To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-07
Warszawa: Dostawa mebli biurowych do Polskiego Instytutu Spraw Międzynarodowych
w Warszawie
Numer ogłoszenia: 337734 - 2012; data zamieszczenia: 07.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 263514 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polski Instytut Spraw Międzynarodowych, ul. Warecka 1a, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5568000, faks 22 5568099.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych do Polskiego Instytutu Spraw Międzynarodowych w Warszawie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia POMIESZCZENIE NR 3 1. Szafa biurowo-ubraniowa 2008x42x187, 2. Biurko gabinetowe o wymiarach 170/97/76h cm (sztuk 1). 3. Dostawka o wymiarach 60/127/76h cm (sztuk 1). 4. Kontener gabinetowy o wymiarach 48X63X60 h (sztuk 1). 5. Stolik kawowy okrągły 80/80/55h (sztuk 1) 6. Półka 296/30/5,2 cm (sztuk 1) 7. Półka 100/30/5,2 cm (sztuk 1) POMIESZCZENIE NR 5 1. Stół konferencyjny (sztuk 1). 2. Szafa ubraniowa 60/60/188h (sztuk 3) POMIESZCZENIE NR 4 1. Biurko 180/80/72h (sztuk 2) 2. Panel rozdzielający biurka 170/35 cm (sztuk 1) 3. Panel recepcyjny z nadstawką z płyty melaminowanej 160/25/107h (sztuk 1) 4. Szafa ubraniowa 60/42/188h (sztuk 1) 5. Szafa aktowa niska 80/42/77h (sztuk 2) 6. Regał otwarty 40/42/188h (sztuk 2). 7. Kontener podbiurkowy (sztuk 2) 8. Półka 160/30/2,5 cm (sztuk 1) 9. Niska szafka z drzwiami przesuwnymi 120/42/114h (sztuk 1) POMIESZCZENIE NR 1 i POMIESZCZENIE NR 2 10. Stół łukowy 180x80 wg projektu - ( sztuk 1 ) 11. Stół prosty 180x80 - ( sztuk 1 ) 12. Dostawka na krańcach stołu - ( sztuk 1 ) 13. Dostawki półokrągłe do małej sali konferencyjnej ( sztuk 2 ) 14.Fotel obrotowy - 50 sztuk. 15.Krzesło konferencyjne - 20 sztuk..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.31.00 - Fotele 39.12.12.00 - Stoły 39.12.11.00 - Biurka 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.14.13.00 - Szafy 39.13.10.00 - Regały biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HELIKON TWORZYMY IDEALNE BIURA S.A.
jakie przetargi wygrała firma
HELIKON TWORZYMY IDEALNE BIURA S.A.
- HELIKON Meble Biurowe S.A., ul. Odrowąża 15, 03-310 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 119906,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 101881,60
Oferta z najniższą ceną: 101881,60 / Oferta z najwyższą ceną: 101881,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonywanie w okresie 12 miesięcy usług sprzątania i czyszczenia w pomieszczeniach zajmowanych przez zamawiającego głównie w budynku położonym przy Alejach Jerozolimskich 181C w Warszawie
- Kompleksowa obsługa z zakresu automatyki i elektryki obiektów hydrotechnicznych Zarządu Zlewni w Gliwicach (diagnostyka i usuwanie awarii oraz skutków tych awarii).
- Opracowanie koncepcji zmiany zagospodarowania terenu zieleni przy ul. Oś Królewska na odcinku od ul. Sarmackiej do ul. Kieślowskiego
- System do neutralizacji i wspomagania procesów technologicznych
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 80 godzin lekcyjnych indywidualnego kursu języka angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego, włoskiego w trybie ON-LINE z native speakerem
- Dostawa produktów leczniczych rozliczanych z pakietu chemioterapii określonych w 10 pakietach.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby unowocześnienia procesu nauczania w ZSTiO w postaci urządzeń,sprzętu i materiałów dydaktycznych w ramach projektu Mistrzowie Mechaniki-nowe wyzwania edukacyjne
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "PRZEDSZKOLE RÓWNYCH SZANS - WYSOKA JAKOŚĆ EDUKACJI W PRZEDSZKOLU "MIŚ USZATEK" W OSTROROGU" (III)
- Dostawa i montaż wyposaż. wnętrz Klubu Malucha w Andrychowie w ramach zad.: "Utworz.50 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej inst. klubu dziec. pod adr.: ul. Metalowców 6 w Andrychowie"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia, z podziałem na części
- Adaptacja części budynku PUW w Zaściankach na potrzeby dyspozytorni medycznej
- Dostawa wyposażenia do przedszkola w Szydłowie
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.