Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-29
Kraśnik: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kraśniku w Obwodach Drogowo-Mostowych w Spławach oraz w Szastarce w sezonach zimowych 2009/2010, 2010/2011, 2011/2012 z podziałem na osiem zadań.
Numer ogłoszenia: 337768 - 2009; data zamieszczenia: 29.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Kraśniku , ul. Kolejowa 6, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8264126, faks 081 8251027.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kraśniku w Obwodach Drogowo-Mostowych w Spławach oraz w Szastarce w sezonach zimowych 2009/2010, 2010/2011, 2011/2012 z podziałem na osiem zadań..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kraśniku w Obwodach Drogowo-Mostowych w Spławach oraz w Szastarce w sezonach zimowych 2009/2010, 2010/2011, 2011/2012 z podziałem na osiem zadań(części). Zadanie Nr I: Zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg na terenie działalności Obwodu Drogowo-Mostowego w Spławach przy użyciu samochodu ciężarowego Wykonawcy jako nośnika piaskarki i pługa odśnieżnego typ lekki Zamawiającego wraz z załadunkiem mieszanki piaskowo-solnej na piaskarkę przez Zamawiającego. Zadanie Nr II: Zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg na terenie działalności Obwodu Drogowo-Mostowego w Spławach przy użyciu samochodu ciężarowego Wykonawcy jako nośnika piaskarki i pługa odśnieżnego typ lekki Zamawiającego wraz z załadunkiem mieszanki piaskowo-solnej na piaskarkę przez Zamawiającego. Zadanie Nr III: Zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg na terenie działalności Obwodu Drogowo-Mostowego w Szastarce przy użyciu samochodu ciężarowego Wykonawcy jako nośnika piaskarki i pługa odśnieżnego typ lekki Zamawiającego wraz z załadunkiem mieszanki piaskowo-solnej na piaskarkę przez Wykonawcę. Zadanie Nr IV: Zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg na terenie działalności Obwodu Drogowo-Mostowego w Szastarce przy użyciu samochodu ciężarowego Wykonawcy jako nośnika piaskarki i pługa odśnieżnego typ lekki Wykonawcy wraz z załadunkiem mieszanki piaskowo-solnej na piaskarkę przez Wykonawcę. Zadanie Nr V: Odśnieżanie dróg na terenie działalności Obwodu Drogowo-Mostowego w Spławach przy użyciu samochodu ciężarowego lub innego sprzętu Wykonawcy jako nośnika pługa odśnieżnego dwustronnego typ ciężki Zamawiającego Zadanie Nr VI: Odśnieżanie dróg na terenie działalności Obwodu Drogowo-Mostowego w Spławach przy użyciu samochodu ciężarowego lub innego sprzętu Wykonawcy jako nośnika pługa odśnieżnego dwustronnego typ ciężki Wykonawcy. Zadanie Nr VII: Odśnieżanie dróg na terenie działalności Obwodu Drogowo-Mostowego w Szastarce przy użyciu samochodu ciężarowego lub innego sprzętu Wykonawcy jako nośnika pługa odśnieżnego dwustronnego typ średni Zamawiającego Zadanie Nr VIII: Odśnieżanie dróg na terenie działalności Obwodu Drogowo-Mostowego w Szastarce przy użyciu samochodu ciężarowego lub innego sprzętu Wykonawcy jako nośnika pługa odśnieżnego dwustronnego typ średni Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Do przetargu nie ustanowiono wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy. 2. Ponadto Wykonawca musi potwierdzić że dysponuje minimum po jednej jednostce transportowej( sprzętowej) spełniającej minimalne wymagania techniczne dla danego zadania na które składa ofertę..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularze ofert - wypełnione zgodnie z warunkami przetargowymi druki, które załączono do niniejszych dokumentów- na każde zadanie oddzielne druki. 2.Oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych w tym także o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 tego prawa . 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 4.Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku niemożności uzyskania przed terminem składania ofert któregoś z dokumentów wymienionych w tym punkcie oferent składa oświadczenie potwierdzające spełnienie tego warunku. 5. Wykaz sprzętu jakim dysponuje Wykonawca przewidzianego do realizacji zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatkrasnicki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Kraśniku ul.Kolejowa 6, 23-200 Kraśnik, po uprzednim złożeniu zapotrzebowania lub drogą pocztową(koszty przesłania ponosi odbiorca)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2009 godzina 09:00, miejsce: W sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w Kraśniku ul.Kolejowa 6 ( pokój 204).