Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-27
Wałcz: Dostawa bonów towarowych
Numer ogłoszenia: 337587 - 2008; data zamieszczenia: 27.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1906 , ul. Ciasna 7, 78-601 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2502184, faks 067 2502184, 2502971.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.2rbm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa bonów towarowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bony towarowe Jednostki Wojskowej 1906 - Wałcz o nominałach : a) 50 PLN w ilości 1012 szt. o łącznej wartości 50 600 PLN, b) 20 PLN w ilości 251 szt. o łącznej wartości 5 020 PLN c) 10 PLN w ilości 87 szt. o łącznej wartości 870 PLN. Dostawa bonów towarowych do Jednostki Wojskowej 1906 - Mosty o nominałach a) 50 PLN w ilości 580 szt. o łącznej wartości 29 000 PLN, b) 20 PLN w ilości 43 szt. o łącznej wartości 860 PLN Dostawa bonów towarowych do Jednostki Wojskowej 1906 - Cybowo o nominałach a) 50 PLN w ilości 512 szt. o łącznej wartości 25 600 PLN, b) 20 PLN w ilości 80 szt. o łącznej wartości 1 600 PLN c) 10 PLN w ilości 21 szt. o łącznej wartości 210 PLN Dostawa bonów towarowych do Jednostki Wojskowej 1906 - Drawno o nominałach a) 50 PLN w ilości 484 szt. o łącznej wartości 24 200 PLN, b) 20 PLN w ilości 69 szt. o łącznej wartości 1 380 PLN.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.50 - Talony .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej i przewidzianej zamówieniem działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy Pzp, 5. posiadają w swojej ofercie wielobranżowe punkty handlowe w odległości do 35 km od najbliższego obiektu handlowego do odbiorców wymienionych w poszczególnych zadaniach II. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby: 1. przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wszyscy) spełniał wymagania, o których mowa w ust. I pkt 1, 2, 3 niniejszego rozdziału SIWZ, 2. każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie podlegał wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, III. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki określone w ust. I - IV, a także inne wymagania określone w tym rozdziale, jeżeli złoży oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale IX SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń wymienionych w Rozdziale IX.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz innych wymagań określonych w rozdziale VIII, Zamawiający żąda złożenia do oferty niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów: I. oświadczeń: 1. o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy - załącznik Nr 2, II. dokumentów: 1. w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, Zamawiający żąda: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek cywilnych, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione w okresie wskazanym wyżej, dla każdego wspólnika, 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust. II pkt 1 lit. a składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 3. Dokumenty, o których mowa w ust. II pkt 4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. II pkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 6 stosuje się odpowiednio. 5. Każda z firm wspólnie składających ofertę - złoży oddzielnie dla każdej z nich: oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale IX ust. II pkt 1 lit. a, oraz oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 4 (o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania), a ponadto przynajmniej jedna z firm wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winna jest przedstawić dokumenty wymienione w Rozdziale IX ust. I pkt 1 (z wyłączeniem oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu, które składa każda z firm wspólnie składających ofertę) Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązani są przedłożyć: - pełnomocnictwo, do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w pełnomocnictwie należy skonkretyzować postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem numeru sprawy i przedmiotu zamówienia i skonkretyzować zakres umocowania), - wykaz podmiotów (partnerów) zawierających umowę konsorcjum, - oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za niewykonanie bądź nienależyte wykonanie umowy oraz za wszelkie wynikłe z tego szkody, - oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - umowę konsorcjum - przed zawarciem umowy III. Nadto Wykonawcy składają: 1. Umocowanie do działania w cudzym imieniu (pełnomocnictwo) - jeżeli Wykonawca upoważnił osoby trzecie do reprezentowania go w postępowaniu. W pełnomocnictwie należy skonkretyzować postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem numeru sprawy i przedmiotu zamówienia i skonkretyzować zakres umocowania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 10
- 2 - . liczba wielobranżowych punktów handlowych, w których honorowane są oferowane bony towarowe - 70
- 3 - odległość od najbliższego obiektu handlowego do poszczególnych odbiorców wyszczególnionych w zadaniach - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2rbm.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1906, ul. Ciasna 7, 78-601 Wałcz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2008 godzina 08:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 1906, ul. Ciasna 7, 78-601 Wałcz, kancelaria jawna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa bonów towarowych do Jednostki Wojskowej 1906 - Wałcz.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: o nominałach : a) 50 PLN w ilości 1012 szt. o łącznej wartości 50 600 PLN, b) 20 PLN w ilości 251 szt. o łącznej wartości 5 020 PLN c) 10 PLN w ilości 87 szt. o łącznej wartości 870 PLN..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.50-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa bonów towarowych do Jednostki Wojskowej 1906 - Mosty.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: o nominałach a) 50 PLN w ilości 580 szt. o łącznej wartości 29 000 PLN, b) 20 PLN w ilości 43 szt. o łącznej wartości 860 PLN.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.50-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa bonów towarowych do Jednostki Wojskowej 1906 - Cybowo.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: o nominałach a) 50 PLN w ilości 512 szt. o łącznej wartości 25 600 PLN, b) 20 PLN w ilości 80 szt. o łącznej wartości 1 600 PLN c) 10 PLN w ilości 21 szt. o łącznej wartości 210 PLN.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.50-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa bonów towarowych do Jednostki Wojskowej 1906 - Drawno.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: o nominałach a) 50 PLN w ilości 484 szt. o łącznej wartości 24 200 PLN, b) 20 PLN w ilości 69 szt. o łącznej wartości 1 380 PLN.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.50-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola nr 9 "Bajka" w Wałczu w 2025r.
- Świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wałczu w ich miejscu zamieszkania w roku 2025
- Świadczenie usług pocztowych w roku 2025 dla Gminy Wałcz i jej jednostek
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów znajdujących się w gminnym zasobie mieszkaniowym zarządzanym przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. w Wałczu.
- Budowa zbiorników przeciwpożarowych -II postępowanie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola nr 8 "Promyk" w Wałczu w 2025r.
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Karty podarunkowe dla pracowników oraz ich dzieci, emerytów i rencistów IMW - Boże Narodzenie 2024
- Zakup bonów towarowych dla pracowników SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku
- Sprzedaż i dostawa bonów towarowych dla pracowników IPPT PAN
- Dostawa i realizacja talonów wartościowych lub kart podarunkowych na podstawowe artykuły żywnościowe, chemiczne i przemysłowe dla klientów MOPS w Zgierzu, ul. Długa 56
- Zakup wraz z dostawą bonów towarowych dla pracowników Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi.
- Zakup bonów towarowych ze środków ZFŚS z przeznaczeniem dla pracowników i byłych pracowników ZBK uprawnionych do korzystania z ZFŚS
więcej: Talony »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.