Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-26
Tychy: Budowa szybu windowego i wyposażenie go w dźwig łóżkowy w budynku komunalnym dzierżawionym przez spółkę Szpital Miejski sp. z o.o. w Tychach
Numer ogłoszenia: 337769 - 2010; data zamieszczenia: 26.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy , Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, faks (032) 7763344.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa szybu windowego i wyposażenie go w dźwig łóżkowy w budynku komunalnym dzierżawionym przez spółkę Szpital Miejski sp. z o.o. w Tychach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Budowa szybu windowego i wyposażenie go w dźwig łóżkowy w budynku komunalnym dzierżawionym przez spółkę Szpital Miejski sp. z o.o. w Tychach w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Pracownię Architektoniczną S.C. CAMPO Krystyna Tokarz, Marian Witkowski Zakres rzeczowy został określony na podstawie dokumentacji pn. Projekt budowlano - wykonawczy budowa szybu windowego w Szpitalu Miejskim w Tychach przy ul. Cichej 27, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiaru robót i obejmuje m.in.: 1. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, w tym m.in.: - roboty ziemne - 110,30 m3, - demontaż podgrzewaczy wodnych i parowych - 4 kpl, - rozbiórka elementów konstrukcji betonowych zbrojonych - ok.62,70 m3, - rozebranie ścianek pełnych -ok. 9,10 m2, - wykucie otworów w ścianach z cegieł - ok.10,10 m3, 2. Stan zerowy, w tym m.in.: - podmurowanie ścian fundamentowych - ok.4,30 m3, - izolacje przeciwwodne z papy - ok.19,50 m2, - płyta fundamentowa żelbetowa - ok.7,80 m3, - ściany żelbetowe -ok. 38,10 m2. 3. Konstrukcja budynku, w tym m.in.: - słupy żelbetowe w ścianach murowanych - ok.3,60 m3, - ściany budynków jednokondygnacyjnych -ok. 96,50 m2, - ścianki działowe - ok.31,80 m2, - żelbetowe płyty stropowe - ok.9,60 m2. 4. Roboty wykończeniowe, w tym m.in.: - izolacje i uszczelnienia - ok.15,10 m2, - posadzki płytkowe z kamieni sztucznych - ok.78,20 m2, - tynki wewnętrzne - ok.250,90 m2, - gładzie gipsowe - ok.468,60 m2, - montaż windy zgodnie z parametrami określonymi w projekcie wraz z dostawą i odbiorem UDT- 1 kpl. 5. Stolarka okienna i drzwiowa, w tym m.in.: - montaż drzwi aluminiowych - ok13,50 m2. 6. Konstrukcja dachu, w tym m.in.: - izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe -ok. 9,50 m2, - rozebranie i montaż rur spustowych - ok.15,00 m, - montaż rynien dachowych półokrągłych o śr.15 cm z blachy cynkowej - ok. 170 cm, -montaż rur spustowych okrągłych o śr. 12cm z blachy cynkowej - ok.120 cm, - pokrycie dachu - ok.9,50 m3. 7. Elewacja, w tym m.in.: - ocieplenie ścian budynku - ok.120,90 m2, - wykonanie dylatacji - ok. 26,00 m, - tynki elewacyjne organiczne -ok. 120,90m2, - malowanie elewacji - ok.120,90 m2. 8. Przełożenie podłączenia c.o., w tym m.in.: - demontaż rurociągu stalowego o śr. 100 mm - ok.6,50 m, - demontaż rurociągu o śr. 25 mm -ok. 1,80 m, - rurociąg z rur stalowych o śr. 100 mm - ok. 6,50 m, - rurociąg z rur stalowych o śr. 25 mm - ok. 2,00 m, - uruchomienie węzła cieplnego - 1 kpl, 9. Czyszczenie, zamurowanie i izolacja wejścia do schronu. -zdjęcie i montaż żelbetowej płyty (zewnętrznej) włazowej komór schronowych - 0,30 m3 - mechaniczne czyszczenie kanałów - 10,00 m, - mechaniczne czyszczenie zbiorników zamkniętych - 1,50 m3, - zamurowanie otworów - 0,60 m2, - uzupełnienie posadzki cementowej -10,00 m2, - uzupełnienie tynków wewnętrznych - 1,20 m2, - uzupełnienie zbrojonych ścian z betonu monolitycznego - 0,20 m3, - izolacje przeciwwilgociowe - 12,80 m2, - wypompowanie osadnika - 1,00 kpl 10. Instalacje elektryczne. 11. Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki. 12. Obsługa geodezyjna zadania obejmująca miedzy innymi wytyczenie, pomiary powykonawcze i naniesienie wykonanych robót na mapę. 13. Odbiór robót wraz z wymaganą przepisami dokumentacją. Wszystkie urządzenia muszą posiadać dokumentację dopuszczającą do stosowania w budownictwie w szczególności certyfikat na znak bezpieczeństwa B, wydany przez akredytowaną jednostkę do spraw certyfikacji. Załączone do SIWZ przedmiary mają charakter wyłącznie pomocniczy. Prac budowlanych nie należy prowadzić w godzinach nocnych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń o parametrach technicznych i użytkowych nie gorszych niż jest wykazane w dokumentacji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp w wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.26.22.10 - Fundamentowanie 45.26.23.00 - Betonowanie 45.31.31.00 - Instalowanie wind .