży, innej niż drogowa, rozumie się prace polegające na budowie lub przebudowie lub remontach danej branży. 2.1. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w pkt 2. 3. Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym wymienionym poniżej: a) Wytwórnia mieszanki mineralno-bitumicznej (otaczarka) o wydajności min. 100 Mg/godz. wyposażona w urządzenia automatycznego sterowania. Wymaga się, aby dozowanie składników, w tym także wstępne, było wagowe, zautomatyzowane i sterowane elektronicznie. Wytwórnia winna być zlokalizowana w odległości umożliwiającej dowóz mieszanki mineralno-bitumicznej na plac budowy zgodnie z warunkami Specyfikacji Technicznych, tzn. czas transportu masy mineralno-bitumicznej na budowę (od załadunku do rozładunku) nie może przekroczyć 2 godzin z jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania wymaganych właściwości i wymaganej temperatury przy wbudowywaniu - 1 szt. b) Mieszarka do wytwarzania mieszanki podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - min. 1 szt. lub alternatywnie Zamawiający dopuści zakup gotowej mieszanki z kruszywa łamanego do wykonania podbudowy stabilizowanej mechanicznie pod warunkiem spełnienia przez zakupioną mieszankę wszystkich warunków i wymagań dla materiałów (kruszywa) oraz gotowej mieszanki zapisanych w DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ Specyfikacja Techniczna D-04.04.02 "Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie". c) Frezarka sterowana elektronicznie wyposażona w automatyczny system niwelacji poprzecznej i podłużnej o szerokości frezowania min. 1 metr - min. 1 szt. d) Równiarka lub układarka do rozkładania mieszanki podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie z elektronicznym sterowaniem grubością układanej warstwy - min. 1 szt. e) Walce wibracyjne - min 2 szt., walce stalowe - min. 2 szt. i walce ogumione - min 2 szt. o parametrach zgodnych z SST. f) Układarki do układania mieszanek mineralno-asfaltowych z elektronicznym sterowaniem grubości układanej warstwy - min. 2 szt. 3.1. Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 3. 4. Wymagane doświadczenie Wykonawcy Wykonawca winien posiadać doświadczenie w wykonywaniu robót budowlanych drogowych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. W wykazie robót budowlanych drogowych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca winien wykazać niżej wymagane ilości i wartości zrealizowanych robót z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania. Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. a) Wymagana ilość zrealizowanych robót Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej trzy roboty budowlane drogowe wraz infrastrukturą polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie nawierzchni dróg wraz ze skrzyżowaniami, zlokalizowanych w ciągach dróg co najmniej klasy G, a w ramach tych zadań wykonał w tym czasie minimum 15.000 m2 nawierzchni (warstwy ścieralnej), w tym minimum 5.000 m kw. w ramach jednego pojedynczego zadania. b) Wymagana łączna wartość wykonanych robót Łączna wartość netto robót budowlanych drogowych (wraz z infrastrukturą) (odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia) wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, powinna wynosić co najmniej 15 000 000 PLN. 4.1. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) Warunek określony w pkt. 4 a) (dot. ilości wymaganych robót) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że jeden uczestnik konsorcjum wykonał (w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), roboty drogowe - co najmniej 2 zadania polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie nawierzchni dróg wraz ze skrzyżowaniami, zlokalizowanych w ciągach dróg co najmniej klasy G, a w ramach tych zadań wykonał w tym czasie minimum 10.000 m kw. nawierzchni (warstwy ścieralnej). b) Warunek określony w pkt 4.b) spełniają łącznie. 5. Podwykonawstwo a) Zamawiający nie dopuszcza wykonania w systemie podwykonawstwa robót bitumicznych. b) Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców w zakresie następujących elementów robót: - robót branży drogowej nie większym niż 30 % ich wartości (z wyłączeniem robót bitumicznych). - branży elektroenergetycznej, gazowej, kanalizacji deszczowej i odwodnienia, telekomunikacyjnej. c) Wykonawca powinien wskazać Podwykonawców na Formularzu 3.5 SIWZ. 6. Laboratorium Wykonawca winien posiadać własne zaplecze laboratoryjne lub mieć dostęp do usług laboratorium wyposażonego w sprzęt do przeprowadzenia badań w trakcie realizacji zamówienia zgodnie z zapisami Specyfikacji Technicznych. 6.1. Laboratorium w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie Warunek określony w pkt 6 winien być spełniony łącznie przez Wykonawców składających wspólną ofertę. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Wymienione wyżej warunki ogólne i szczegółowe zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży wszystkie wymagane oświadczenia i dokumenty oraz w wypełnionych i złożonych wraz z ofertą oświadczeniach i dokumentach wykaże, że spełnił wszystkie wymagane warunki udziału w postępowaniu. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena ofert oparta będzie na ocenie "spełnia / nie spełnia" wszystkich warunków udziału w postępowaniu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: C. