eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Potulice › Usługa wywozu odpadów (znak sprawy 33/2011)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-20

Potulice: Usługa wywozu odpadów (znak sprawy 33/2011)
Numer ogłoszenia: 337687 - 2011; data zamieszczenia: 20.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 312075 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny, Aleja Parkowa 1, 89-120 Potulice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5874440, faks 052 5874400.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład karny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wywozu odpadów (znak sprawy 33/2011).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Grupa 1: 1) Usługa wywozu sprasowanych niesegregowanych odpadów komunalnych - kod 200301 (nomenklatura CPV: 90511000-2) z prasokontenera na odpady o pojemności: 5m3, lub 10m3, albo 13m3. Termin wywozu przekazywany będzie wykonawcy zgodnie z umową, uzależniony od stopnia zapełnienia prasokontenera i odbywałby się w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 14:30. Po opróżnieniu w/w prasokontenera Wykonawca dostarcza go w stanie niepogorszonym, w dniu świadczenia usługi do godz. 14:30 do ZK w Potulicach. a) W przypadku prasokontenera na odpady o poj. 5m3 wywóz odbywałby się około 2 razy w tygodniu z terenu ZK w Potulicach, tj. 117 razy - ilość szacunkowa w czasie trwania umowy. b) W przypadku prasokontenera na odpady o poj. 10m3 wywóz odbywałby się około od 4 do 5 razy w miesiącu z terenu ZK w Potulicach, tj. 58 razy - ilość szacunkowa w czasie trwania umowy. c) W przypadku prasokontenera na odpady o poj. 13m3 wywóz odbywałby się około 45 razy - ilość szacunkowa w czasie trwania umowy, z terenu ZK w Potulicach. Wykonawca w grupie 1 wycenia tylko jeden z trzech wyżej przedstawionych wariantów udzielenia zamówienia. 2. Grupa 2: 1) Usługa wywozu niesegregowanych odpadów komunalnych - kod 200301 (nomenklatura CPV: 90511000-2) z Oddziału Zewnętrznego w Strzelewie. Wywóz odbywałby się około dwa razy w tygodniu, z 4 pojemników na odpady o poj. 1,1 m3 (wywóz odpadów z 207 pojemników - ilość szacunkowa w czasie trwania umowy). Termin wywozu przekazywany będzie Wykonawcy zgodnie z umową, uzależniony od stopnia zapełnienia pojemników i odbywałby się w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 14:30. 3. Grupa 3: 1) Usługa wywozu niesegregowanych odpadów komunalnych - kod 200301 (nomenklatura CPV: 90511000-2) z Oddziału Zewnętrznego w Potulicach. Wywóz odbywałby się około dwa razy w tygodniu z 1 pojemnika na odpady o poj. 1,1 m3 (wywóz odpadów z 94 pojemników - ilość szacunkowa w czasie trwania umowy). Termin wywozu przekazywany będzie Wykonawcy zgodnie z umową, uzależniony od stopnia zapełnienia pojemnika i odbywałby się w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 14:30. 4. Ilość dotycząca liczby wywozu i opróżniania prasokontenera oraz pojemników jest wartością szacunkową i może ulec zmianie w trakcie trwania umowy, rzeczywista ilość będzie uzależniona od potrzeb zamawiającego. 5. Miejsce, sposób, terminy wykonywania usługi oraz forma i termin płatności. 1) Wykonawca zobowiązuje się, że transport oraz utylizacja odpadów odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 2) Wykonawca na czas trwania umowy bezpłatnie użyczy zamawiającemu pojemniki do gromadzenia odpadów, dotyczy tylko grupy 2 i 3 oraz na wniosek zamawiającego przeprowadzi ich dezynfekcję. 3) Termin płatności za wykonaną usługę wynosi 30 dni, forma płatności przelew..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: grupa 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie, Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46798,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23400,41

  • Oferta z najniższą ceną: 23400,41 / Oferta z najwyższą ceną: 101593,44

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: grupa 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Oczyszczania Miasta EKO-NAKŁO - Mieczysław Klajda, Tomasz Brzykcy - Spółka Jawna, ul. Młyńska 22, 89-100 Nakło nad Notecią, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10096,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9803,11

  • Oferta z najniższą ceną: 9803,11 / Oferta z najwyższą ceną: 15649,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: grupa 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Oczyszczania Miasta EKO-NAKŁO - Mieczysław Klajda, Tomasz Brzykcy - Spółka Jawna, ul. Młyńska 22, 89-100 Nakło nad Notecią, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4550,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4451,65

  • Oferta z najniższą ceną: 4451,65 / Oferta z najwyższą ceną: 7106,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.