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.07.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 PLN).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- wymagane jest należyte wykonanie: a) 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu lub przebudowie zewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania o wartości min. 5 000,00 zł brutto oraz b) opcjonalnie --1 roboty budowlanej polegającej na budowie lub rozbudowie budynku wraz z montażem dźwigu min. 500 kg o wartości min. 300 000,00 zł brutto LUB --dwóch robót w zakresie jak niżej: ---1 roboty budowlanej polegającej na budowie lub rozbudowie budynku o wartości min. 150 000,00 zł brutto ---1 roboty polegającej na montażu dźwigu min. 500 kg o wartości min. 150 000,00 zł brutto Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-wymagane jest dysponowanie osobą do kierowania robotami budowlanymi z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wymagana jest opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy lub fakt opłacenia musi wynikać z treści dokumentu. -wymagane jest posiadanie ww. dokumentu o wartości 500 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: a) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, b) załącznik nr 1a do SIWZ - wypełnione zbiorcze zestawienie kosztów zadania, c) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów, d) dowód wpłaty wadium.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający przewiduje możliwości zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następującym zakresie: Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy określonego w pkt 4.1 SIWZ jedynie w następujących przypadkach: a. w razie wystąpienia siły wyższej, czyli losowego zdarzenia zewnętrznego, którego skutków nie da się przewidzieć, np. huragan, powódź, a także w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków wystąpienia siły wyższej, b. w razie zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy, c. w razie konieczności dokonania zmiany dokumentacji budowlano-wykonawczej w oparciu, którą ma być wykonany przedmiot umowy jeżeli w trakcie wykonywania przedmiotu umowy okaże się, że dokumentacja ta zawiera braki lub wady lub jeżeli wystąpi konieczność wykonania dokumentacji zamiennej. Warunkiem wprowadzenia do zawartej umowy zmian, o których mowa powyżej będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej, zaakceptowanej przez każdą ze stron umowy. W przypadkach wystąpienia okoliczności, o których mowa powyżej, strony ustalają nowe terminy wykonania przedmiotu umowy z zastrzeżeniem, że okres przesunięcia terminu równy będzie co najmniej okresowi przerwy w wykonywaniu przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy
Wydział Zamówień Publicznych pok. 808
Al. Niepodległości 49
43-100 Tychy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2010 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych pok.808 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Dostawa fabrycznie nowego transformatora olejowego trójfazowego hermetycznego z izolacją papierowo - olejową 21/0,4kV o mocy 1600 kVA
- Remonty lokali mieszkalnych po wybuchu gazu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Darwina 4
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Izolacja termiczna połaci dachowej budynku przy ul. Browarowej 4"
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja budynku przy ul. Filaretów 5"
- Dostawa mieszanek mlecznych i smoczków dla niemowląt
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ ZAKŁADU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ ORAZ PRZEBUDOWA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ BUDYNKU SZPITALA NA POTRZEBY PRACOWNI ENDOSKOPOWEJ
- BUDOWA WRAZ Z WYKOŃCZENIEM I WYPOSAŻENIEM BUDYNKU ŚWIETLICY W MIEJSCOWOŚCI RÓWNE
- Przebudowa budynku w m. Płąchawy poprzez dobudowę windy zewnętrznej wraz z remontem pomieszczeń Klubu Samopomocy
- Dobudowa i rozbudowa budynku H celem utworzenia Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Szpitalu Powiatowym w Chrzanowie
- Rozbudowa wraz z przebudową sali zajęć warsztatowych w budynku ZSP w Pszowie przy ul. Romualda Traugutta 32
- Budowa garażu przy OSP w miejscowości Wyszyna - etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.