Ogłoszenie z dnia 2007-06-15
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Spytkowice: dokończenie dobudowy sali gimnastycznej do Zespołu Szkół w Ryczowie ul. Szkolna 18 tj; wykonanie robót wykończeniowych wraz z wyposażeniem sali oraz instalacjami sanitarnymi, kanalizacyjnymi, wodociągowymi, elektrycznymi, gazowymi Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Gminy w Spytkowicach, do kontaktów: Józefa Sieprawska, ul. Zamkowa 12, 34-116 Spytkowice, woj. małopolskie, tel. 033 8791820 w. 51, fax 033 8791560, e-mail: umowy@spytkowice.net.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.spytkowice.net.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dokończenie budowy sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Ryczowie, tj: wykończenie wraz z wyposażeniem oraz instalacjami sanitarnymi, kanalizacyjnymi, wodociągowymi, elektrycznymi i gazowymi sali gimnastycznej dobudowanej do Zespołu Szkół w Ryczowie, ul. Szkolna 18 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Zespół Szkolno-Przedszkolny, Ryczów, ul. Szkolna 18. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dokończenie budowy sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Ryczowie, tj: wykończenie wraz z wyposażeniem oraz instalacjami sanitarnymi, kanalizacyjnymi, wodociągowymi elektrycznymi i gazowymi sali gimnastycznej, dobudowanej do Zespołu Szkół w Ryczowie, ul. Szkolna 18. 1. Zakres robót obejmuje wykonanie: - robót budowlanych, tj. rozbiórkę istniejącej sali gimnastycznej wraz z jej zapleczem sanitarno-technicznym, budowa nowej przewiązki wraz z częścią socjalno-techniczną i salami, montaż stolarki okiennej i drzwiowej, ułożenie podłóg i posadzek, wykonanie tynków zewnętrznych i wewnętrznych ścian działowych, stropów podwieszanych, licowanie ścian, antresoli, malowania i obróbki blacharskie; - instalacji elektrycznej wewnętrznej, zewnętrznej i odgromowej; - instalacji wodno-kanalizacyjnej wewnętrznej wraz z białym montażem; - kanalizacji deszczowej i sanitarnej (wraz z demontażem istniejącej sieci kanalizacyjnej i deszczowej); - instalacji centralnego ogrzewania; - instalacji gazowej wewnętrznej; - wyposażenie sali gimnastycznej zgodnie z przedmiarami robót. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy: spełniające warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 i nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p. oraz spełniający warunki w Specyfikacji istotnych warunkach zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Oryginalny kod CPV: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Oryginalny kod CPV: 28.81.22.40 - Podłogi z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.22.20 - Podłogi z tworzyw sztucznych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 13; data zakończenia: 30.08.2008.
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 20 000 PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy: spełniające warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p. i spełniający warunki w Specyfikacji istotnych warunkach zamówienia oraz nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien spełniać warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy, 2) kosztorysy ofertowe, 3) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 oraz że nie podlegają wykluczeniu art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4) dowód wniesienia wadium, 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 7) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczeniu udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 8) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku, mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, 9) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, 10) oświadczenie o sytuacji finansowej wykonawcy wraz ze sprawozdaniem finansowym albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości - również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określających obroty oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 11) opinię banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości 30% wartości brutto zamówienia lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia, 12) ) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia co najmniej 200 000 zł. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu, zobowiązany będzie do kontynuowania ubezpieczenia na wskazanych warunkach, także po wygaśnięciu polisy, oraz do przedłożenia zamawiającemu dokumentu potwierdzającego kontynuację ubezpieczenia OC, 13) kwalifikacje i doświadczenie kluczowego personelu proponowanego do udziału w tym zamówieniu z informacją na temat ich kwalifikacji, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, dołączając aktualne uprawnienia osób, które będą wykonywać zamówienie oraz zaświadczenia z odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego. Zamawiający żąda, aby przy realizacji zamówienia wykonawca zatrudnił kierownictwo robót posiadające uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane w branżach, które obejmuje zamówienie: a) kierownika budowy - posiadającego odpowiednie uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń, doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat, który wykonywał funkcję kierownika budowy na co najmniej 1 budowie lub rozbudowie o porównywalnym zakresie zamówienia, b) kierownika robót - posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń w zakresie sieci instalacji sanitarnych (wodno-kan, c.o., gaz.), c) kierownika robót - posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń w zakresie instalacji elektrycznych, 14) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca lub dzierżawionego sprzętu, narzędzi i pojazdów niezbędnych do wykonania zamówienia, 15) wykaz zamówień zrealizowanych w okresie 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie na roboty budowlane o porównywalnym zakresie do zamówienia przewidzianego w niniejszym postępowaniu (za robotę budowlaną o porównywalnym zakresie zamawiający uważa budowę obiektu o zbliżonych parametrach techniczno-użytkowych) z podaniem inwestora, zakresu robót, wartości, daty i miejsca wykonania robót oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje), 16) informacje na temat podwykonawców oraz o ich uprawnieniach przewidzianych w przepisach Prawa budowlanego, 17) zaakceptowany wzór umowy.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spytkowice.net.pl. Opłata: 100; Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka Bank Polskiej Spółdzielczości w Spytkowicach - budynek Urzędu Gminy, lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2007 godzina 10:00 - pok nr 21, budynek Urzędu Gminy Spytkowice. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.07.2007, godzina 11:00, Urząd Gminy Spytkowice, ul. Zamkowa 12 - pok. nr 2 (sala narad) - parter.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.06.2007.
INNE PRZETARGI SPYTKOWICE
więcej: przetargi SPYTKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania robót modernizacji instalacji wody dejonizowanej klasy pierwszej budynku Małopolskie Centrum Biotechnologii UJ, Krakowie.
- BZP.271.111.2024 Wykonanie wewnętrznej instalacji gazu, co i cwu w lokalu położonym przy ul. Jagiellońskiej 21/15 w Nowym Sączu
- "Budowa zbiornika retencyjnego wód opadowych i roztopowych w miejscowości Tarnawatka- Tartak"
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-5
- "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Giby"
więcej: Podłogi z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.