eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańUsługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz sprzątania zewnętrznego w Prokuraturze Okręgowej w Poznaniu i w Prokuraturach Rejonowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-07

Poznań: Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz sprzątania zewnętrznego w Prokuraturze Okręgowej w Poznaniu i w Prokuraturach Rejonowych
Numer ogłoszenia: 337580 - 2012; data zamieszczenia: 07.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa , ul. Solna 10, 61-736 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061-8852-000, faks 061 8472594.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.po.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz sprzątania zewnętrznego w Prokuraturze Okręgowej w Poznaniu i w Prokuraturach Rejonowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Usługa sprzątania biur i czyszczenia okien w 2013 roku w Prokuraturze Okręgowej w Poznaniu, Prokuraturach Rejonowych w: Chodzieży, Gnieźnie, Gostyniu, Grodzisku Wlkp., Kościanie, Lesznie, Nowym Tomyślu, Obornikach, Pile, Rawiczu, Szamotułach, Śremie, Środzie Wlkp., Trzciance, Wągrowcu, Wolsztynie, Wrześni i Złotowie własnym sprzętem i środkami do tego celu przeznaczonymi: - usługi codziennego sprzątania i przez wszystkie dni robocze miesiąca (bez sobót, niedziel i świąt), średnio 21 dni w miesiącu, również w trakcie wykonywanych remontów obejmujących: korytarze, toalety, klatki schodowe, łazienki, hole; - cotygodniowe sprzątanie pomieszczeń biurowych; - cotygodniowe sprzątanie biblioteki ,archiwum w Prokuraturze Okręgowej w Poznaniu; - raz na miesiąc sprzątanie archiwum, magazynów w Prokuraturach Rejonowych; -raz w roku sprzątanie archiwum, ul. Młyńska 11a. Ogółem powierzchnia 17 951,73 m2. Szczegółowy opis w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ Zadanie nr 2 Usługa sprzątania zewnętrznego w 2013 roku w Prokuraturze Okręgowej w Poznaniu, Prokuraturach Rejonowych w: Chodzieży, Grodzisku Wlkp., Lesznie, Nowym Tomyślu, Obornikach, Śremie, Trzciance, Wolsztynie i Złotowie: - codzienne sprzątanie chodnika, schodów wejściowych, podjazdu; - codziennie w razie konieczności, w zależności od warunków atmosferycznych: sprzątanie liści wokół posesji w okresie jesiennym, odśnieżanie wokół posesji w okresie zimowym, odladzanie chodnika, wejścia do budynku i podjazdu, usuwanie lodu zwisającego z rynien budynku; - raz na 2 tygodnie: usuwanie zanieczyszczeń z wyczystek rur spustowych instalacji deszczowej w okresie jesiennym. Ogółem powierzchnia 7 405,26 m2 . Szczegółowy opis w załączniku nr 4 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości 2 % wartości zamówienia. 2. W przypadku konieczności wykonania zamówień uzupełniających Wykonawca zobowiązany jest wykonać je przy zachowaniu tych samych norm, parametrów i standardów, po podpisaniu przez strony odrębnej umowy, ustalającej zakres rzeczowy, finansowy i termin realizacji. Wynagrodzenie za usługi uzupełniające będzie ustalone (kalkulacją usługi i robót porządkowych) na podstawie faktycznie wykonanych usług i robót potwierdzonych przez Kierowniczkę Sekretariatu jednostki, uwzględniającym składniki kalkulacyjne za poszczególne usługi w danej Prokuraturze.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4, 90.61.10.00-6, 90.91.40.00-7, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.01.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium na poszczególne zadania w wysokości: a) Zadanie nr 1 - 7 500 ,00 zł b) Zadanie nr 2 - 2 500, 00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeśli wykaże, iż wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu spełnienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. usługę sprzątania pomieszczeń biurowych o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł każda ( zadanie nr 1 ) oraz usługę sprzątania zewnętrznego o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł każda ( zadanie nr 2 ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie- warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę minimum 100.000,00 PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku likwidacji jednostki na skutek zmiany siedziby jednostki organizacyjnej, podziału tej jednostki, połączenia lub likwidacji w ramach zmian organizacyjnych dokonanych u Zamawiającego. Na skutek powyższych okoliczności także zmian sprzątanej powierzchni i wynagrodzenia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.po.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Poznaniu, Wydział VII BA, ul. Solna 10, 61-736 Poznań, pokój A108...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2012 godzina 11:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Poznaniu, Biuro Podawcze, ul. Solna 10, 61-736 Poznań...

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa sprzątania biur i czyszczenia okien w 2013 roku w Prokuraturze Okręgowej w Poznaniu, Prokuraturach Rejonowych w: Chodzieży, Gnieźnie, Gostyniu, Grodzisku Wlkp., Kościanie, Lesznie, Nowym Tomyślu, Obornikach, Pile, Rawiczu, Szamotułach, Śremie, Środzie Wlkp., Trzciance, Wągrowcu, Wolsztynie, Wrześni i Złotowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi sprzątania biur i czyszczenia okien w Prokuraturach na terenie województwa wielkopolskiego, podległych Prokuraturze Okręgowej w Poznaniu (20 obiektów) w roku 2013 własnym sprzetem i środkami do tego celu przeznaczonymi: - usługi codziennego sprzątania przez wszystkie dni robocze miesiąca (bez sobót, niedziel i świąt), średnio 21 dni w miesiącu, również w trakcie wykonywanych remontów obejmujących: korytarze, toalety, klatki schodowe, łazienki, hole; - cotygodniowe sprzątanie pomieszczeń biurowych; - cotygodniowe sprzątanie biblioteki ,archiwum w Prokuraturze Okręgowej w Poznaniu; - raz na miesiąc sprzątanie archiwum, magazynów w Prokuraturach Rejonowych; -raz w roku sprzątanie archiwum, ul. Młyńska 11a. Ogółem powierzchnia 17 951,73 m2 w obiektach w Poznaniu, Chodzieży, Gnieźnie, Gostyniu, Grodzisku Wlkp., Kościanie, Lesznie, Nowym Tomyślu, Obornikach, Pile, Rawiczu, Szamotułach, Śremie, Środzie Wlkp., Trzciance, Wągrowcu, Wolsztynie, Wrześni i Złotowie. Szczegółowy opis w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa sprzątania zewnętrznego w 2013 roku w Prokuraturze Okręgowej w Poznaniu, Prokuraturach Rejonowych w: Chodzieży, Grodzisku Wlkp., Lesznie, Nowym Tomyślu, Obornikach, Śremie, Trzciance, Wolsztynie i Złotowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa sprzątania zewnętrznego w Prokuraturach na terenie województwa wielkopolskiego, podległych Prokuraturze Okręgowej w Poznaniu (11 obiektów) w roku 2013: - codzienne sprzątanie chodnika, schodów wejściowych, podjazdu; - codziennie w razie konieczności, w zależności od warunków atmosferycznych: sprzątanie liści wokół posesji w okresie jesiennym, odśnieżanie wokół posesji w okresie zimowym, odladzanie chodnika, wejścia do budynku i podjazdu, usuwanie lodu zwisającego z rynien budynku; - raz na 2 tygodnie: usuwanie zanieczyszczeń z wyczystek rur spustowych instalacji deszczowej w okresie jesiennym. Ogółem powierzchnia 7 405,26 m2 w obiektach w Poznaniu, Chodzieży, Grodzisku Wlkp., Lesznie, Nowym Tomyślu, Obornikach, Śremie, Trzciance, Wolsztynie, i Złotowie. Szczegółowy opis w załączniku nr 4 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-6, 90.91.40.00-7, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.