Ogłoszenie z dnia 2015-12-10
Szczecin: Dostawę tonerów i tuszów na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w 2016 r
Numer ogłoszenia: 337618 - 2015; data zamieszczenia: 10.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 44 67 120, faks 091 44 67 185.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę tonerów i tuszów na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w 2016 r.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów i tuszów na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w 2016 r. Dostawa tonerów i tuszów będzie realizowana zgodnie z postanowieniami umowy, której wzór został zawarty w rozdziale XX SIWZ. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 5 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 22.60.00.00 - Tusz .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej z następujących programów operacyjnych i projektów: a) Program Operacyjny Rybactwo i morze 2014-2020, b) Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Oś priorytetowa X. Pomoc techniczna, c) Program Operacyjny Pomoc Techniczna 2014-2020, d) Pomoc Techniczna Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO HANDLOWE "ABC PRAXIS" MARIUSZ MAGOŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
BIURO HANDLOWE "ABC PRAXIS" MARIUSZ MAGOŃSKI
- Biuro Handlowe ABC Praxis Mariusz Magoński, ul. Obrońców Stalingradu 5 lok. U3, 70-406 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 381554,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 286559,25
Oferta z najniższą ceną: 286559,25 / Oferta z najwyższą ceną: 300496,38
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie udzielane jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 69, art. 70 i art. 71 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zmianami - dalej: ustawa PZP). Zgodnie z art. 70 Ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Przedmiot zamówienia jest dostawą o ustalonych standardach jakościowych, bowiem: - Przedmiot zamówienia sprowadza się do dostawy standardowych, typowych wkładów (tonerów, tuszy, bębnów) do określonych drukarek i urządzeń kopiujących. - Wskazane w OPZ tonery, tusze, bębny charakteryzują się znormalizowanymi standardami jakościowymi i technicznymi, zapewniającymi kompatybilną współpracę z wskazanymi drukarkami urządzeniami kopiującymi. Przedmiot zamówienia jest dostawą powszechnie dostępną, bowiem: - Wskazane w OPZ tonery, wkłady, bębny są powszechnie dostępne na rynku (są to wyroby gotowe, o powtarzalnym i typowym charakterze, oferowane przez większość podmiotów funkcjonujących w tej branży). - Firmy dostarczające materiały eksploatacyjne do drukarek/urządzeń kopiujących są liczne i nie ma trudności z dostępem do tych podmiotów. Większość firm sprzedających akcesoria elektroniczne w swojej ofercie ma również materiały eksploatacyjne (w tym wskazane w OPZ) do drukarek i urządzeń kopiujących. Znalezienie potencjalnego Wykonawcy nie stanowi trudności. Działalność gospodarcza tego typu nie jest ograniczona poprzez obowiązek uzyskania przez Wykonawcę pozwolenia lub koncesji. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP, bowiem: - Wartość szacunkowa przedmiotu zamówienia została ustalona w wysokości 381.554,80 zł netto, co stanowi równowartość 90.310,97 euro
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa produktów leczniczych do 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego (skaner 3D) dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach projektu "Wind & Energy - kształcimy zgodnie z potrzebami gospodarki i rynku pracy"
- REMONT W BUDYNKU NR 5, BIELKOWO
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw pojazdów eksploatowanych w GDDKiA Oddział w Szczecinie wraz z Rejonem Szczecin z podziałem na 2 części
- TP-9/25 Wyposażenie w meble niemedyczne dla poszczególnych komórek organizacyjnych w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii
- Dostawa regałów magazynowych oraz wyposażenia medycznego ruchomego dla USK-2 PUM w Szczecinie.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych, papieru biurowego, papieru ozdobnego oraz kopert (łącznie 247 pozycji w 4 częściach) - numer sprawy 1/ZP/2025
- Sukcesywna dostawa wkładów atramentowych do drukarek (2 części)
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących- powtórka
- Dostawa nowych tuszy, tonerów oraz bębnów do urządzeń drukujących.
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.