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza 3.1 SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 ÷ 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymóg ten dotyczy osób wymienionych w wypisie z rejestru Wykonawcy. Wymóg ten nie dotyczy prokurentów i pełnomocników. W przypadku, gdy Wykonawca jest osobą prawną, informacje powinny dotyczyć urzędujących członków władz. 5) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 1) Bilans i rachunek zysków i strat (części sprawozdania finansowego) za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. 2) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 3) Informację banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy / rachunki bankowe, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy, są nie mniejsze od określonych w pkt B.1.c). Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia ("POTENCJAŁ KADROWY"), na druku zgodnym z treścią Formularza 3.2 SIWZ. Do informacji złożonej na Formularzu 3.2 SIWZ Wykonawca winien dołączyć dokumenty zawierające dane na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia osób wskazanych w ofercie, w tym informację dotyczącą przebiegu pracy zawodowej każdej wskazanej osoby o treści wymaganej wzorem "Informacja o kwalifikacjach i doświadczeniu osoby" - Załącznik do Formularza 3.2 SIWZ. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych wykonawczych dotyczące wszystkich kierowników (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - zaświadczenie aktualne na dzień składania oferty), kopie uprawnień geodezyjnych geodety oraz kopie innych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku opisanego w pkt B2. Informacja na Formularzu 3.2 SIWZ wraz z dołączonymi do niej dokumentami winna potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt B.2. 5) Informację o potencjale technicznym, którym dysponuje Wykonawca ("POTENCJAŁ TECHNICZNY") wymaganym dla realizacji przedmiotu zamówienia, na druku zgodnym z treścią Formularza 3.3 SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt B.3. 6) Informację o doświadczeniu Wykonawcy ("DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE"), na druku zgodnym z treścią Formularza 3.4 SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt B.4. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 7) Informację na temat Podwykonawców, przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie, na druku zgodnym z treścią Formularza 3.5 ("PODWYKONAWCY") SIWZ. Informacja o Podwykonawcach musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt B.5. Przedłożenie informacji na Formularzu 3.5 SIWZ wymagane jest tylko w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie elementów robót Podwykonawcom. 8) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu lub dostępie do laboratorium do przeprowadzania badań wymaganych w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych. Oświadczenie musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt B.6. W przypadku braku własnego zaplecza laboratoryjnego, należy podać nazwę i adres jednostki zapewniającej obsługę laboratoryjną oraz załączyć jej zgodę na wykonanie obsługi laboratoryjnej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl. Opłata: 1840 (wraz z podatkiem VAT 22%)Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Powyższa opłata dotyczy wyłącznie SIWZ w formie wydrukowanej (papierowej) przekazanej przez Zamawiającego na wniosek Wykonawcy. Warunki i sposób płatności: - przelewem na rachunek bankowy: Nazwa banku: Kredyt Bank II O/Gdańsk, numer rachunku: 23 1500 1171 1211 7004 4378 0000 - lub w kasie GDDKiA O/Gdańsk, ul. Subisława 5, Gdańsk Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia pobrana w wersji elektronicznej ze strony internetowej Zamawiającego jest bezpłatna. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.07.2007, godzina 12:00, GDDKiA Oddział w Gdańsku, ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk pokój nr 13 (sala konferencyjna).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca, który wybrany zostanie przez Zamawiającego jako najkorzystniejszy powinien przed podpisaniem Umowy przedłożyć ubezpieczenie na daną budowę, obejmujące okres trwania budowy. Minimalne warunki ubezpieczenia ustala się następująco: Minimalne ubezpieczenie robót oraz placu budowy i materiałów równe wartości robót wg Oferty (Cenie Ofertowej) bez podatku VAT, Minimalne ubezpieczenie z tytułu utraty lub uszkodzenia sprzętu wynosi 0,2 mln PLN, Minimalne ubezpieczenie własności (innego mienia) 2 mln PLN, Minimalne ubezpieczenie z tytułu śmierci lub kalectwa 4 mln PLN od każdego zdarzenia. Okres ubezpieczenia - na czas trwania budowy. Zakres ubezpieczenia - ubezpieczenie wszystkich ryzyk budowy (CAR) +OC. Ubezpieczenie powinno potwierdzać, że ubezpieczonymi są: A) WYKONAWCA; B) ZAMAWIAJĄCY, tj. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku; C) PODWYKONAWCY i inne firmy formalnie zatrudnione na budowie. Wykonawca robót powinien przedłożyć ubezpieczenie zawarte na powyższych warunkach, łącznie z uaktualnioną polisą ogólną, najpóźniej w dniu podpisania umowy. 2. Ewentualny protest winien być wniesiony w formie pisemnej lub faksem. Jeżeli Wykonawca przekaże protest faksem, Zamawiający - na żądanie Wykonawcy - niezwłocznie potwierdzi fakt jego otrzymania. Protest wniesiony faksem uzna się za złożony w terminie jeżeli dotarł on przed upływem terminu i został niezwłocznie potwierdzony w formie pisemnej. Zasada ta obowiązuje także Wykonawców, którzy stają się uczestnikami postępowania toczącego się w wyniku wniesienia protestu. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.06.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.