eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzempińPrzebudowa obiektu Dom Ogrodnika na Zespół Kuchni Głównej w Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-04

Czempiń: Przebudowa obiektu Dom Ogrodnika na Zespół Kuchni Głównej w Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach
Numer ogłoszenia: 33765 - 2009; data zamieszczenia: 04.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Jarogniewicach , ul. Poznańska 25, 64-020 Czempiń, woj. wielkopolskie, tel. 061 2827027, faks 061 2826110.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa obiektu Dom Ogrodnika na Zespół Kuchni Głównej w Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa obiektu Dom Ogrodnika na Zespół Kuchni Głównej w Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca powinien wnieść wadium w wysokości 12 000,00zł PLN. Wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach nr 27 8666 0004 0108 2758 2000 0003 Spółdzielcza Grupa Bankowa Bank Spółdzielczy w Kościanie. Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium (oryginał lub poświadczoną kopię). Zamawiający uznaje za prawidłowy termin wniesienia wadium datę uznania rachunku bankowego zamawiającego (data wpływu na konto zamawiającego).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Wykonawca musi spełniać warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Wykonawcę wyklucza się z postępowania z przyczyn określonych w art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - Oferta wykonawcy winna być przygotowana zgodnie z wymaganiami specyfikacji - Wykonawca powinien złożyć dokumenty wymagane w specyfikacji - Wykonawca wniesie wadium w wymaganej formie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia oferty, poświadczony za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną. Jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej poświadczona przez wykonawcę lub osobę upoważnioną za zgodność z oryginałem umowa spółki cywilnej. - Oryginały lub poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopie aktualnych (wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed datą złożenia oferty) zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, ewentualnie zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. - Oryginał lub poświadczona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia aktualnej (wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą złożenia oferty) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-9 ustawy Prawo zamówień publicznych. - Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat pięciu robót budowlanych, w tym dwóch robót budowlanych w obiektach zabytkach (wpisanych do rejestru zabytków ) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. - Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby te posiadają niezbędne kwalifikacje do wykonania zamówienia (uprawnienia), a także zakres wykonywanych przez nich czynności. - Jeżeli podpisy na ofercie nie wynikają m.in. z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji, wymagane jest załączenie dokumentu lub jego poświadczonej kopii, uprawniającego do składania podpisów w imieniu wykonawcy. - Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. - Kopia decyzji o stwierdzeniu przygotowania zawodowego (uprawnienia) poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną oraz kopia aktualnego zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną. - Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy do kwoty 200 000,00 PLN, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Formularz ofertowy - zał. nr 1 - Parafowany przez wykonawcę formularz umowy - zał. nr 2 - Dowód wniesienia wadium - Wypełniony kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatkoscian.wokiss.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Jarogniewicach, ul. Poznańska 25, 64-020 Czempiń, sekretariat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Jarogniewicach, ul. Poznańska 25, 64-020 Czempiń, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.