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg na terenie działalności Obwodu Drogowo-Mostowego w Spławach przy użyciu samochodu ciężarowego Wykonawcy jako nośnika piaskarki i pługa odśnieżnego typ lekki Zamawiającego wraz z załadunkiem mieszanki piaskowo-solnej na piaskarkę przez Zamawiającego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg na terenie działalności Obwodu Drogowo-Mostowego w Spławach przy użyciu samochodu ciężarowego (1 sztuka) Wykonawcy jako nośnika piaskarki i pługa odśnieżnego typ lekki Zamawiającego wraz z załadunkiem mieszanki piaskowo-solnej na piaskarkę przez Zamawiającego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg na terenie działalności Obwodu Drogowo-Mostowego w Spławach przy użyciu samochodu ciężarowego Wykonawcy jako nośnika piaskarki i pługa odśnieżnego typ lekki Zamawiającego wraz z załadunkiem mieszanki piaskowo-solnej na piaskarkę przez Zamawiającego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg na terenie działalności Obwodu Drogowo-Mostowego w Spławach przy użyciu samochodu ciężarowego (1 sztuka)Wykonawcy jako nośnika piaskarki i pługa odśnieżnego typ lekki Zamawiającego wraz z załadunkiem mieszanki piaskowo-solnej na piaskarkę przez Zamawiającego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg na terenie działalności Obwodu Drogowo-Mostowego w Szastarce przy użyciu samochodu ciężarowego Wykonawcy jako nośnika piaskarki i pługa odśnieżnego typ lekki Zamawiającego wraz z załadunkiem mieszanki piaskowo-solnej na piaskarkę przez Wykonawcę..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg na terenie działalności Obwodu Drogowo-Mostowego w Szastarce przy użyciu samochodu ciężarowego (1 sztuka)Wykonawcy jako nośnika piaskarki i pługa odśnieżnego typ lekki Zamawiającego wraz z załadunkiem mieszanki piaskowo-solnej na piaskarkę przez Wykonawcę..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg na terenie działalności Obwodu Drogowo-Mostowego w Szastarce przy użyciu samochodu ciężarowego Wykonawcy jako nośnika piaskarki i pługa odśnieżnego typ lekki Wykonawcy wraz z załadunkiem mieszanki piaskowo-solnej na piaskarkę przez Wykonawcę..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg na terenie działalności Obwodu Drogowo-Mostowego w Szastarce przy użyciu samochodu ciężarowego(1 sztuka) Wykonawcy jako nośnika piaskarki i pługa odśnieżnego typ lekki Wykonawcy wraz z załadunkiem mieszanki piaskowo-solnej na piaskarkę przez Wykonawcę..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Odśnieżanie dróg na terenie działalności Obwodu Drogowo-Mostowego w Spławach przy użyciu samochodu ciężarowego lub innego sprzętu Wykonawcy jako nośnika pługa odśnieżnego dwustronnego typ ciężki Zamawiającego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie dróg na terenie działalności Obwodu Drogowo-Mostowego w Spławach przy użyciu samochodu ciężarowego lub innego sprzętu(1 sztuka) Wykonawcy jako nośnika pługa odśnieżnego dwustronnego typ ciężki Zamawiającego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Odśnieżanie dróg na terenie działalności Obwodu Drogowo-Mostowego w Spławach przy użyciu samochodu ciężarowego lub innego sprzętu Wykonawcy jako nośnika pługa odśnieżnego dwustronnego typ ciężki Wykonawcy..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie dróg na terenie działalności Obwodu Drogowo-Mostowego w Spławach przy użyciu samochodu ciężarowego lub innego sprzętu(1 sztuka) Wykonawcy jako nośnika pługa odśnieżnego dwustronnego typ ciężki Wykonawcy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Odśnieżanie dróg na terenie działalności Obwodu Drogowo-Mostowego w Szastarce przy użyciu samochodu ciężarowego lub innego sprzętu Wykonawcy jako nośnika pługa odśnieżnego dwustronnego typ średni Zamawiającego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie dróg na terenie działalności Obwodu Drogowo-Mostowego w Szastarce przy użyciu samochodu ciężarowego lub innego sprzętu( 1 sztuka) Wykonawcy jako nośnika pługa odśnieżnego dwustronnego typ średni Zamawiającego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Odśnieżanie dróg na terenie działalności Obwodu Drogowo-Mostowego w Szastarce przy użyciu samochodu ciężarowego lub innego sprzętu Wykonawcy jako nośnika pługa odśnieżnego dwustronnego typ średni Zamawiającego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie dróg na terenie działalności Obwodu Drogowo-Mostowego w Szastarce przy użyciu samochodu ciężarowego lub innego sprzętu (1 sztuka)Wykonawcy jako nośnika pługa odśnieżnego dwustronnego typ średni Zamawiającego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAŚNIKA
- "Modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Kraśniku"
- Przedmiotem zamówienia jest: Remontu pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Kraśniku".
- Dostawa programu antywirusowego dla Urzędu Miasta Kraśnik w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd"
więcej: przetargi w Kraśniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości powierzchni wewnętrznych oraz terenów zewnętrznych w obiektach Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w okresie 3 miesięcy, znak sprawy: AEZ/S-161/2024
- Realizacja prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na przystankach komunikacji publicznej i parkingach typu P&R na terenie gminy Wieliczka
- ZIMOWE OCZYSZCZANIE CHODNIKÓW, PARKINGÓW, PLACÓW I PRZYSTANKÓW KOMUNIKACYJNYCH ORAZ OPRÓŻNIANIE KOSZY W 2025 ROKU.
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Godziesze Wielkie w sezonie zimowym w 2025 roku
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Stronie Śląskie (II)
- Utrzymanie czystości i porządku przy drogach gminnych i powiatowych na terenie miasta Chodzieży w 2025 roku
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.