eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie robót budowlanych w budynku W Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, przy ul. Wiśniowej 41

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-21

Warszawa: Wykonanie robót budowlanych w budynku W Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, przy ul. Wiśniowej 41
Numer ogłoszenia: 337726 - 2013; data zamieszczenia: 21.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie , Aleja Niepodległości 162, 02-554 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5648608, faks 22 5648608.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgh.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w budynku W Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, przy ul. Wiśniowej 41.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych w budynku W Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, przy ul. Wiśniowej 41, w tym: Zadanie nr 1 Remont oraz wyposażenie w meble sali wykładowej nr 62. Zadanie nr 2 Adaptacja sanitariatu dla potrzeb osób niepełnosprawnych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 39.10.00.00 - Meble .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: - Zadanie nr 1 - 2000,00 zł (dwa tysiące złotych), - Zadanie nr 2 - 4000,00 zł (cztery tysiące złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: a) w celu złożenia oferty na Zadanie nr 1 - co najmniej trzy zamówienia, których przedmiotem były roboty remontowe budowlane, polegające na wykonaniu remontu w obiektach użyteczności publicznej z dostawą mebli, w tym co najmniej jedno z montażem systemu audio-video, każde o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł brutto oraz przedstawi dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. b) w celu złożenia oferty na Zadanie nr 2 - co najmniej trzy zamówienia, których przedmiotem były roboty remontowe budowlane w obiektach użyteczności publicznej, w tym co najmniej jedno, którego zakres obejmował wykonanie lub remont sanitariatu dla osób niepełnosprawnych, każde o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto oraz przedstawi dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku składania oferty na dwa Zadania należy wykazać spełnienie warunków określonych dla obu Zadań. Przez obiekt użyteczności publicznej Zamawiający rozumie: budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji, za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny (§ 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r., Dz. U. z 2002 r. Nr 75, poz. 690 ze zm.). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia, o których mowa w części V SIWZ na zasadzie spełnia-nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: a) w celu złożenia oferty na Zadanie nr 1 - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia kierownika budowy bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiednie, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; - co najmniej 1 osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania budową w specjalności elektrycznej (t.j. w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń) - co najmniej 1 osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne SEP typu E do 1kV lub równoważne; - co najmniej 1 osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne SEP typu D do 1 kV lub równoważne. - co najmniej 1 osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania budową w specjalności telekomunikacyjnej . b) w celu złożenia oferty na Zadanie nr 2 - co najmniej 1 osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia kierownika budowy bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiednie, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; - co najmniej 1 osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania budową w specjalności sanitarnej (t.j. w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - co najmniej 1 osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania budową w specjalności elektrycznej (t.j. w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń) - co najmniej 1 osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne SEP typu E do 1kV lub równoważne; - co najmniej 1 osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne SEP typu D do 1 kV lub równoważne. W przypadku składania oferty na dwa Zadania należy wykazać spełnienie warunków określonych dla obu Zadań. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia, o których mowa w części V SIWZ na zasadzie spełnia-nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: a) w celu złożenia oferty na Zadanie nr 1 - 105 000,00 zł b) w celu złożenia oferty na Zadanie nr 2 - 85 000,00 zł W przypadku składania oferty na dwa Zadania należy wykazać się ubezpieczeniem na kwotę stanowiącą sumę kwot ubezpieczenia na składane Zadania tj. jeżeli wykonawca zamierza złożyć ofertę na Zadanie nr 1 i nr 2 to należy wykazać się ubezpieczeniem w wysokości 190 000,00 zł. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia, o których mowa w części V SIWZ na zasadzie spełnia-nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zadanie 1 - roboty remontowe budowlane, polegające na wykonaniu remontu w obiektach użyteczności publicznej z dostawą mebli, w tym co najmniej jedno z montażem systemu audio-video zadanie 2 - roboty remontowe budowlane w obiektach użyteczności publicznej, w tym co najmniej jedno, którego zakres obejmował wykonanie lub remont sanitariatu dla osób niepełnosprawnych;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Szczegółowy kosztorys ofertowy (odrębny dla każdego zadania), podpisany jak oferta. Oprócz wersji papierowej, należy dołączyć kosztorys szczegółowy w wersji elektronicznej (płyta CD) w formie plików zgodnych z programem kosztorysowym NORMA 4.20a oraz w formacie ATH. 2. Dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: a) w przypadku zmian w przepisach prawa dotyczących stawki podatku od towarów i usług umowa będzie odpowiednio zmieniona w zakresie dotyczącym kwoty podatku VAT i wynagrodzenia brutto Wykonawcy, b) w zakresie terminu realizacji - Wykonawca i Zamawiający mają prawo wystąpić o zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. c) w zakresie sposobu lub zakresu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót zamiennych, co zostanie potwierdzone protokołem konieczności. Roboty zamienne rozliczone będą na podstawie czynników cenotwórczych z oferty Wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sgh.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Al. Niepodległości 162, 02-554 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, pokój 420.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Al. Niepodległości 162, 02-554 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, pokój 420.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.