To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-07
Ogłoszenie nr 337639 - 2016 z dnia 2016-11-07 r.
Kotla: "Przebudowa dróg osiedlowych na osiedlu mieszkaniowym w Kotli, położonych w granicach działek 248/8, 248/9, 248/44, 248/46, obręb Kotla
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 313531-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kotla, krajowy numer identyfikacyjny
39064735700000, ul.
ul. Głogowska
93,
67240
Kotla, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
768 318 361, faks
768 318 308, e-mail
gmina@kotla.pl
Adres strony internetowej (URL): www.kotla.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przebudowa dróg osiedlowych na osiedlu mieszkaniowym w Kotli, położonych w granicach działek 248/8, 248/9, 248/44, 248/46, obręb Kotla
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie przebudowy nawierzchni drogi osiedlowej oraz chodników. W ramach przebudowy planuje się rozbiórkę istniejącej jezdni z płyt drogowych betonowych oraz wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej na podbudowie z kruszywa łamanego. Rozebranie istniejących chodników z płytek betonowych lub betonu i wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego. Zaplanowano również wykonanie 2 kompletów schodów terenowych w ciągu istniejących chodników z zastosowaniem poręczy. Konstrukcja nawierzchni jezdni: o warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S o gr.5 cm o warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC11W o gr. śr. 4 cm (100 kg/m^2) o podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm o gr.20 cm o warstwa odsączająca z piasku o gr. 10 cm Konstrukcja nawierzchni chodników: o kostka brukowa betonowa o gr.8cm o podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm o gr.10 cm Zestawienie projektowanych powierzchni: o powierzchnia jezdni z betonu asfaltowego - 2000 m2 o powierzchnia chodników - 620m2 Podane powyżej parametry są wartościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie. Wykonawca będzie zobowiązany zagospodarować we własnym zakresie odpady powstałe w toku własnych robót oraz ponieść ewentualne koszty ich wywozu wraz z kosztami składowania i utylizacji. Wykonawca w trakcie trwania robót zobowiązany jest do wykonywania badań sprawdzających jakość poszczególnych elementów wchodzących w skład zadania (grubość warstw konstrukcyjnych i szerokości itp.). Wykonawca na czas prowadzenia robót zobowiązany jest wykonać czasową organizację ruchu zastępczego oraz należycie zabezpieczyć teren budowy. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia na okres min. 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. Szczegółowy zakres ilościowy i jakościowy robót określa przedmiar robót - stanowiący załącznik do niniejszej Specyfikacji. o Zamawiający zastrzega, że jeżeli czynności będą polegały na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.) wymagane jest zatrudnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia. o Zamawiający zastrzega przeprowadzenie kontroli z zakresu prowadzonych czynności w czasie realizacji umowy oraz podstaw zatrudnienia osób wykonujących zamówienie z ramienia wykonawcy. o W przypadku braku posiadania przez wskazane wyżej osoby umów o pracę Zamawiający naliczać będzie kary umowne za każdą osobę nieposiadającą zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w wysokości 100,00 zł.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233142-6
Dodatkowe kody CPV:
45233120-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT398286.22 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 360384,02 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.